Ahoskie Inn

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Ahoskie terdapat kelab malam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ahoskie Inn

Bahagian luar
Kawasan tempat duduk lobi
Standard Room, 2 Katil Kelamin (Double) | Peralatan tempat tidur premium, langsir/tirai gelap terus
Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen) | Peralatan tempat tidur premium, langsir/tirai gelap terus
Standard Room, 1 Katil Raja (King) | Peralatan tempat tidur premium, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

5.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Room, 2 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
343 NC Hwy 561 W, Ahoskie, NC, 27910

Bergerak

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Raleigh-Durham (RDU) - 135 minit memandu

Tentang hartanah ini

Ahoskie Inn

Hotel di kawasan bersejarah
Anda boleh menantikan kelab malam, kemudahan dobi dan bar di Ahoskie Inn. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan dan restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan ATM/perbankan, bilik mesyuarat dan mesin layan diri
  • Perkhidmatan perkahwinan, hartanah bebas asap rokok dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 99 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan surat khabar percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan pembancuh kopi/teh

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Kelab malam

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan perkahwinan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Palang cekau di tab mandi
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera kebakaran visual
  • Tab mandi mudah akses
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 23:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: USD 100 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Ahoskie Inn
Ahoskie Hotel Ahoskie
Ahoskie Inn Hotel
Ahoskie Inn Ahoskie
Ahoskie Inn Hotel Ahoskie

Soalan lazim

Adakah Ahoskie Inn mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Ahoskie Inn?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ahoskie Inn?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Ahoskie Inn?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Ahoskie Inn?

Terletak di kawasan bersejarah, hotel ini sejauh 2.2 mi (3.6 km) from Dewan Perniagaan Ahoskie dan 3 mi (4.9 km) from Vidant Roanoke-Chowan Hospital. Vidant Bertie Hospital dan Taman Negeri Merchants Millpond juga dalam jarak 32 bt (52 km).

Ahoskie Inn Ulasan

Ulasan

5.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 63 daripada 458 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 94 daripada 458 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 103 daripada 458 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 71 daripada 458 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 127 daripada 458 ulasan

5.8/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.6/10

Kemudahan

5.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

James

Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Brandon

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan
Most terrible experience of my entire life. Please have a competent manager contact me.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Yaniyah

Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Mrs

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They had roaches crawling all on the bed the bathtub and on the sink it was disgusted and I did not appreciate it and when I went and go check out it wasn't nobody there working the front desk I want my money back I'm pissed off about it
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Junius

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very relaxing

My stay was great very enjoyable
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Gary

Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Dianna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Enjoyed my stay
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Bonnie

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

My review Bonnie Johnson

It was no very good Had to pay cash when I arrived , No coffee the next morning
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

will

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was alright but no WiFi available for me while I was there
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Carl

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The property is old. Management is taking steps to upgrade such as paint & new carpet.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

David

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

cassius

Pengembara perniagaan

middle of no where

needs updated
Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Richard

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Price
Menginap 3 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Zabia

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Didn't have the room I reserved offered a room with double beds and had to pay another 32.00 dollars before seeing the room the basen in the bathroom wasn't connected to the vanity went back to the desk for another room bathroom shower combo looked like someone was starting a garden room wasn't cleaned microwave rusted out keep it mind that's the only way to warm up your food wouldn't let my pets stay in the room went back to the desk and asked for a refund
Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Alandria

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Esmeralda Jimenez

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Was really big and comfortable
Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Brenda

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This use to be the place to stay. Like I said Use To Be. Didn't like anything for now. They are suppose to be renovating. Maybe it will be better once it is started and completed. Staff never brought anything that was needed. The carpet going up the steps is ridiculously dirty. Phones in rooms didn't work. Couldn't even call the front desk. Went to the front desk to reach another hotel room where family was in, their phone wouldn't ring in the rooms either. Room had no iron or ironing board, no closet rod or clothes hangers, bathtub and basin both had dark blue water which the tub water wouldn't go down, Has to let the water run about 90 minutes or so before it started to run clear, but I was still afraid to use the water to brush my teeth. I used bottled water. The staff didn't bring new towels the 2nd day. there was no desk chair at the desk, no chairs to sit in. Hopefully an inspection will be done and someone can get the place to a point reviews will be at least average. Right now I would say it's a 1-star or less. Went thru 5-6 rooms in the beginning just to find a room to stay in. Even after doing that it left me with what I previously described. They need more staff. It's too much work for the 2-3 people they have working.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Dee

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Don’t play

Oct 29, 2024 before I left … I ask for room to be cleaned before returning with clean towels. The room haven’t been clean nor anything.Sane things I had on the floor for house cleaning still there. Gone back to the desk to ask for towel the girl stay on her phone like she didn’t want to answer, two clots and out shower foot towel. Oct 31 checking out day earlier she act there a problem. This at 9am. It’s a good hotel if u stay just over night never no help due to no one at de sk ever. Call on the phone never no help
Menginap 2 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

tammy, shelby

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Bathtub painted and peeling; cooling system not working properly; room was hot.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Franklin, Weldon

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

JOSPHINE

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Worst place ever. No AC and very dirty
Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Katrina

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dump No air Pictures on web site, does NOT match property.
Menginap 6 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Ronnie

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room had not been cleaned before I got it there was a mice in the room under the ac unit,my bed wasn't made up and there was a form of some kind of fluids in the bathroom shower smh,,I didn't even stay in the room I went home the room gave me a itchy feeling,and I was told there was no refund witch I feel is not fair because the was no air or heat so I just waisted my money,I spend lots of money on rooms and this room I will not be renting again sorry and I would tell friends to not go there,,I believe I should get a refund,I went back there in the morning for a few hours just to wait for my friend to get in town and I would love my money back thank you I don't think you all should just take ppl money and not give it back because the rooms are not worth it there sorry,,I will be telling my friends and I would like a refund honestly
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Csaba

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
First I was a bit displeased with the dirty floor the unlockable doors, the junkie shooting up in the staircase and the strange sweet smell of pesticide, but the truth be told I only saw 4 cockroaches and 3 of them were dead. And in the morning the car still had all four wheels!
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Angela

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel had no air. Customer service and housekeeping was poor. Exterminator is needed for the roaches/bugs. A complete upgrade is needed.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024