The Grand Bhagwati

Hartanah 3.5 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Ahmedabad dengan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Grand Bhagwati

Meja sambut tetamu
Deluxe Room | Pemandangan dari bilik
Dewan besar
Depan hartanah - siang/malam
Sarapan, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan vegetarian

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opposite to Gurudwara, Near Thaltej Cross Road, S.G. Road, Ahmedabad, Gujarat, 380054

Tempat berdekatan

  • Vastrapur Lake - 2 min memandu - 2.1 km
  • Hospital Zydus - 2 min memandu - 2.4 km
  • Mall Ahmedabad One - 2 min memandu - 2.1 km
  • ISKCON Temple, Ahmedabad - 3 min memandu - 2.4 km
  • Universiti Gujarat - 3 min memandu - 3.1 km

Bergerak

  • Old High Court Station - 7 minit memandu
  • Thaltej Station - 13 minit berjalan kaki
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪Sambhu - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪MAD by Tomato's - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Honest Pav Bhaji - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪New Raju Pan House - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Pakwan gujarati dining hall - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Grand Bhagwati

Hotel terletak di Bodakdev
Di The Grand Bhagwati, anda boleh menantikan majlis makan percuma setiap hari, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Masakan vegetarian kafe di tapak, Cafe Piano, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan pengambilan dari stesen kereta api dan daftar keluar ekspres
  • Dewan bankuet, kakitangan berbilang bahasa dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di The Grand Bhagwati disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 550 untuk orang dewasa dan INR 550 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Cafe Piano
  • Mr. & Mrs. Somani

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 93 meter persegi)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan tangan
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2002
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Pelanggan mungkin diminta oleh hartanah untuk menyediakan dokumentasi sejarah perjalanan baru-baru ini (seperti cop imigresen pasport) dan/atau melengkapkan pengisytiharan kesihatan.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 550 untuk dewasa dan INR 550 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Bhagwati
Grand Bhagwati Ahmedabad
Grand Bhagwati Hotel
Grand Bhagwati Hotel Ahmedabad
The Grand Bhagwati Hotel Ahmedabad
Grand Bhagwati Hotel Ahmedabad
Grand Bhagwati Ahmedabad
The Grand Bhagwati Hotel
The Grand Bhagwati Ahmedabad
The Grand Bhagwati Hotel Ahmedabad

Soalan lazim

Adakah The Grand Bhagwati mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Grand Bhagwati?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Grand Bhagwati?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Grand Bhagwati?

Daftar keluar adalah jam 10:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya The Grand Bhagwati?

Terletak di Bodakdev, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Vastrapur Lake, The Vithalbhai Patel Bhawan dan Palladium Ahmedabad Shopping Center. Pusat Beli-Belah Taman Gulmohar dan Mall Ahmedabad One juga dalam jarak 2 bt (3 km). Thaltej Station sejauh 13 minit berjalan kaki dan Doordarshan Kendra Station sejauh 21 minit berjalan kaki.

The Grand Bhagwati Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 27 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 27 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 27 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 27 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 27 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Man Mohan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Room is very neat and clean
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

yogita

Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Salman

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

RAJESH

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Location
Menginap 1 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

Nillam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2022

8/10 Baik

Praveen

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

My stay at TGB

Great Property, Great Location, Expensive but delectable food, Overall 8/10 rating. Deduction of 02 points for being too strict with rules like no outside eatable allowed. outside food / beverages not permitted.
Menginap 1 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Narendra

Menginap 1 malam pada Nov 2021

4/10 Lemah

Harsh

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was not maintained well at all! We needed an extra bed and the bed was extremely stained and bad. Didn’t meet the Grand Bhagavati standard at all!
Menginap 1 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Mitesh

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2021

8/10 Baik

Parthiv

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 5 malam pada Mei 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Feb 2021

10/10 Cemerlang

Surendra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A great location. Great service, good breakfast, clean and very comfortable. Large rooms.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Rakesh Kumar

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

My experience was very bad

As hotel is **** star but they not maintaining same standard. There is so many facilities are missing they only just publish in website but actually you will not find it. Charges are taking four star but service providing ** star. I will not recommended this hotel to any.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing was unique. The condition of property was basic compare to our expected from 5 star hotel and as i was traveling with my wife we were asked to provide our marriage certificate to prove our realtionship. Terrible experience during check-in.
Menginap 1 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Praveen

Located on Main SG highway

This hotel belongs to a famous TGB group of Gujarat but not stand on the reputation and expectation of group legacy. Rooms are not maintained, elevators are old age, Nothing much to do in a hotel. One can consider it for a 1-day business trip as this is located on the main SG highway and all big business centers are nearby.
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

NEERAJ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel

Good stay and good to have 24 hour open cafe. The food quality was good and the service was prompt. Value for money
Menginap 1 malam pada Mei 2018

2/10 Teruk

Biren

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Really Disappointing Rooms ... very Helpful staff

The rooms are really bad, worn out and old rooms. Although they have changed to modern facilities its still not applauding. There are huge cracks on the room walls (#418 & 404) They had to change my room twice. in #202 Windows are locked but have gaps, being on the SG highway, the sound of traffic entire night was very disturbing. The next room 417 had a doors closing issue, the door was jammed and would not open or close until you really push/pull very hard. Vodafone signals are very weak in the rooms and Hotel Wifi is very slow (2G speed) The Staff was very courteous and helpful at all times.
Menginap 2 malam pada Mei 2018

8/10 Baik

Harish

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was very comfortable stay. Enjoyed

8/10 Baik

INDU

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Room was tucked away on the side of conference/banquet rooms. Not such a good feeling. Small insects were in the bathroom, probably premises not being fumigated regularly.
Menginap 1 malam pada Feb 2018

6/10 Boleh diterima

Anita

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very Very Disappointing!! 3rd grade place to stay.

The price we paid was too high for the kind of accommodation we got. The bathroom was stinking, they didn’t give us enough towels or napkins throughout our stay. The cleaning was very shoddy. People were unprofessional and rude. No irons in the room, rooms are too small. We paid a 5Star price for a 2Star place. Food was also very poor, the waiters barring 1 were all very badly behaved and uncouth.
Menginap 2 malam pada Feb 2018

8/10 Baik

Karan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

Arun Nawani, Mumbai

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Disappointing stay

Uncomfortable beds, broken counter top in the bathroom, repairs happening in the adjacent room upto 10:30pm, until I hand to step out finally & ask them to stop work, very average breakfast, overall doesn’t do justice to the price quality ratio
Menginap 2 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

Sudhir

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2017

8/10 Baik

Vipul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good stay

Good stay