Radisson Blu Hotel Ahmedabad

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Spa
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM301
RM316 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Dis - 22 Dis

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Junior Suite

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • 44 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Business Room (Business Class)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

9.2 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • 56 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Near Panchvati Cross Roads, Off C.G. Road, Ahmedabad, Gujarat, 380006

Tempat berdekatan

  • Chimanlal Girdharlal Rd. - 1 min berjalan kaki - 0.1 km
  • Parimal Garden - 2 min memandu - 1.8 km
  • Sabarmati Riverfront Promenade - 2 min memandu - 2.1 km
  • Universiti Gujarat - 2 min memandu - 2.4 km
  • Stadium Sardar Patel - 3 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Stesen Old High Court - 2 minit memandu
  • Stesen Shreyas - 20 minit berjalan kaki
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪Jay Bhavani Vadapav - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Honest - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Swati Snacks - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Jasuben Pizza - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪TOMATO'S - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Radisson Blu Hotel Ahmedabad

Mewah bagi hotel berdekatan Ahmedabad Airport Road
Taman, pencucian kering/dobi dan kelab kesihatan merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Radisson Blu Hotel Ahmedabad. Manjakan diri anda dengan rawatan muka, urut Swedish atau rawatan badan di tapak spa. Nikmati masakan India dan banyak lagi di dua tapak restoran. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan dan bilik wap, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, perkhidmatan dobi dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua 115 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
  • 46-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 708 untuk orang dewasa dan INR 590 untuk kanak-kanak
  • 2 restoran
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • The Great Kabab Factory

Aktiviti menarik

  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Pemain DVD

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan akses kolam renang di tapak

Lain-lain

  • 8 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2012
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Taman atas bumbung
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV LCD 46-inci dengan saluran kabel/satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 5 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 708 untuk dewasa dan INR 590 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 900 setiap kenderaan (sehala)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: INR 1000.0 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Paytm, PhonePe dan Amazon Pay
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga angin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Blu Ahmedabad
Radisson Blu Hotel Ahmedabad
Radisson Blu Ahmedabad
Radisson Blu Hotel Ahmedabad Hotel
Radisson Blu Hotel Ahmedabad Ahmedabad
Radisson Blu Hotel Ahmedabad Hotel Ahmedabad

Soalan lazim

Adakah Radisson Blu Hotel Ahmedabad mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Blu Hotel Ahmedabad?

Setakat 8 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Blu Hotel Ahmedabad pada 21 Dis 2025 bermula serendah RM 300.99, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Radisson Blu Hotel Ahmedabad?

Letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Blu Hotel Ahmedabad?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Radisson Blu Hotel Ahmedabad?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Radisson Blu Hotel Ahmedabad memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR900 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Radisson Blu Hotel Ahmedabad?

Terletak di Pusat Bandar Raya Ahmedabad, hotel mewah ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Chimanlal Girdharlal Rd. dan Namanand Maharaj Ashram. NC Mehta Gallery dan Universiti Gujarat juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Old High Court sejauh 29 minit berjalan kaki dan Stesen Shreyas sejauh 20 minit berjalan kaki.

Radisson Blu Hotel Ahmedabad Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 126 daripada 257 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 82 daripada 257 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 23 daripada 257 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 257 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 19 daripada 257 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Yagnyesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yes
Menginap 5 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Mukesh

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Generally clean
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Alok

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
clean rooms
Menginap 2 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Aayush

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
worst room serivce,i hAve booked room for 3 person but only put 1 towel in bathroom and the telecom are working and the valet parking are not there ,multiple feedback but no response and the worst service
Menginap 2 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Anuradha

Mengembara bersama keluarga
Rooms were not cleaned and smells dirty like sewer. Manager was informed. Requested to change the room and did not take any action. Taking their leisure time. For an international customer please provide good services.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Khilan

Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Hasmita

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room & great service in the dinning area brilliant staff
Menginap 6 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Kishor

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The first night we had room where the water came off the floor onto vanity area of the bathroom. Just flowed over naturally. Got a different room for the second and third nights which was better. The check in lady was not attentive as I stood in line to check in. Didn't even acknowledge me until I mentioned something to her. The restaurant staff were polite and kind - very attentive to please.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Malkeet, chestermere

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved the staff. I spoke with each of them from security to parking to restaurant to front of house. All amazing!
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Asvin

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Samir

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent stay in Raddison

Excellent stay in Raddison. Amazing breakfast and great service. The only issues were wifi in the room didn't work, we were given incorrect password and no one came to help us fix it. Also mosquitoes in the room.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

B

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bhav

This is a very ordinary hotel, not a 5 star by any means, rooms a dingy and smell of humidity and moss, air conditioning not working despite 2 separates visits from engineers. Breakfast is the same 5 days a week with certain items repeated on alternate dates. Gym was in dire straits, you could tell equipment were never cleaned and sweat drops everywhere were apparent. There is nobody managing the Gyms and ladies working there clearly ignore you. I requested twice to get the aircon going. Really does not deserve a 5 star status. The staff at the main reception were extremely professional and nice.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Abdi

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ashish

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect and simple
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Sunil

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Kinjal

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Nimish

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff and service.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Pradip

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

ravi

Sukakan: Kebersihan
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Levi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Hosea Kipkemboi

Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Vijay, Miami

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Yashavantkumar, Highland Heights

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff. Well maintained and clean rooms. Nice breakfast. Close to airport.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Vijay, Miami

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pratik

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2025