Hotel Elysian Residency

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, beberapa langkah dari Shri Swaminarayan Temple

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Elysian Residency

Bahagian luar
Meja sambut tetamu
Sarapan bufet setiap hari (INR 300 seorang)
Kemudahan mesyuarat
Gold Room | Pemandangan bandar

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM137
RM144 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt

Pilihan bilik

Gold Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Katil Select Comfort
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
  • 11 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Platinum Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV Pintar
Katil Select Comfort
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
  • 13 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Silver Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Katil Select Comfort
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
  • 10 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
BAPS Cir, Shahibag, Ahmedabad, GJ, 380003

Tempat berdekatan

  • Taman Riverfront - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Manek Chowk - 3 min memandu - 3.1 km
  • Gandhi Ashram - 3 min memandu - 3.1 km
  • Stadium Sardar Patel - 4 min memandu - 3.8 km
  • Kankaria Lake - 6 min memandu - 5.4 km

Bergerak

  • Stesen Old High Court - 3 minit memandu
  • Stesen Shahpur - 17 minit berjalan kaki
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪Puffiza - ‬2 min memandu
  • ‪Rajkamal Restaurant - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Havmor Eatry - ‬2 min memandu
  • ‪Domino's Pizza - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Havmor Restaurant - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Elysian Residency

Mewah bagi hotel berdekatan Taman Riverfront
Terletak berdekatan Shri Swaminarayan Temple dan Gandhi Ashram, Hotel Elysian Residency menyediakan pencucian kering/dobi, pendiangan di lobi dan pusat perniagaan. Nikmatilah hidangan di Restaurant, di tapak restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), kakitangan berbilang bahasa dan TV di lobi
  • Lif, dewan sambutan dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Elysian Residency mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV Pintar dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan cerek elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Wi-fi percuma dalam bilik mempunyai had 5 peranti
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 300 untuk orang dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Restaurant

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 1 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 24 jam sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 300 untuk dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Wi-Fi percuma dalam bilik mempunyai had 5 peranti

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Elysian Residency Hotel
Hotel Elysian Residency Ahmedabad
Hotel Elysian Residency Hotel Ahmedabad

Soalan lazim

Adakah Hotel Elysian Residency mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Elysian Residency?

Setakat 30 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Elysian Residency pada 5 Okt 2025 bermula serendah RM 136.82, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Elysian Residency?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Elysian Residency?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Elysian Residency?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Di manakah terletaknya Hotel Elysian Residency?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Shri Swaminarayan Temple dan Taman Riverfront. Manek Chowk dan Gandhi Ashram juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Shahpur sejauh 17 minit berjalan kaki dan Stesen Gheekanta sejauh 25 minit berjalan kaki.

Hotel Elysian Residency Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 22 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 22 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 22 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 22 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 22 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Hitendra

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jawahar, LEICESTER

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Anoop, ALBUQUERQUE

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Reservation staff was absolutely wonderful. I was upgraded from Silver to Gold.But, room and bathroom was small. House keeping staff were polite.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Jawahar, LEICESTER

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Hetul

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Hetul

Mengembara bersama keluarga

Pleasant stay but prison rules

The hotel and staff were helpful, the restaurant food was great but what let me down were the Prison rules! If I am coming from abroad and staying at a hotel then I am going to expect family to come and visit me especially if I am disabled with limited mobility. The silly rules that should be abolished are: - no visitors in your rooms - no outside food - no outside drinks - no alcohol even if you have a permit
Menginap 2 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Two star hotel NOT 4 star

Newly poorly built hotel Has 8 floors each floor with 6 rooms. Rooms don't have much space i had to ask staff to remove unnecessary furniture to creat space for my 2 suitcase. If you are someone who needs floor space for prayers, exercise like yoga or any other reason you will really struggle for space in the room. The bathroom is poorly designed the shower water is not contained in a enclosure its open and water wets the entire bathroom if someone wants to use the toilet or basin after someone has had a shower you will have to step on puddles of water. The bathroom is also so compact when you use the shower your toilet roll gets wet and unusable. Also this hotel has a problem with hot water for shower i had to request so many times it never got fixed for a long long time. They should have put just 5 rooms on ea ch floor and not 6 for better spaces in the rooms. I will NEVER EVER return to this hotel even if I was offered for free. Also all the positive reviews are not genuine hotel staff help customers to type the reviews. Please don't waste your time and money at this hotel Also the bathroom has the traditional bucket and stool to a bath which not many people use nowadays and if needed it should be removed and provided on request.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Sanjiv

Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Rakesh

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Though check-in was a breeze, AC was not working in the room. And I had to shift the room at 2:00AM.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Harish

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Manish, Burlington

Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Larry

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Clean with Limited Space

The facility was in good condition. I found the room area somewhat small which was fine for one person but not for more.
Menginap 2 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Nitin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2023

4/10 Lemah

Yasutaka

Menginap 2 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great service, nice room, and an excellent breakfast.
Menginap 1 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Jawahar, LEICESTER

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My stay had been wonderful, staff were helpful ,the facility was very clean , the restaurant served great vegetarian food . Overall it was worth the experience
Menginap 1 malam pada Mac 2023

8/10 Baik

Kumar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It's in the centre of the city.
Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Anil

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good value.