Four Points by Sheraton Ahmedabad

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM289
RM303 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Dis - 14 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

8.2 daripada 10
Sangat baik
(20 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opposite Gujarat College, Ellis Bridge, Ahmedabad, Gujarat, 380006

Tempat berdekatan

  • Parimal Garden - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Chimanlal Girdharlal Rd. - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Sabarmati Riverfront Promenade - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Masjid Sidi Saiyyed - 2 min memandu - 2.1 km
  • Manek Chowk - 2 min memandu - 2.5 km

Bergerak

  • Stesen Old High Court - 2 minit memandu
  • Stesen Gandhigram - 12 minit berjalan kaki
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 30 minit memandu

Restoran

  • ‪Swati Snacks - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Café Soho - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Orient club - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪24 Carat Café - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Jungle Bhookh - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Four Points by Sheraton Ahmedabad

Mewah bagi hotel berdekatan Manek Chowk
Terletak berdekatan Stadium Sardar Patel dan Masjid Jama Masjid, Four Points by Sheraton Ahmedabad menyediakan kedai kopi/kafe, taman dan pencucian kering/dobi. Masakan antarabangsa restoran di tapak, The Eatery, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium 24 jam dan pusat perniagaan 24 jam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), lif dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Kakitangan berbilang bahasa, dewan bankuet dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 104 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Gebar bulu kapas, katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran satelit
  • Kitar semula, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • The Eatery

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 288 meter persegi)

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi pindahan
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 10 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2009
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Taman atas bumbung
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 5 Oktober sehingga 19 Oktober:
  • Tempat makan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1400 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Four Points Ahmedabad
Four Points Sheraton Ahmedabad
Four Points Sheraton Hotel Ahmedabad
Sheraton Ahmedabad
Sheraton Four Points Ahmedabad
Four Points Sheraton Ahmedabad Hotel
Four Points Sheraton Ahmedaba
Four Points by Sheraton Ahmedabad Hotel
Four Points by Sheraton Ahmedabad Ahmedabad
Four Points by Sheraton Ahmedabad Hotel Ahmedabad

Soalan lazim

Adakah Four Points by Sheraton Ahmedabad mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Four Points by Sheraton Ahmedabad?

Setakat 1 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Four Points by Sheraton Ahmedabad pada 13 Dis 2025 bermula serendah RM 288.72, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Four Points by Sheraton Ahmedabad?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Four Points by Sheraton Ahmedabad?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Four Points by Sheraton Ahmedabad?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Four Points by Sheraton Ahmedabad memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1400 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Four Points by Sheraton Ahmedabad?

Terletak di Pusat Bandar Raya Ahmedabad, hotel mewah ini dalam jarak 2 bt (3 km) dari Manek Chowk, Masjid Jama Masjid dan Stadium Sardar Patel. Kankaria Lake dan Taman Riverfront juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Stesen Old High Court sejauh 26 minit berjalan kaki dan Stesen Gandhigram sejauh 12 minit berjalan kaki.

Four Points by Sheraton Ahmedabad Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 233 daripada 440 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 128 daripada 440 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 49 daripada 440 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 20 daripada 440 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 10 daripada 440 ulasan

8.8/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Neil

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Very well maintained hotel. Rooms were clean, comfortable and spacious. We used the complementary shuttle the hotel offers to get to the airport. I would like to give a special mention to Anandhanu (not sure of spelling) a young gentleman that works the front desk. He was helpful and went above and beyond to solve the issue I had.

10/10 Cemerlang

Pioray

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent Service on Everything
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Khilan

Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Susmit

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent staff! Excellent hospitality, took great care of my parents. Good job!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Arun

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Location
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Urvashi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is dated and needs a big revamp. The corridors of the hotel smell and the carpet looks like it hasn’t been cleaned for years. The room is also very dated. It smelled musty on arrival and the floor was a little sticky. The towels are grey and the facilities quite basic. There are only Indian plug sockets which more modernised hotels have upgraded to UK sockets. The staff however are wonderful. The front desk team are efficient and kind and very helpful. I really hope that Sheraton can invest in upgrading the facilities and rooms as it is a very conveniently located hotel.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Aneesa

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The breakfast from the live station is wonderful, they packed me a yummy aloo paratha as i was leaving early. The shower has good pressure and the beds are very comfortable, the only reason why I gave it 3* is because the building is outdated and the bedlinen smelt mouldy and it was not changed in my two night stay. The staff on the other hand were amazing, everyone went out of their way to help, especially Alina. She gave amazing customer service and the restaurant food was also really good. I would recommend you to try their a la carte.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Rubal

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Overall good experience. Room service, Vantilation & AC could be better.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Vinay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The Eatery has excellent food. Friendly staff and cleaning services are good. Excellent location as well.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Urmil

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mohammad, irving

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice comfortable stay, very friendly and helpful staff
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Raj, Arcadia

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

subba rao

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I have not eaten. Room clean. If the guest is keen for cleanliness, I would not chose the four points Sheraton
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

WEI HSIANG FENG

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Breakfast and dinner is extremely tasty, good to stay with A+++ quality
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Shefild

Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Atul Kumar

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Dinesh A, Houston

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Location is excellent, though hidden from the road. Hotel needs to update many things. I have been staying at this hotel for over 12 years. Staff is well trained and good.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Sushil

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

It's a Shraton standards.

Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Vivek

Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Poorn

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
While the room was good and check-in was easy, it had a couple of huge issues. We ordered soup through room service and even though they assured that it would arrive in 10-15 minutes, it took almost an hour! This was after calling them every 10 minutes or so and getting same old "just 5 more minutes" assurance. Additionally, there was someone in the room next door that was super drunk and making a lot of chaos. He was threatening someone in the room, trying to get in. He was yelling and banging on the doors for 15 minutes or so. Really poor service for the price.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Premal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Darshan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice and comfortable
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Isha, Jersey City

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

ignacio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Anand

Menginap 1 malam pada Jan 2025