Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments

Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Bahagian dalam
Pintu masuk hartanah
Sarapan, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan tempatan
Bahagian dalam

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Gim
  • Spa
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM763
RM937 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Jul - 19 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Classic Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Suite

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 47 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Luxury Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
5th Avenue, West Cantonments, Accra

Tempat berdekatan

  • Oxford Street - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • U.S. Embassy - 4 min memandu - 1.8 km
  • Rumah Negeri Ghana - 4 min memandu - 3.0 km
  • Pusat Persidangan Antarabangsa Accra - 5 min memandu - 3.3 km
  • Pasar Makola - 7 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Accra (ACC-Lapangan Terbang Antarabangsa Kotoka) - 12 minit memandu

Restoran

  • ‪Mango and Wheat - ‬3 min memandu
  • ‪mandarin chinese restaurant - ‬4 min memandu
  • ‪Mood Bar - ‬3 min memandu
  • ‪Buka Restaurant - ‬3 min memandu
  • ‪The Honeysuckle - ‬13 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments

Mewah bagi hotel mewah berdekatan Accra, Ghana
Di Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments, anda boleh menantikan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma, teres dan taman. Nikmatilah rawatan badan dan rawatan muka di tapak spa. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik kawasan dan Bilik rawatan urut
  • Kakitangan berbilang bahasa, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan gril barbeku
Ciri-ciri bilik
Kesemua 54 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV Plasma dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, peti sejuk dan pembancuh kopi/teh

Anugerah dan gabungan

Hartanah ini merupakan ahli Hotel & Tempat Peranginan Pilihan.

Bahasa

Bahasa Afrika, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam percuma
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 20 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium 24 jam
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Rawatan muka
  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dibina pada 2015

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV plasma dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 12

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD60 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira USD 20 seorang
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 60 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Fiesta Residences Hotel Accra
Fiesta Residences Hotel
Fiesta Residences Accra
Fiesta Residences
Fiesta Residences Boutique Hotel Serviced Apartments
Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments Hotel
Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments Accra

Soalan lazim

Adakah Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments?

Setakat 17 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments pada 18 Jul 2025 bermula serendah RM 762.73, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma.

Di manakah terletaknya Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments?

Terletak di Cantonments, hotel mewah ini sejauh 1 bt (2 km) dari Jubilee House dan Oxford Street. Golden Dragon Casino dan Rumah Negeri Ghana juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Fiesta Residences Boutique Hotel and Serviced Apartments Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 47 daripada 74 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 18 daripada 74 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 74 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 74 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 74 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

VIMAL

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good for short business trip. Breakfast and restaurant have good choices and good service from staff. Wanted to use the outdoor pool but water was not chilled and water appeared to need a clean on surface. Had luxury room on 1st floor, room was spacious. Bed was a bit uncomfortable at times, mattres seemed to dip at the edges.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Jay

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thoroughly enjoyed my stay. Every single staff member went above and beyond to ensure my group was comfortable and satisfied. Cannot recommend this hotel enough
Menginap 7 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Shawnna

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 8 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Steven

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
While the room was fine, staff quite friendly and the food actually very good, I was advised at check-in that the payment I made one month earlier online was not on file and a pre-authorization was needed. The next morning I presented my receipt from Expedia, which the hotel photocopied and stated they would fix. They instead charged my card using the pre-authorization and, as of a day after checkout (four day stay 1) I have had no communication or explanation of how this will be rectified. Lots of promises verbally, but still no fix. So in effect, I was forced to pay for the room twice and as yet no one has reversed their errant charge - despite the hotel having a copy of my payment on hand. Very frustrating and, I believe, an unprofessional way to treat a client who showed good faith in allowing them some time to fix their mistake. I am hoping this will still be addressed, but am worried I’ll now instead have to battle with Expedia to get one of my payments refunded. I would welcome any form of reply or rebutted from the hotel which could explain all this, as I await a written reply to my multiple verbal (on site) and emailed requests for an answer.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Charlotte

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Joyce

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Big thanks to Gladys and the reservation/front office team despite the small hiccup on arrival you made us welcomed and our stay enjoyable.The staff/team are all a treasure to the Management. As hospitality retired owners and intense travellers , you made our stay welcoming. The f&b team also fabulous , the food and presentation faultless . Our only nip was the bed and we recommend updated the rooms to compliment the hotel. We also had one of the best massages in the spa. Well done all this is my 3rd visit ,it would have been 4th but you couldn't accommodate a party of 22 then. Hopefully see you next year.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Adrian

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Liked: The hotel's convenient location made transportation easily accessible, enhancing overall convenience during the stay. Disliked: The rooms were notably dated with water-stained carpets, requiring two room changes within a short stay. Security measures for guest safety were lacking, as my room key was mistakenly given to another guest, highlighting inadequate identification protocols. A drunk guest entered our room while we were sleeping at 5:43 am, leading to a disruptive and uncomfortable experience. The response from the night desk staff, attributing the disturbance to a wrong room number, further exacerbated the situation. Checked out that morning due to the overall negative impact on the stay.
Menginap 3 malam pada Dis 2023

4/10 Lemah

Sherkera

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Upon arrival our room was mildew from what appeared carpet damp. The backboard to the bed was all chipped up. We left and stayed at another hotel for the night bc no other rooms were available. The restates f is nice and staff very nice, the pool was okay but most important part is the room. This place needs an upgrade. The carpet needs changing. Management could be nicer and they only give one key. Overall would not recommend if ever stay here again.
Menginap 8 malam pada Nov 2023

2/10 Teruk

Edouard

Menginap 7 malam pada Jun 2023

2/10 Teruk

Tatiana

Menginap 6 malam pada Jun 2023

2/10 Teruk

Akyempem

Menginap 1 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Briana

10/10 Cemerlang

ORAL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great food. First rate staff

10/10 Cemerlang

Miss

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fiesta July 2022

Great stay! The staff are amazing!
Menginap 4 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

Phillip

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Short on service, long on smile

From the moment we arrived, we were greeted by the most charming and pleasant staff. Their friendliness tended to make you forget or overlook some of their weaknesses. Regrettably whilst high on promise, service delivery was low on achievement. Orders placed in the restaurant often too an age and needed prompting. On one occasion our breakfast eggs stood on a counter top for minutes before being brought to our table. The same for bar staff who either failed to notice us or simply took an age to deliver. However, the hotel is ideally situated, close to the airport and to downtown. Transportation is quick and efficient. Our room was neat and tidy but just needed a little attention to a damaged wooden panel. Otherwise the towels and linen were totally acceptable and of good quality. We will definitely use the hotel on any future trip but would urge management to jack up service delivery. Staff pleasantries will not mitigate poor service.
Menginap 3 malam pada Mac 2022

10/10 Cemerlang

Sylvana Nai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It
Menginap 4 malam pada Sep 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 17 malam pada Dis 2020

10/10 Cemerlang

Frederik

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2020

10/10 Cemerlang

Derek, Ottawa

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff is very friendly. Food was good at the Grilleoom. Quiet neighbourhood.
Menginap 4 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Peter

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice Hotel

When arrived they didn’t had my reservation in the system. however when shoved them confirmation of reservation from Hotels they sorted this out in minute and they upgraded my room FOC. Thus they are willing to sort problems and definitely will chose this hotel again
Menginap 4 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

anthony

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The food, the service, and the staff are all superb!
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff. Very helpful. Apartment was excellent.
Menginap 3 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Mr&Mrs, UK

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My husband and I were Privileged to have a most Excellent experience at this Prestigious Accommodation. The Facilities and Staff are of an Outstanding Quality Pleasant, Polite, Professional and Quintessentially Superb in the Provision of Customer Service. The Cleanliness and Hygiene is of the highest Standard as the Housekeeping Staff Team Provide Consistent Daily Service which presents a Truly Well Maintained Environment Quality. While the Administration and 24 hour Room Service Team again, Cordially Endeavour tender to ones Every request. Our Accommodation was Spacious and Exceeded the visual presentation and the the basic provisions such as washing detergents inclusive of laundry facilities and Provision aling with a Dry Cleaning Service were also an Additional, Excellent Service Provided. This Establishment Provides an Extra Quality and Outstanding Superb Experience and is Excellent Value for money. The Fiesta Residences Boutique is a Great Incentive to return to Ghana .HIGHLY RECOMMEND is this Establishment and the Service and Standards they Provide. ACKNOWLEDGED AND NOTABLY APPRECIATED.
Menginap 10 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Empfehlenswert

Schönes Hotel mit guter Küche und freundlichem personal. Beim check-out muss man jedoch etwas zeit und Geduld mitbringen.
Menginap 5 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Jonas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Highly recommended!

This was my fourth stay at Fiesta.Do yourself a favour and choose this place for your stay in Accra. Fabulous staff!
Menginap 3 malam pada Sep 2019