Stratton Hotel Asokoro

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Abuja terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Stratton Hotel Asokoro

Bar (di hartanah)
Kolam renang terbuka, dibuka dari pukul 7:00 hingga 20:00, payung kolam
Halaman dalam
Sarapan, makan tengah hari dan makan malam dihidangkan
Deluxe Room | 1 bilik tidur, bar mini, Internet berwayar percuma

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Gim
  • Kolam
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Executive Suite

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Bola lge Close, Abuja

Tempat berdekatan

  • Sekretariat Persekutuan - 2 min memandu - 1.8 km
  • Aso Villa - 2 min memandu - 3.0 km
  • Sekretariat Ecowas - 2 min memandu - 2.8 km
  • International Conference Centre - 3 min memandu - 3.8 km
  • Bangunan Perhimpunan Nasional - 4 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Abuja (ABV-Lapangan Terbang Antarabangsa Nnamdi Azikiwe) - 39 minit memandu

Restoran

  • ‪Two 4 Seven Restaurant & Bar - ‬2 min memandu
  • ‪KFC Drive Through - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Mai Shayi Coffee Roasters - ‬4 min memandu
  • ‪Protea Hotel Asokoro - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Bolton White hotel - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Stratton Hotel Asokoro

Hotel terletak di Asokoro
Di Stratton Hotel Asokoro, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, bar kolam dan teres. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti Refleksologi, rawatan badan atau Balut nyahtoksin. Restoran di tapak, Stratton Place Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), dewan bankuet dan bantuan pelancongan/tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa, 3 bilik mesyuarat dan Bilik rawatan urut
Ciri-ciri bilik
Kesemua 83 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Internet percuma dan bar mini.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Peti sejuk mini dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Internet berwayar percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 11:00
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Stratton Place Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 119 meter persegi

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Teres

Spa

  • 1 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Talasoterapi
  • Urutan pranatal
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk mini
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 12:00 tengah hari dan 18:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: NGN 7000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 12:00 tengah hari dan 18:00

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 20:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

BON Hotel Stratton Asokoro Abuja
Protea Asokoro
Protea Asokoro Abuja
BON Stratton Asokoro Abuja
Protea Hotel Asokoro Abuja
Asokoro Hotel Abuja
Asokoro Hotel
Asokoro Abuja
BON Stratton Asokoro
Bon Stratton Asokoro Abuja
BON Hotel Stratton Asokoro Abuja
BON Hotel Stratton Asokoro Hotel Abuja
Protea Hotel Asokoro
BON Hotel Stratton Asokoro Hotel
Asokoro
BON Hotel Stratton Asokoro
Stratton Hotel Asokoro Hotel
Stratton Hotel Asokoro Abuja
Stratton Hotel Asokoro Hotel Abuja

Soalan lazim

Adakah Stratton Hotel Asokoro mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 7:00–20:00.

Adakah Stratton Hotel Asokoro mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Stratton Hotel Asokoro?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Stratton Hotel Asokoro?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia dari 12:00 tengah hari–18:00 dengan fi.

Apakah masa daftar keluar di Stratton Hotel Asokoro?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Stratton Hotel Asokoro memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak NGN7000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Stratton Hotel Asokoro?

Terletak di Asokoro, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Sekretariat Persekutuan, National Christian Centre dan Bank Dunia. Taman Millennium dan Central Bank of Nigeria juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Stratton Hotel Asokoro Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 27 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 27 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 27 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 27 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 27 ulasan

8.4/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

10/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Sekou

Menginap 3 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Abdoulaye

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
First of all the receptionist said they can’t find my booking despite I showed my booking number on my email and my payment and said they don’t even deal with hotels.com. Nor Expedia. I got very frustrated and delayed for a while after they called a manager he finally told me to give me a room as if it was by pity. Too much light issues in this hotel. Sometimes every 15min. Anytime any person passes by my room I hear it and it disturbs my sleep…
Menginap 1 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Kocou Laurent Rodrigue

Menginap 2 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Cyril

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

E

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2022

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
It was OK!
Menginap 1 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

Fredrick

Menginap 10 malam pada Ogo 2021

6/10 Boleh diterima

John

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Nice hotel but stop the scam attempt!

Hotel is nice with reasonably comfortable rooms. I was initially given a room right over the kitchen which was noisy and smelly but they did move me to somewhere more comfortable. This room was ok although some drain smells at times! Food was good including a nice breakfast each day. Some staff need to learn basic politeness. A please or a thank you is so nice! Bringing me my bill whilst halfway through a drink and maybe when I want another drink hardly makes me feel welcome. Checking out and paying your bill is a real trial. As with some other hotels in Nigeria, once a transaction is approved there is an attempt to then write down all the credit card details onto their computer leaving it wide open to fraud! Doesn’t need to happen as it is a hotel policy only and when you refuse miraculously there is no problem! STOP DOING IT PLEASE!
Menginap 7 malam pada Ogo 2021

6/10 Boleh diterima

John

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel but Practices Dangerous

Good comfortable hotel with very nice rooms. Breakfast and most meals were good but a more varied room service menu would improve. The check out procedures let the hotel down. Caught reception staff trying to input the whole of my cc number into their system after it had already been authorised. Totally unacceptable practice and needs to be stopped. When this pointed up got bad attitude which means won’t be returning!
Menginap 3 malam pada Nov 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Billing does not work Be careful.

They charged me twice (Hotels.com and the Bon Hotel Aosoko). I can’t get them to reverse the charge.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was a lot of noisy movement on my floor (Third Floor) during my stay. It appeared that the workers were moving some heavy machines on the floor. This made a lot of noise. Otherwise, all was good
Menginap 5 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Richard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great. Clean. Efficient. Friendly. Well maintained.
Menginap 3 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Management response to my earlier feedback is recommendable. Keep it up!
Menginap 7 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location Clean, staff very pleasant and ready to help.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2018

10/10 Cemerlang

JUDE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Thomas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice room, attentive staff. However wifi was terrible... need to logon repeatedly, poor coverage (ok for laptops couldn't get wifi on my phone in my room).
Menginap 3 malam pada Feb 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Not recommended

The service was appalling, kept on messing up my reservation several times, couldn't get credit card reader to work, etc. Very slow Internet. Not recommended

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Fine rooms, very poor service

The rooms themselves were fine. The service people were utterly incompetent. Internet very slow. Relatively safe neighborhood.

8/10 Baik

Anthony, Guildford

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Protea - definitely worth trying !

Very pleasant and excellent alternative to the other more expensive hotels in Abuja

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keselesaan bilik
The location is great but the management MUST consider changing the dusty mad musty rugs ASAP. A no-go for people who are allergic to wool/rug.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

G., Citizen of the world

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Overrated hotel but well situated.

Hotel is overrated; staff mean well but lack training. Quality and choice of food is limited; food remains expensive compared to other hotels. Rooms are ok but internet service is very slow, at times very frustrating as you need to log in every time you use the internet.

8/10 Baik

Maria, Borehamwood

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

My Stay in Protea Hotel

The hotel was quite decent and my stay was comfortable.

6/10 Boleh diterima

Ada

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan