Hotel De Bently

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Abuja terdapat bar/ruang istirahat dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel De Bently

Superior Room (Deluxe) | Peralatan tempat tidur premium, katil Select Comfort
Bar tepi kolam renang
Bahagian dalam
Dewan bankuet
Depan hartanah

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Apartment, 1 Bedroom (Diplomatic)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Katil Select Comfort
Peralatan tempat tidur premium
  • 25 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang

Standard Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Katil Select Comfort
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Apartment, 1 Bedroom (Ogugua)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Katil Select Comfort
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 14 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang

Executive Room (Royale)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Katil Select Comfort
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room (Deluxe)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Katil Select Comfort
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
TV definisi tinggi
2 bilik tidur
Katil Select Comfort
Peralatan tempat tidur premium
  • 23 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 8
  • 2 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Utako, sebuah kawasan kejiranan di Abuja, Hotel De Bently berhampiran taman tema. Jabi Lake Mall dan Area 1 Shopping Centre disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin membeli-belah, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi kawasan ini boleh menerokai Taman Millennium dan Jabi Lake Park.
Peta
892 N. Okonjo Iweala Way, Utako, Abuja

Tempat berdekatan

  • Jabi Lake Mall - 4 min memandu - 2.8 km
  • Hospital Nasional Abuja - 4 min memandu - 4.8 km
  • Kedutaan Kesatuan Eropah - 4 min memandu - 4.1 km
  • Stadium Abuja - 4 min memandu - 3.7 km
  • International Conference Centre - 6 min memandu - 5.4 km

Bergerak

  • Abuja (ABV-Lapangan Terbang Antarabangsa Nnamdi Azikiwe) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪BluCabana - ‬8 min memandu
  • ‪805 Restaurant & Lounge - ‬5 min memandu
  • ‪Lomo Coffee and Restaurant - ‬6 min memandu
  • ‪Eden Garden - ‬5 min memandu
  • ‪Caramelo Lounge & Suites - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel De Bently

Hotel mewah yang terletak di Utako
Pertimbangkan penginapan di Hotel De Bently dan manfaatkan perkhidmatan pencucian kering/dobi, 3 bar dan gimnasium. Restoran di tapak, Georgina Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dengan kelajuan 25+ Mbps.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Lif, TV di lobi dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua 132 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Katil Select Comfort, katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran satelit
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (surcaj)
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 30 km
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: NGN 2,000 seorang
  • 1 restoran
  • 3 bar/ruang istirahat

Restoran di tapak hartanah

  • Georgina Restaurant

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 19 meter persegi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2010
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak NGN15000.0 sepenginapan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak NGN10000.0 sepenginapan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira NGN 2000 seorang
  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: NGN 0 sepenginapan (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: NGN 40000 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik, maksimum seramai 8 orang)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: NGN 10000.0 sepenginapan
  • Bayaran katil lipat simpan: NGN 15000.0 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

De Bently
De Bently Abuja
Hotel De Bently
Hotel De Bently Abuja
Hotel Bently Abuja
Bently Abuja
Hotel De Bently Hotel
Hotel De Bently Abuja
Hotel De Bently Hotel Abuja

Soalan lazim

Adakah Hotel De Bently mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel De Bently?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel De Bently?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel De Bently?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel De Bently memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak NGN40000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel De Bently?

Terletak di Utako, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Taman Hiburan Magicland, Jabi Lake Mall dan Embassy of Italy. Embassy of the Netherlands dan Embassy of Slovakia juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Hotel De Bently Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 40 daripada 146 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 35 daripada 146 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 30 daripada 146 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 20 daripada 146 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 21 daripada 146 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Ahmed

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Anthony

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had to seek accommodation elsewhere after the first night
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Samuel

I had a good stay but top floor has no WiFi, I was frustrated but other than that all good
Menginap 1 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Tonye Felix

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awful experience

I stayed for 8th to 10th Jan 2024 electricity went off around 11pm on the 9th and the rooms were infested with mosquitoes. I remained awake all night using phone light to chase mosquitoes. I bathed using my phone light & moved out as early as 6:42am same time power was restored. I already started malaria medication and will never recommend this hotel
Menginap 2 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Achile Simplice

Menginap 1 malam pada Jun 2023

4/10 Lemah

Kim

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff made all the difference. Thank you for doing your best to make me feel welcome.
Menginap 1 malam pada Mei 2023

8/10 Baik

fabian, Brooklyn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2023

2/10 Teruk

Olawale

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Adam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was so unique with a eco friendly and clean environment, cheerful and nice staff, quality and good facilities, and a very loving area and view around the hotel.
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Edward

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I stayed at the Bently Hotel. What a wonderful place. The restaurant is beautiful, the rooms are classy with nice pool area. I had breakfast before checking out, what a spread; so delicious. Ms. Rita thank you for your beautiful smile and generosity.
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Francis

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Stay in the Hotel was very homely and highly secured . All the staff of the Hotel were very friendly. I enjoyed the best as a guest . Vegetarian food was served to me . I enjoyed the company of all the staff . The room was serene with all facilities . In whole I believe my decision choosing the Hotel was wise.
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

6/10 Boleh diterima

Adebayo

Menginap 2 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

M Chanel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff is friendly and efficient. Check in was easy and seamless. My husband and I found the accommodations suitable. We would consider staying here again.
Menginap 1 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

M Chanel

Menginap 2 malam pada Mac 2022

2/10 Teruk

Emeka

Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Nneoma, London

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was really great and enjoyable. It was a home away from home with amazing staff and services. Highly recommended.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall, a comfortable stay with very friendly staff who were always willing to assist us during our stay however necessary. Security was good, and beds were comfortable. Clean accommodations. Could use some updating, but for something we needed to just lay our heads in until we went back out for more adventures, and for the price, well worth it. Suggestion: as with any international travel, I suggest printing out or screenshotting your reservation, because sometimes it's not communicated directly with the hotel
Menginap 4 malam pada Apr 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nicht mehr zu empfehlen...schade

Das Hotel war einmal eine gute Adresse, leider wurde dir letzten Jahre nichts mehr investiert um den Standard zu halten. Eine Renovierung müsste dringend stattfinden. Die Klimaanlage funktionierte nicht richtig. 3x das Zimmer gewechselt. Die Bäder sind nicht mehr vorzeigbar. Ich hatte ein Zimmer für 2 Personen inkl Frühstück gebucht und man erklärte uns , dass nur eine Person Anspruch auf ein Frühstück hat. OK? Ich würde nicht noch einmal ein Zimmer in diesem Hotel buchen.
Menginap 1 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
good property but service time frames needs improvement
Menginap 8 malam pada Jan 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Nov 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It was a nice stay personal was helpful on my demande and courteous.
Menginap 3 malam pada Jan 2018

4/10 Lemah

banfa

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
spacious rooms. bad toilets. poor concept of room service. menu is a gimic. 1st & last time of stay !!
Menginap 4 malam pada Dis 2017