Hotel le Marly

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di tasik yang terdapat 2 restoran dan 2 kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel le Marly

2 kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
2 bar/ruang istirahat
1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, meja, ruang kerja komputer riba
Kawasan hartanah
Pemandangan dari hartanah

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM470
RM562 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Ogo - 21 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Comfort Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Royal Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Elite Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Luxury Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Signature Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Panoramic Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Biétry, Boulevard de Marseille, Abidjan, 1092

Tempat berdekatan

  • Sports Palace - 6 min memandu - 6.2 km
  • Grand Marché de Treichville - 8 min memandu - 7.7 km
  • Stade Felix Houphouet-Boigny - 11 min memandu - 10.4 km
  • Akademi Polis Kebangsaan Ivory Coast - 12 min memandu - 11.6 km
  • Pasar Cocody - 13 min memandu - 11.4 km

Bergerak

  • Abidjan (Lapangan Terbang Antarabangsa ABJ-Felix Houphouet-Boigny) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪The Pharmacy - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Indian By Nature - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪cochonier - ‬7 min memandu
  • ‪Bar Blanc - ‬3 min memandu
  • ‪Che Cafe - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel le Marly

Hotel berdekatan Sports Palace
Terletak berdekatan Grand Marché de Treichville dan Istana Kebudayaan, Hotel le Marly menyediakan teres, 2 kedai kopi/kafe dan taman. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan antarabangsa. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman permainan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan bilik mesyuarat
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, perkhidmatan rencam dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel le Marly memiliki sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci televisyen dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, peti sejuk dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 6:00 hingga 22:00 atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:00 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 6:00 hingga 10:00 pada hujung minggu; XOF 5,000 untuk orang dewasa dan XOF 3,000 untuk kanak-kanak
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Perkhidmatan teh

Restoran di tapak hartanah

  • En Salle

Aktiviti menarik

  • 2 kolam renang terbuka
  • Kolam kanak-kanak
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 105 meter persegi)
  • Ruang kerja bersama

Kawasan luar

  • Di tasik
  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 20 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 1 tingkat
  • 2 bangunan
  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2006
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Makan dalam bilik sahaja
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan penghantaran makanan
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak XOF5000.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira XOF 5000 untuk dewasa dan XOF 3000 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: XOF 10000 seorang (perjalanan pergi balik)
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: XOF 5000 (sehala), (berumur sehingga 11 tahun)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: XOF 5000.0 semalam
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 16:00
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Makanan set dihidangkan di bilik tamu sahaja (tiada menu atau tempat makan awam)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hôtel Marly Abidjan
Hôtel Marly
Marly Abidjan
Hotel Le Marly Abidjan, Africa
Hotel Marly Abidjan
Hotel Marly
Hôtel Le Marly
Africa
Hotel le Marly Hotel
Hotel Le Marly Abidjan
Hotel le Marly Hotel Abidjan

Soalan lazim

Adakah Hotel le Marly mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 9:00–16:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel le Marly?

Setakat 18 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel le Marly pada 20 Ogo 2025 bermula serendah RM 469.93, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Hotel le Marly mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel le Marly?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel le Marly?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel le Marly?

Daftar keluar adalah jam 12:30. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel le Marly memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 6:00–22:00 (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak XOF10000 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel le Marly?

Terletak di Marcory, hotel ini dalam jarak 6 bt (10 km) dari Sports Palace, Grand Marché de Treichville dan Istana Kebudayaan. Stade Felix Houphouet-Boigny dan Katedral St. Paul juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Hotel le Marly Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 58 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 34 daripada 58 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 58 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 58 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 58 ulasan

8.2/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.6/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mehmet, antalya

Menginap 5 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Balebaix Grace Victoire

Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Guy

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 7 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Layth

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Ikenna

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan
Property has old facilities and tge bed mattress was hard with the springs making it a bit difficult to get comfortable- but the service was great
Menginap 3 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Bon rapport qualité/ prix
Menginap 4 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Karim

Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

YACOUBA LIBORE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Eric, gatineau

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Je recommande cette hébergement pour la propreté, l’accueil, les repas et l’emplacement. Au plaisir de vous revoir
Menginap 6 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Marcellin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Michele

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Michele

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Thank you for all you do

The stay is always amazing. They are like family
Menginap 3 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Francis

Menginap 5 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Aicha

Menginap 13 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

J C

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Comfortable and conveniently located near the airport
Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Elvin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 10 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

Tarek

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2021

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Hotel acceptable mais effort à faire sur le niveau des chambres et le service
Menginap 1 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

Michel

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un séjour très agréable dans cet hôtel charmant

Séjour très agréable au Marly, un hôtel un peu moins neuf que ceux où je vais d'habitude dans le quartier du Plateau, mais tellement plus charmant avec sa végétation, ses piscines bien entretenues, ses grandes terrasses, son restaurant au bord de la lagune ... Il faut compter 30 minutes pour les trajets en voiture vers et depuis le Plateau, mais cela vaut le coup. Le personnel est dans l'ensemble très accueillant, et les prix sont très raisonnables. Merci au Marly
Les piscines du Marly de nuit
Menginap 1 malam pada Nov 2020

8/10 Baik

Papa samba

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2020

8/10 Baik

AL HUSSEIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2020

10/10 Cemerlang

Mats

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sejour de wee
Menginap 2 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Feb 2020