Hotel Waldmühle
Percutian ski di kawasan pergunungan yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Waldmühle





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM433
RM464 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Ogo - 5 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room

Comfort Double Room
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Classic Triple Room
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Saluran satelit
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Lubenbachstraße 2, Zella-Mehlis, 98544
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Wagners Sporthotel Oberhof
Wagners Sporthotel Oberhof
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 57 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 8 untuk dewasa dan EUR 5 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 19.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Jerman. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 3 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 3.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Waldmühle Zella-Mehlis
Waldmühle Zella-Mehlis
Waldmühle
Hotel Waldmühle Hotel
Hotel Waldmühle Zella-Mehlis
Hotel Waldmühle Hotel Zella-Mehlis
Soalan lazim
Hotel Waldmühle Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
2 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Peter
Pengembara perniagaan
4 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peter
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
8/10 Baik
Mike
26 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mike
Menginap 1 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
8 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
Ingo
Pengembara perniagaan
16 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ingo
Menginap 1 malam pada Apr 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
9 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
Andre
21 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andre
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Marek
17 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Świetnie!
Marek
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
SuJin
3 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SuJin
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Martin
15 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Angenehmer Aufenthalt
Martin
Menginap 2 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
Klaus
6 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Klaus
Menginap 1 malam pada Dis 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Landelijk
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
Lars
12 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lars
6/10 Boleh diterima
JEAN-FRANCOIS
6 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JEAN-FRANCOIS
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
17 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik