Hot Spring Inn Banya

Hartanah 3.5 bintang
Ryokan untuk dewasa sahaja yang terdapat perkhidmatan spa dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hot Spring Inn Banya

Spa
Bahagian luar
Traditional Twin Room (Japanese Style) | Bilik tema kanak-kanak
Spa
Bahagian luar

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Tab Panas
  • Spa
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Traditional Twin Room, River View, Corner (Japanese Style)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Saluran digital
Peti besi
Pengemasan harian
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 2
  • 2 Futon Bujang

Superior Room (Japanese-Style)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Saluran digital
Peti besi
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Futon Bujang

Traditional Twin Room, River View (Japanese Style)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Saluran digital
Peti besi
Pengemasan harian
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 2
  • 2 Futon Bujang

Traditional Twin Room (Japanese Style)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Saluran digital
Peti besi
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Futon Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Yufuin-cho, Yunohira 798, Yufu, Oita-ken, 8795112

Tempat berdekatan

  • Mata Air Panas Yunohira - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Kelab Desa Yufuin - 5 min memandu - 3.1 km
  • Kampung Rakyat Kyushu Yufuin - 16 min memandu - 16.9 km
  • Tasik Kinrin - 17 min memandu - 16.3 km
  • Muzium Motosikal Yufuin - 18 min memandu - 17.9 km

Bergerak

  • Stesen Minami-Yufu - 19 minit memandu
  • Oita (OIT) - 57 minit memandu

Restoran

  • โ€ช็™ฝๅท็„ผ่‚‰ๅบ— - โ€ฌ13 min memandu
  • โ€ช็Ÿณ้‡œใƒ”ใ‚ถใจใƒ‘ใ‚นใ‚ฟใฎๅบ—ๆซŸใฎไธ˜ - โ€ฌ12 min memandu
  • โ€ช่พฒๅฎถใƒฌใ‚นใƒˆใƒฉใƒณ ในในใ‚“ใ“ - โ€ฌ13 min memandu
  • โ€ชใƒ–ใƒซใƒฏใƒชใƒผใƒฌใ‚นใƒˆใƒฉใƒณ ใ‚†ใตใ„ใ‚“้บฆ้…’้คจ - โ€ฌ13 min memandu
  • โ€ชๆ—ฅ่ผช้ฃŸๅ ‚ - โ€ฌ6 min memandu

Tentang hartanah ini

Hot Spring Inn Banya

Sorotan hartanah
Anda boleh menantikan mata air panas mineral tertutup (onsen gaya Jepun), tab panas dan restoran di Hot Spring Inn Banya. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di ryokan ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Mata air panas di tapak hartanah, stesen komputer dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hot Spring Inn Banya memiliki keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi berkongsi dengan pancuran mandi
  • Peti sejuk, saluran digital dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 tab panas
  • Mata air panas

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Spa

  • Mandian awam dibuka dari 6:00 - 22:00
  • Mata air panas
  • Mata air panas mineral terbuka awam (onsen)
  • Mata air panas mineral tertutup awam (onsen)
  • Perkhidmatan spa
  • Ruang lelaki/wanita berasingan di mandian awam
  • Yukata (jubah Jepun)

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi berkongsi
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Saluran digital

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah untuk mendapatkan maklumat daftar masuk
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu perlu memaklumkan hartanah ini lebih awal mengenai jangkaan waktu ketibaan mereka.

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Hartanah ini mengalu-alukan orang dewasa sahaja
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: JPY 250.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk mandian awam/onsen; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Hot Spring Inn Banya Yufu
Hot Spring Inn Banya
Hot Spring Banya Yufu
Hot Spring Banya
Hot Spring Inn Banya Yufu
Hot Spring Inn Banya Ryokan
Hot Spring Inn Banya Ryokan Yufu

Soalan lazim

Adakah Hot Spring Inn Banya mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hot Spring Inn Banya?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hot Spring Inn Banya?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hot Spring Inn Banya?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Hot Spring Inn Banya?

Terletak di Yufu, ryokan ini berada beberapa langkah dari Mata Air Panas Yunohira dan 2.1 bt (3.4 km) dari Kelab Desa Yufuin. Tempat Suci Unagihime dan Taman Negara Aso Kuju juga dalam jarak 9 bt (15 km).

Hot Spring Inn Banya Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 21 daripada 26 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 26 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 26 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 26 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 26 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Jaehyun

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

KOOHON

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๅˆใ‚ใฆไผšใ†ๆ—…้คจๆ—…่กŒใ€‚

Staffใฎ็†ฑๆƒ…็š„ใชใ‚ตใƒผใƒ“ใ‚นใงๅˆๆ—…้คจใฎๆ—…ใงใ—ใŸใŒ,ๅฐๆนพๆ—ใงใ—ใŸใ€‚ ใŸใ ,้›จใŒ้™ใฃใฆ่ฟ‘ๆ‰€ใฎๆ•ฃๆญฉใชใฉใ™ใ‚‹ใฎใฏ้›ฃใ—ใ„ใฎใงๆฎ‹ๅฟตใงใ—ใŸใ€‚ ใ‚Šใ‚‡ใ†ใ‹ใ‚“ใ‚นใƒ†ใƒƒใƒ—ใฎใ‚ตใƒผใƒ“ใ‚นใจ้ฃŸใน็‰ฉใชใฉใฏ็›ดๆŽฅใซๅ—ใ‘ใฆใฟใชใ„ใจๆ„Ÿใ˜ใ‚‰ใ‚Œใชใ„ใ‚ˆใ†ใงใ™ใ€‚ ๅ€คๆฎตใซๆฏ”ในใฆๆบ€่ถณๅบฆใŒๅ„ชใ‚Œใฆใ„ใฆใ‚ตใƒผใƒ“ใ‚นใ‚‚ใ„ใ„ใ—,้ฃŸใน็‰ฉใ‚‚็„ก้ง„ใ ใ—,็ฉๆฅต็š„ใซๆŽจ่–ฆใ—ใพใ™ใ€‚
Menginap 1 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Great Spa & Meal Without Stupid Correspondence

ๆ–™็†ใฏ็พŽๅ‘ณใ—ใ„ใ—ๅฎถๆ—็ตŒๅ–ถใ•ใ‚ŒใฆใŠใ‚‰ใ‚Œใ‚‹ใ‚ขใƒƒใƒˆใƒ›ใƒผใƒ ใงใจใฆใ‚‚ใ„ใ„ใŠๅฎฟใงใ—ใŸใ€‚ใŒใ€็ง้”ใŒใ‚นใƒ†ใ‚ฃใ—ใŸๆ—ฅใฏ้Ÿ“ๅ›ฝใ‹ใ‚‰ใฎไป–ใฎใŠๅฎขๆง˜ใŒๅคšใ้ง…ใซ็€ใ„ใฆ่ปŠใซ1็•ชใซไน—ใ›ใฆ้ ‚ใ„ใŸใฎใซใ‚‚้–ขใ‚ใ‚‰ใšใƒใ‚งใƒƒใ‚ฏใ‚คใƒณใฏๅพŒๅ›žใ—ใซใชใ‚Šใƒญใƒ“ใƒผใง30ๅˆ†ไปฅไธŠๅพ…ใŸใ•ใ‚Œใพใ—ใŸใ€‚ ใพใŸๆฌกใฎๆ—ฅใฎ้›ป่ปŠใฎๆ™‚้–“ใซๅˆใ‚ใ›ใฆ้€่ฟŽใ‚’ใ•ใ‚ŒใฆใŠใ‚‰ใ‚Œใ‚‹ใฎใงใ™ใŒใ“ใ“ใงใ‚‚้Ÿ“ๅ›ฝใฎใŠๅฎขๆง˜ใฎๅธŒๆœ›ๆ™‚้–“ใ‚’ๅ„ชๅ…ˆใ—็ง้”ใซใฏๆฌกใฎ็‰นๆ€ฅใซไน—ใฃใฆใใ ใ•ใ„ใจ่จ€ใ„ๅˆ‡ใ‚‰ใ‚Œใพใ—ใŸใ€‚ ็‰นๆ€ฅใฏๆ–™้‡‘ใŒใ‹ใ•ใ‚€ไธŠใ€ๆ™‚้–“ใ‚‚ๆฑบใพใฃใฆใŠใ‚Šใฉใ†ใ„ใฃใŸ็†็”ฑใงใ“ใ†ใ„ใ†ๅฏพๅฟœใ‚’ใ•ใ‚ŒใŸใฎใ‹ใจใฆใ‚‚ๆฎ‹ๅฟตใงใ™ใ—ใ€ใใฎๅ‰ใฎๆ™ฎ้€š้›ป่ปŠใฎๆ™‚้–“ใซ้€่ฟŽใฏใ—ใฆ้ ‚ใ‘ใ‚‹ใ‹่žใ„ใŸใจใ“ใ‚ใ€ๆœ้ฃŸๆบ–ๅ‚™ใงๅฟ™ใ—ใ„ใฎใงใกใ‚‡ใฃใจใŠๅพ…ใกใใ ใ•ใ„ใจ่จ€ใ‚ใ‚Œใใฎ้›ป่ปŠใซ้–“ใซๅˆใ†ใฎใฏๅพŒ5ๅˆ†ๅพŒใงใ™ใจๆœ้ฃŸใŒๅง‹ใพใฃใฆใ‹ใ‚‰ใ„ใใชใ‚Š่จ€ใ‚ใ‚Œใ€ใใ‚Œใฏใชใ„ใงใ—ใ‚‡ใ†ใจๆ€ใ„ใพใ—ใŸใ€‚ใ„ใใ‚‰ๅฟ™ใ—ใใฆใ‚‚ๅ‡บๆฅใ‚‹ใ‹ๅฆใ‹ๆœ€ไฝŽไผใˆใ‚‹ในใใงใฏใชใ„ใงใ—ใ‚‡ใ†ใ‹ใ€‚ ่‹ฑ่ชžๅฏพๅฟœใ‚‚็›ฎใซไฝ™ใ‚‹ใ‚‚ใฎใŒใ‚ใ‚Šใพใ—ใŸใ€‚(ๆŽฅๅฎข่‹ฑ่ชžใฎๆœฌใงๆœ€ไฝŽ้™ใฎ่จ€่‘‰ใฎใƒใƒงใ‚คใ‚นใ™ใ‚‹ในใใ€่ฟŽใˆใฎๆ™‚้–“ใซ้–“ใซๅˆใ‚ใชใ‘ใ‚Œใฐ่‡ชๅทฑ่ฒฌไปปใงๆฅใฆใใ ใ•ใ„ใฃใฆ่žใ„ใŸไบ‹ใชใ„ใงใ™)ไธปไบบใ‚‚็งใ‚‚ๆ–™็†ใ‚„ๆธฉๆณ‰ใ‚„ไป–ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฏๆœ€้ซ˜ใ ใฃใŸใฎใซ่‹ฅไธปไบบใซใฏใ‚ฌใƒƒใ‚ซใƒชใงใ—ใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Hyejung

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
์‚ฌ์žฅ๋‹˜์ด ๊ต‰์žฅํžˆ ์นœ์ ˆํ•˜์…จ๋‹ค. ์—ฌํ–‰ ์ „ ๋‚  ์ด๋ฉ”์ผ์„ ํ†ตํ•˜์—ฌ ๊ธฐ์ฐจ๋กœ ์˜ฌ ์˜ˆ์ •์ด๋ฉด ํ”ฝ์—…์ด ๊ฐ€๋Šฅํ•˜๋‹ˆ ์‹œ๊ฐ„์„ ์•Œ๋ ค๋‹ฌ๋ผ๋Š” ํ™•์ธ ๋ฉ”์ผ๋กœ ๋ณด๋‚ด์ฃผ๋Š” ์„œ๋น„์Šค๊ฐ€ ์ข‹์•˜๋‹ค.(์šฐ๋ฆฌ๋Š” ์ฐจ๋กœ ์ด๋™ํ–ˆ์œผ๋ฏ€๋กœ ์ฒดํฌ์ธ ์‹œ๊ฐ„์— ๋งž์ถฐ ์ฐพ์•„๊ฐ) ๊ฐ„๋‹จํ•œ ์˜์–ด๊ฐ€ ๊ฐ€๋Šฅํ•˜์…”์„œ ์˜์‚ฌ์†Œํ†ต์— ์–ด๋ ค์›€์ด ์—†์—ˆ๊ณ  ํ•œ๊ตญ์–ด๋„ ์กฐ๊ธˆ ํ•  ์ค„ ์•„์…จ๋‹ค. ๋งˆ์„์ด ์•„๊ธฐ์ž๊ธฐ ์˜ˆ๋ป์„œ ์‚ฌ์ง„ ์ฐ๊ณ  ๊ฐ„๋‹จํ•˜๊ฒŒ ์‚ฐ์ฑ…ํ•˜๊ธฐ์— ์ข‹์•˜์œผ๋ฉฐ ์กฐ์šฉํ•˜๊ฒŒ ์‰ฌ๊ณ  ์˜ค๊ธฐ ์ข‹์€ ๊ณณ์ด์—ˆ๋‹ค. ๋‹ค๋งŒ ์‹์‚ฌ๋Š” ์กฐ๊ธˆ ์•„์‰ฌ์› ๋‹ค.
Menginap 1 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

bokyoung

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

๊ฐ€์ด์„ธํ‚ค ๊ฐ๋™์ˆ˜์ค€...๋‚ก์•˜์ง€๋งŒ ๊นจ๋—ํ•œ ์˜จ์ฒœ Good

์ดˆ์„ฑ์ˆ˜๊ธฐ์— ๊ธ‰ํ•˜๊ฒŒ ์˜ˆ์•ฝํ•˜๋А๋ผ ๋น„์‹ธ๊ฒŒ ๊ฐ”์–ด์š”. ์Œ์‹ ๋ง›์žˆ๊ณ  ์นœ์ ˆํ•˜๋‹ค - ๋Š” ํ‰ ๋“ฃ๊ณ  ๊ฐ”๋Š”๋ฐ. ๊ฒฐ๋ก ์ ์œผ๋กœ ์ •๋ง ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ฐ€์ด์„ธํ‚ค๋Š” ์ •๋ง ๋จน๋Š” ๋‚ด๋‚ด ๊ฐ๋™ํ–ˆ์–ด์š”. ์ •๊ฐˆํ•˜๊ณ  ๋ง›์ข‹์€๋ฐ ์–‘๋„ ๋งŽ๊ณ ์š”... ์กฐ์ฐฌ๋„ ์ž˜ ๋‚˜์™€์š”. ์‹๋„๋ฝ ์—ฌํ–‰ํ•˜๋ฉฐ ๋ง›์žˆ๋Š” ๊ฒƒ๋งŒ ๋จน๊ณ  ๋‹ค๋…”๋Š”๋ฐ ๊ทธ ์ค‘์—์„œ๋„ ์œผ๋œธ์ด์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ง์›๋ถ„๋“ค๋„ ์ง„์งœ ์นœ์ ˆํ•˜์‹œ๊ณ ์š”. ์‹œ์„ค์€ ๋‚ก์•˜์ง€๋งŒ ์ •๋ฆฌ๊ฐ€ ์ž˜ ๋ผ์žˆ๊ณ  ์˜จ์ฒœ๋„ ํ”„๋ผ์ด๋น—ํ•˜๊ฒŒ ์›ํ•  ๋•Œ ์ด์šฉํ•  ์ˆ˜ ์žˆ๋Š” ์ˆ˜์ค€์ด์—์š”. ์„ฑ์ˆ˜๊ธฐ ํ”ผํ•ด์„œ ์กฐ๊ธˆ ์ €๋ ดํ•˜๊ฒŒ ๊ฐ€๋ฉด ์™„์ „ํžˆ ์ข‹์„ ๊ฑฐ ๊ฐ™์•„์š”. ๋‹ค์‹œ ์˜ฌ ์˜ํ–ฅ์žˆ๊ณ ์š”. ์ง„์ž…๋กœ๊ฐ€ ์ข์œผ๋‹ˆ ์ฐจ๋กœ ์˜ค์‹ค๋ถ„์€ ๊ฒฝ์ฐจ ๋นŒ๋ฆฌ์‹œ๋Š” ๊ฒŒ ์ข‹์„๋“ฏ์š”.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ข‹์•„์š”~

์นœ์ ˆํ•˜๊ณ  ๊นจ๋—ํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค.์˜จ์ฒœ๋ฌผ๋„ ์ข‹์•„์š”.๋‹ค๋งŒ ์ฐจ๋ฅผ ๊ฐ€์ง€๊ณ  ๊ฐ€๋Š”๊ฒฝ์šฐ ๋„๋กœ๊ฐ€ ์ข์•„์„œ ์šด์ „์„ ์กฐ์‹ฌํ•ด์•ผํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

TH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
์œ ๋…ธํžˆ๋ผ ์—ญ์—์„œ ๊ฑฐ๋ฆฌ๊ฐ€ ์žˆ์Œ. (์ˆ™์†Œ๋ž‘ ๋ฉ”์ผ์„ ์ฃผ๊ณ ๋ฐ›์œผ๋ฉด์„œ ํ”ฝ์—… ์‹œ๊ฐ„์„ ์ง€์ •ํ•  ์ˆ˜ ์žˆ์Œ.) ๋งŒ์•ฝ ํ”ฝ์—… ์‹œ๊ฐ„์— ์œ ๋…ธํžˆ๋ผ์—ญ์— ๋„์ฐฉํ•˜์ง€ ๋ชปํ•œ๋‹ค๋ฉด ๋ฏธ๋ฆฌ ๋ฉ”์ผ์„ ์ „๋‹ฌํ•˜๊ณ  ์œ ๋…ธํžˆ๋ผ ์—ญ์— ๋„์ฐฉํ•˜๋Š” ์‹œ๊ฐ„์„ ์–˜๊ธฐํ•ด์ฃผ๋ฉด ๋จ. (๋ฏธ๋ฆฌ ์†Œํ†ต์ด ์•ˆ๋˜๋ฉด ๋กœ๋ฐ ๋•Œ๋ฌธ์— ์—ฐ๋ฝํ•˜๊ธฐ ๋ถˆํŽธ..) ์ผ๋‹จ ์œ ํ›„์ธ์—๋Š” ํ•œ๊ตญ์ธ์ด ๋งŽ์€๋ฐ ๋ฐ˜๋ฉด, ํ•œ๊ตญ์ธ์ด ์—†๊ณ  ํ˜„์ง€์ธ์ด ์ฐพ๋Š” ๋А๋‚Œ์ด์–ด์„œ ์ข‹์•˜์Œ. ๋ชจ๋“  ์˜จ์ฒœ์ด ํ”„๋ผ์ด๋น—์ด๋ผ ๋ถ€๋ถ€๋‚˜ ๊ฐ€์กฑ๋“ฑ์ด ๊ฐ™์ด ๋“ค์–ด๊ฐ€๋ฉด ๋‚˜์˜ฌ๋•Œ๊นŒ์ง€ ํŽธํ•˜๊ฒŒ ์‚ฌ์šฉํ•  ์ˆ˜ ์žˆ์–ด์„œ ์ข‹์Œ. ์„์‹๊ณผ ์กฐ์‹์€ ๋ฌด์กฐ๊ฑด ๋จน์–ด์•ผ ํ•จ. (์ €๋…์—” 550์—”์— ์˜จ์‚ฌ์ผ€๋ฅผ ์ฃผ๋ฌธํ•  ์ˆ˜์žˆ๋Š”๋ฐ ๊ฒจ์šธ์— ๋จน์œผ๋ฉด ๋ชธ์ด ๋…น๋Š”๋‹ค... ๋ง›๋„ ์ข‹์Œ) ์œ ํ›„์ธ์— 24์‹œ๊ฐ„ ๋งˆํŠธ์ธ ๋งฅ์Šค๋ฐธ๋ฅ˜์—์„œ ์žฅ์„ ๋ณด๊ณ  ์œ ๋…ธํžˆ๋ผ ์—ญ์œผ๋กœ ์ถœ๋ฐœํ•˜๋Š” ๊ฒƒ์„ ์ถ”์ฒœ. (์œ ๋…ธํžˆ๋ผ ์—ญ, ์ˆ™์†Œ ์ฃผ๋ณ€์—๋Š” ์žฅ๋ณด๋Š” ์žฅ์†Œ๊ฐ€ ์ „ํ˜€ ์—†์Œ)
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

YeongSeon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ตœ๊ณ ์˜ ๋ฃŒ์นธ@.@

์‚ฌ์žฅ๋‹˜๋„ ๋„ˆ๋ฌด ์นœ์ ˆํ•˜์‹œ๊ณ  ๋„ˆ๋ฌด๋„ˆ๋ฌด ์ข‹์•˜์–ด์š”!! ์ง๋„ ๋‹ค ๋“ค์–ด์ฃผ์‹œ๊ณ , ํ”ฝ์—… ์‹œ๊ฐ„๋„ 4๋ฒˆ์ด๋‚˜ ๋ฐ”๊ฟจ์—ˆ๋Š”๋ฐ ์ •๋ง ์นœ์ ˆํ•˜์…จ์–ด์š” ์˜จ์ฒœ๋„ ๋”ฐ๋œปํ•˜๊ณ  ๋„ˆ๋ฌด๋„ˆ๋ฌด ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ํŠนํžˆ๋‚˜ ์„์‹๊ณผ ์กฐ์‹์ด ์ตœ๊ณ ์˜€์–ด์š”!! ๋˜ ๊ฐ€๊ณ  ์‹ถ์–ด์š”. from Mr.Ham
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ํ˜„์ง€์ธ๋“ค์ด ๋งŽ์€ ์กฐ์šฉํ•œ ์˜จ์ฒœ๋งˆ์„์˜ ๋ฃŒ์นธ

์ •๋ง๋กœ ์นœ์ ˆํ•œ ์ฃผ์ธ ์•„์ €์”จ-์˜์‚ฌ์†Œํ†ตํ•˜์‹œ๊ธฐ์œ„ํ•ด ์˜์–ด๋กœ ์—„์ฒญ ๋…ธ๋ ฅํ•ด์„œ ๋ง์”€ํ•ด์ฃผ์‹ฌ ์˜จ์ฒœํƒ•4์ข…๋ฅ˜-์›ํ•˜๋Š”ํƒ€์ž…์—๋”ฐ๋ผ ์„ ํƒ ๊ฐ€๋Šฅํ•œ ๊นจ๋—ํ•œ ์˜จ์ฒœ๋“ค
Menginap 1 malam pada Jun 2018

10/10 Cemerlang

์˜คํƒœ๊ทœ, ์„œ์šธ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์œ ๋…ธํžˆ๋ผ์— ์žˆ์–ด ํ•œ์ ํ•˜๊ณ  ์•„๋Š‘ํ•œ ๋ฃŒ์นธ

์ œ๊ฐ€ ์ผ๋ณธ์–ด๋ฅผ ๋ชปํ•˜๋Š”๋ฐ๋„ ๋ฒˆ์—ญ๊ธฐ์ด์šฉํ•ด์„œ ๋ช‡์‹œ๊ธฐ์ฐจํƒ€๊ฒ ๋‹ค๊ณ  ์ „ํ™”๋กœ ์—ฐ๋ฝํ–ˆ๋”๋‹ˆ ์‹œ๊ฐ„๋งž์ถฐ์„œ ๋ฐ๋ฆฌ๋Ÿฌ ์™€์ฃผ์…จ์–ด์š” ์ˆ™์†Œ๋„ ๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ์‚ฌ์žฅ๋‹˜์ด ์‹ ๊ฒฝ์จ์ฃผ์‹œ๋Š”๊ฒŒ ๊ณ„์† ๋ณด์—ฌ์„œ ๊ฐ์‚ฌํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค ์‹์‚ฌ๋„ ๊ต‰์žฅํžˆ ๋ง›์žˆ์—ˆ๊ณ  ํ”„๋ผ์ด๋น— ์˜จ์ฒœ๋„ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค ๋‹ค์‹œ ๋ฐฉ๋ฌธํ•˜๊ณ  ์‹ถ์–ด์š” :)
Menginap 1 malam pada Feb 2018

8/10 Baik

SHIN, korea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ํ•œ๊ตญ์ธ์ด ์—†๋Š” ์ง„์งœ ์ผ๋ณธ ๋ฃŒ์นธ

์œ ํ›„์ธ์—์„œ ์œ ๋…ธํžˆ๋ผ๊นŒ์ง€ ๊ธฐ์ฐจ๋ฅผ ํƒ€๊ณ  ๋“ค์–ด๊ฐ„๋งŒํผ ์ผ๋ณธ ์‹œ๊ณจ์˜ ๋А๋‚Œ์„ ๋А๋‚„์ˆ˜์žˆ์–ด์„œ ์ข‹์•˜๊ณ  ๋ฐฉ๋„ ์˜จ์ฒœ๋„ ๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ์†ก์˜์„œ๋น„์Šค๋„ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค
Menginap 1 malam pada Mac 2018

10/10 Cemerlang

kim, seoul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Total satisfaction

It was a cozy ryoukan. Foods and private hot spring pools were amazing. I am really satisfied. However, a heater in my room wasnโ€™t that good. It has an internal fixed timer (3h) it automatically shuted down so I had to turn it on the middle of the night. Thatโ€™s all. Everything except for this is perfect.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์กฐ์šฉํ•˜๊ณ  ๊ฐ€์„ฑ๋น„ ์ข‹์€ ๊ณณ ^^

๊ฐ€์„ฑ๋น„๊ฐ€ ๊ดœ์ฐฎ๋‹ค๋Š” ํ›„๊ธฐ๋ฅผ ๋ฏฟ๊ณ  ์˜ˆ์•ฝํ–ˆ๋Š”๋ฐ ๋งŒ์กฑ์Šค๋Ÿฌ์› ์Šต๋‹ˆ๋‹ค! ์œ ๋…ธํžˆ๋ผ๋Š” ์กฐ์šฉํ•˜๊ณ  ์กฐ๊ทธ๋งŒํ•œ ๋งˆ์„์ด์—ˆ๊ณ  ์‚ฌ๋žŒ๋“ค์ด ๋ณ„๋กœ ์—†์–ด์„œ ์ง€๋‚ด๊ธฐ๊ฐ€ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค! ์‚ฌ์žฅ๋‹˜์ด ๋„ˆ๋ฌด ์นœ์ ˆํ•˜๊ฒŒ ๋Œ€ํ•ด์ฃผ์…”์„œ ์ธ์ƒ๊นŠ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค ๋ฐฉ์€ ํฌ์ง€ ์•Š๊ณ  ์•„๋‹ดํ–ˆ๊ณ  ์˜ค๋ž˜๋œ ๊ฑด๋ฌผ ์น˜๊ณ ๋Š” ๊ด€๋ฆฌ๊ฐ€ ์ž˜ ๋˜์–ด ์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค ๋‹ค๋งŒ ์ค‘์•™ ๋ณต๋„์— ํก์—ฐ๊ตฌ์—ญ์ด ์žˆ์–ด์„œ ๋‹ด๋ฐฐ๋ƒ„์ƒˆ๊ฐ€ ๋ฐฉ์œผ๋กœ ์Šค๋ฉ€์Šค๋ฉ€ ๋“ค์–ด์™€์„œ ๊ธˆ์—ฐ๋ฐฉ ์‚ฌ๋žŒ๋“ค์—๊ฒŒ๋Š” ์ข€ ๋ถˆํŽธํ• ๊ฑฐ ๊ฐ™์Šต๋‹ˆ๋‹ค ใ…œใ…œ ์‹์‚ฌ๋Š” ๊น”๋”ํ•˜๊ณ  ๋ง›์ด ์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค (๋Œ€์ ‘๋ฐ›๋Š” ๋А๋‚Œ ^^) ์˜ค๋ถ“ํ•˜๊ฒŒ ์˜จ์ฒœํ•˜๊ธฐ์— ์ข‹์•˜๊ณ  ๋ทฐ๋Š” ์ข€ ์•„์‰ฝ์ง€๋งŒ ์—ฌ๋…์ด ํ’€๋ฆฌ๋Š”๊ฒŒ ๊ตฟ ^^ ์œ ํ›„์ธ์—์„œ ๊ธฐ์ฐจํƒ€๊ณ  ๊ฐ€์•ผํ•˜์ง€๋งŒ ์‹œ๊ฐ„์  ์—ฌ์œ ๊ฐ€ ๋œ๋‹ค๋ฉด ๋‹ค์‹œ๊ธˆ ๊ฐ€๊ณ  ์‹ถ๋„ค์š” ใ…Ž
Menginap 1 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Chloe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ํ•œ๊ตญ์ธ๋“ค์ด ์—†๋Š” ์ง„์งœ ํ˜„์ง€์ธ๋“ค์—๊ฒŒ ์—ด๋ฆฐ ์ผ๋ณธ ์˜จ์ฒœ ์ˆ™๋ฐ•!

์šฐ์„ , ์‚ฌ์žฅ๋‹˜์ด ๋งค์šฐ๋งค์šฐ๋งค์šฐ ์นœ์ ˆํ•˜์…จ์Šต๋‹ˆ๋‹ค! ์œ ๋…ธํžˆ๋ผ ์—ญ์—์„œ ์ „ํ™”ํ•ด์„œ ํ”ฝ์—…์„œ๋น„์Šค๋ฅผ ํ•ด์ฃผ์…จ๊ณ  ํ•˜๋‚˜ํ•˜๋‚˜ ์ž˜ ์„ค๋ช…ํ•ด์ฃผ์‹œ๊ธฐ ์œ„ํ•ด ๋…ธ๋ ฅํ•˜๋Š” ๋ชจ์Šต์ด ์นœ์ ˆํ•˜๊ณ  ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค ^^ ์ด๋ถˆ์ด ๋งค์šฐ๋งค์šฐ๋งค์šฐ ํญ์‹ ํญ์‹ ํ•ด์„œ ์˜จ์ฒœ์„ ํ•˜๊ณ  ๋‚˜์„œ ๋ˆ„์šฐ๋ฉด ๊ธˆ๋ฐฉ์ด๋ผ๋„ ์ž˜ ๋“ฏ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋‹ค๋งŒ, ๋„ˆ๋ฌด ์‚ฐ์†์— ์žˆ๋Š” ๊ณณ์ด๋ผ ๋‹ค๋ฅธ ๊ณณ์€ ๊ด€๊ด‘ํ•  ๊ณณ์ด ์—†์–ด ์ •๋ง ํž๋ง์˜จ์ฒœํ•˜๋ คํ•œ๋‹ค๋ฉด ๋งค์šฐ๋งค์šฐ ์ถ”์ฒœํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค! ์Œ์‹๋„ ๋ง›์žˆ์–ด์„œ ์ข‹์•˜๊ณ , ์œ ์นดํƒ€๋„ ๊ณจ๋ผ ์ž…์„ ์ˆ˜ ์žˆ์–ด ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋‹ค์‹œ ํ•œ๋ฒˆ ๋ฐฉ๋ฌธํ•˜๊ณ  ์‹ถ์–ด์š”~

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ž‘์€ ์˜จ์ฒœ๋งˆ์„์˜ ์ž‘๊ณ  ์†Œ๋ฐ•ํ•œ ๋ฃŒ์นธ

์œ ํ›„์ธ์—์„œ ๊ธฐ์ฐจ๋กœ 2์ •๊ฑฐ์žฅ์„ ๊ฐ€์„œ ์œ ๋…ธํžˆ๋ผ(์–‘ํ‰)๋ผ๋Š” ๊ณณ์— ์œ„์น˜ํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ์œ ํ›„์ธ์—ญ ๊ณต์ค‘์ „ํ™”๋กœ ๋ฏธ๋ฆฌ ๋„์ฐฉ์‹œ๊ฐ„์„ ์•Œ๋ ค์ฃผ๋ฉด ์†ก์˜์„œ๋น„์Šค๋ฅผ ํ•ด์ฃผ์‹ญ๋‹ˆ๋‹ค. ์ž‘์€ ์˜จ์ฒœ๋งˆ์„์˜ ์ž‘๊ณ  ์†Œ๋ฐ•ํ•œ ๋ฃŒ์นธ์ด๊ณ  ์ €๋Š” ๋งˆ์Œ์—๋“ค์–ด ๋‹ค์‹œ๊ฐ€์„œ ์ฃผ์œ„ ๋™๋„ค๋„ ๊ฑธ์œผ๋ฉด์„œ ๋™๋„ค๋ชฉ์šฉํƒ•๊ฐ™์€๋ฐ๋„ ๊ฐ€๋ณด๊ณ  ์‹ถ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ํ•ฉ๋ฆฌ์ ์ธ ๊ฐ€๊ฒฉ์ด๋ฉฐ ์‹์‚ฌ๋Š” ์‹๋‹น์— ๊ฐ€์„œ ํ•˜์ง€๋งŒ ์˜จ์ฒœ์€ ๊ฐœ์ธํ”„๋ผ์ด๋น— ์˜จ์ฒœ์ด 4๊ฐ€์ง€๊ฐ€์žˆ์–ด์„œ ํˆฌ์ˆ™๊ฐ๊ณผ ์‹œ๊ฐ„์ด ์•ˆ๊ฒน์น˜๊ฒŒ ์ด์šฉํ•˜๋ฉด ๋ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ์šด์˜ํ•˜์‹œ๋Š”๋ถ„์˜ ์„ ํ•˜๊ณ  ํ‘ธ๊ตฐํ•œ ์›ƒ์Œ์ด ๊ธฐ๋ถ„์ด์ข‹์€ ์ข‹์€ ์ˆ™๋ฐ•์ด์˜€์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

8/10 Baik

Hanbyeol

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ํ•œ์ ํ•˜๊ณ  ๋ถ„์œ„๊ธฐ ์žˆ๋Š” ๋ฃŒ์นธ. ์‹์‚ฌ๊ฐ€ ๋ง›์žˆ์Œ.

์œ ๋…ธํžˆ๋ผ์—ญ์—์„œ ๊ฝค ๋ฉ‰๋‹ˆ๋‹ค. ๋ฏธ๋ฆฌ ์‹œ๊ฐ„์„ ์•Œ๋ ค๋“œ๋ฆฌ๋ฉด ๋งˆ์ค‘๋‚˜์™€ ์ฃผ์‹œ๊ณ  ๋Œ์•„๊ฐ€๋Š” ๋‚ ์—๋„ ์œ ๋…ธํžˆ๋ผ ์—ญ๊นŒ์ง€ ๋ฐ”๋ž˜๋‹ค ์ฃผ์‹ญ๋‹ˆ๋‹ค. ์ฃผ์ธ๋ถ„์ด ๊ต‰์žฅํžˆ ์นœ์ ˆํ•˜์‹ญ๋‹ˆ๋‹ค. ์ฃผ๋ณ€์ด ํ•œ์ ํ•ด์„œ ์•„์ฃผ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ฃผ๋ณ€์— ๋ฌด์–ธ๊ฐ€ ์‚ด ๊ณต๊ฐ„์ด ๊ฑฐ์˜ ์—†์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋ฃŒ์นธ ๋กœ๋น„์— ์žํŒ๊ธฐ๊ฐ€ ํ•˜๋‚˜ ์žˆ๊ธดํ•˜์ง€๋งŒ ํŠน๋ณ„ํžˆ ๋จน๊ณ  ์‹ถ๊ฑฐ๋‚˜ ๋งˆ์‹œ๊ณ  ์‹ถ์€ ์ฃผ์ „๋ถ€๋ฆฌ๋Š” ๋ฏธ๋ฆฌ ์‚ฌ๊ฐ€์•ผ ํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ์‹์‚ฌ๋Š” ์•„์ฃผ ๋Œ€๋งŒ์กฑ์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ์ €๋…๋„ ์•„์นจ๋„ ์•„์ฃผ ๋ง›์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋ฆฌ๋ฒ„๋ทฐ๋ฅผ ์„ ํƒํ–ˆ์ง€๋งŒ ์‚ฌ์‹ค ์ง€๋ถ•์— ๊ฐ€๋ ค์ ธ ๊ณ„๊ณก์ด ์ž˜ ๋ณด์ด์ง€๋Š” ์•Š์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋Œ€์‹  ๊ฑด๋„ˆํŽธ ๋ฃŒ์นธ๋“ค์ด ๋ณด์—ฌ์„œ ํ•ด๊ฐ€ ์ง€๊ณ  ์กฐ๋ช…์ด ์ผœ์ง€๋ฉด ํ’๊ฒฝ์ด ์•„์ฃผ ์˜ˆ์ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ์˜จ์ฒœ์€ 4๊ฐœ ๋ฐฉ์ด ์žˆ๋Š”๋ฐ ์•ˆ์—์„œ ๊ฑธ์–ด์ž ๊ทธ๊ณ  ์‚ฌ์ ์œผ๋กœ ์“ธ ์ˆ˜ ์žˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋…ธ์ฒœํƒ• ๋‘๊ฐœ์™€ ์‹ค๋‚ดํƒ• ๋‘๊ฐœ์ธ๋ฐ ๋…ธ์ฒœํƒ•์€ ๋น„์ถ”์ฒœํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ํƒ•์— ๋ถ€์œ ๋ฌผ์ด ๋– ๋‹ค๋‹ˆ๊ณ  ๋ฒŒ๋ ˆ ์‹œ์ฒด๊ฐ€ ๋งŽ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์‹ค๋‚ดํƒ•์€ ๋‘๋ช…์ด ์ตœ๋Œ€ ์ธ์›์ž…๋‹ˆ๋‹ค.

10/10 Cemerlang

UNGBEEN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

๋ชจ๋“ ๊ฒŒ ๋งŒ์กฑ์Šค๋Ÿฌ์› ๋˜ ๋ฃŒ์นธ!

์œ ๋…ธํžˆ๋ผ๋งˆ์„ ์ž์ฒด๊ฐ€ ๊ต‰์žฅํžˆ ์กฐ์šฉํ•˜๊ณ  ํ’๊ฒฝ์ด ์•„๋ฆ„๋‹ค์› ์–ด์š”. ๋ฃŒ์นธ ๋ฐ”๋กœ ์˜†์œผ๋กœ ๊ฐ•์ด ํ๋ฅด๋˜๋ฐ ๋…ธ์ฒœ์˜จ์ฒœํ•˜๋ฉด์„œ ๋ณด์ด๋Š” ์ „๋ง๋„ ๋„ˆ๋ฌด ์˜ˆ๋ปค๊ตฌ, ๊ณต์šฉ๋ชฉ์š•ํƒ•๋„ ๊น”๋”ํ•˜๊ณ  ์‹œ์„ค๋„ ์ข‹์•˜์–ด์š”. ์กฐ์‹์ด๋ž‘ ๊ฐ€์ด์„ธํ‚ค๋„ ๋จน๊ธฐ ์•„๊นŒ์šธ์ •๋„๋กœ ๋ง›์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค^^ ๊ฒŒ๋‹ค๊ฐ€ ์ฃผ์ธ๋ถ„๊ป˜์„œ ์†ก์˜๋„ ์ง์ ‘ ํ•ด์ฃผ์‹œ๊ตฌ, ์„œ๋น„์Šค๋„ ๋„ˆ๋ฌด๋„ˆ๋ฌด ์ข‹์•˜์–ด์š”! ์ „๋ฐ˜์ ์œผ๋กœ ๊ฐ€์„ฑ๋น„๊ฐ€ ๊ต‰์žฅํžˆ ์ข‹์•˜๋˜ ๋ฃŒ์นธ์ด๋ผ ์ƒ๊ฐ๋ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ์ €ํฌ๊ฐ€ ๊ฐ”์„๋•Œ ํ•œ๊ตญ์ธ ์ปคํ”Œ๋„ ๋งŽ์•˜์–ด์š”!ใ…Žใ…Ž์žฌ๋ฐฉ๋ฌธ ์˜์‚ฌ 200%์—์š”~

10/10 Cemerlang

Nat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ž์—ฐ๊ณผ ํ•จ๊ป˜ ํŽธ์•ˆํ•˜๊ฒŒ ์‰ด ์ˆ˜ ์žˆ๋Š” ๋ฃŒ์นธ

์‚ฌ์žฅ๋‹˜์€ ๋งค์šฐ ์นœ์ ˆํ•˜์…จ๊ณ  ์‹œ์„ค๋„ ๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ์กฐ์šฉํ•ด์„œ ํŽธ์•ˆํ•˜๊ฒŒ ์‰ด ์ˆ˜ ์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์Œ์‹๋„ ๋ง›์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ํ•œ์ ํ•˜๊ณ  ๊ณ ์ฆˆ๋„‰ํ•œ

์œ ํ›„์ธ์—์„œ ๊ธฐ์ฐจํƒ€๊ณ  15๋ถ„์ •๋„ ๊ฐ€๋ฉด์žˆ๊ตฌ์š” ํ”ฝ์—…์„œ๋น„์Šค๋„ ๋˜์ž‡์–ด์„œ ๋ฏธ๋ฆฌ ์ปจํƒํ•˜์…”์„œ ์‹œ๊ฐ„์•Œ๋ ค์ฃผ์‹œ๋ฉด ๋‚˜์˜ต๋‹ˆ๋‹ค. ์Šคํƒœํ”„๋ถ„์ด ๋„ˆ๋ฌด์นœ์ ˆํ•˜์…”์„œ ์ œ๊ฐ€์ด๋Ÿฐ๋Œ€์ ‘์„ ๋ฐ›์•„๋„ ๋˜๋‚˜ ์‹ถ์„์ •๋„ ์˜€๊ตฌ์š”. ๊ฐœ์ธ์˜จ์ฒœํƒ•์„ ์ด์šฉํ•  ์ˆ˜ ์žˆ์–ด์„œ ์ •๋ง ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ทธ์น˜๋งŒ ๋ทฐ๋Š” ๋”ฑํžˆ ์—†์—ˆ์–ด์š” ์ €๋…์ด๋‚˜ ์•„์นจ์‹์‚ฌ๋„ ๋ง›์ž‡์—‡์Šต๋‹ˆ๋‹ค ๋‹ด์— ๋˜๊ฐ€๊ณ ์‹ถ์–ด์š”

8/10 Baik

SO MEI TAN CONSTANCE, HONGKONG

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fukuoka trip

Relax

10/10 Cemerlang

SANG EUI, ๋Œ€ํ•œ๋ฏผ๊ตญ, ์„œ์šธ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์œ ํ›„์ธ ๋ง๊ณ  ์œ ๋…ธํžˆ๋ผ์˜ ๋ฃŒ์นธ. ๋ฐ˜์•ผ๋กœ ์˜ค์„ธ์š”. ๋„ˆ๋ฌด ์ข‹์Šต๋‹ˆ๋‹ค

ํŽธ์•ˆํ•˜๊ณ  ์กฐ์šฉํ•œ ๋งˆ์„์— ์ž๋ฆฌํ•œ ์ˆ™์†Œ๋Š” ์ œ๊ฐ€ ์›ํ•˜๋Š” ์ด์ƒ์ ์ธ ๋ฃŒ์นธ์ด์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์œ ํ›„์ธ์€ ๋„ˆ๋ฌด ์ƒ์—…์ ์ด๊ณ  ๋ณต์žกํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ๊ทธ๋Ÿฌ๋‚˜ ์œ ๋…ธํžˆ๋ผ๋Š” ๊นŠ์€ ์‚ฐ์†์— ์žˆ๊ธฐ ๋•Œ๋ฌธ์— ์ตœ๊ณ ์˜ ๋ถ„์œ„๊ธฐ๋ฅผ ์ž๋ž‘ํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค ์ˆ™์†Œ๋Š” ๋งค์šฐ ๊นจ๋—ํ–ˆ๊ณ , ๋ฃŒ์นธ ์Šคํƒญ์€ ๋งค์šฐ ์นœ์ ˆํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์‹์‚ฌ๋Š” ๋งค์šฐ ๋ง›์žˆ์—ˆ๊ณ , ์˜จ์ฒœ๋„ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์•„ ๋ฌด์—‡๋ณด๋‹ค ๋ฐค์— ๋นจ๊ฐ„ ํ™๋“ฑ์ด ๊ฑฐ๋ฆฌ๊ฑฐ๋ฆฌ์— ์ผœ์ง€๋Š”๋ฐ ๋„ˆ๋ฌด ์•„๋ฆ„๋‹ต์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

10/10 Cemerlang

PNR, Korea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good

๊ฐ€๊ฒฉ ๋Œ€๋น„ ์„œ๋น„์Šค๋‚˜ ์Œ์‹ ๋ฐฉ์ƒํƒœ ๋“ฑ ๋ชจ๋“  ๊ฒƒ์ด ๋„ˆ๋ฌด ๋งŒ์กฑ์Šค๋Ÿฌ์› ๋˜ ์ธ ๋ฐ˜์•ผ ๋ฃŒ์นธ!! ๋‹ค์Œ์— ๋˜ ๊ฐ€๊ณ  ์‹ถ์„ ์ •๋„๋กœ ์ข‹์•—์–ด์š”. ์ง์› ๋ถ„๋“ค๋„ ๋„ˆ๋ฌด ์นœ์ ˆํ•˜์…จ๊ณ , ์Œ์‹๋„ ๋ง›์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค ^^

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
์œ ํ›„์ธ์—์„œ ์กฐ๊ธˆ ๋–จ์–ด์ ธ์žˆ๊ณ , ๋“ค์–ด๊ฐ€๋Š” ์ž…๊ตฌ๊ฐ€ ์ข์•„ ์ฐพ์•„๊ฐ€๊ธฐ๊ฐ€ ์กฐ๊ธˆ ํž˜๋“ค์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ํ•˜์ง€๋งŒ ์˜จ์ฒœํœด์‹์ด ๋ชฉ์ ์ด์—ˆ๊ธฐ ๋•Œ๋ฌธ์— ํŽธ์•ˆํžˆ ์‰ด ์ˆ˜ ์žˆ์–ด ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ค€๋น„ํ•ด์ฃผ์‹  ์‹์‚ฌ๋Š” ๋„ˆ๋ฌด ๋งŒ์กฑํ•˜์˜€๊ณ  ์„œ๋น„์Šค๋‚˜ ๋ชจ๋“ ๋ฉด์—์„œ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ํŠนํžˆ ์˜จ์ฒœ์„ ๋งˆ์Œ๊ป ์ฆ๊ธธ ์ˆ˜์žˆ์–ด์„œ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค.