Kampung Rakyat Kyushu Yufuin - 6 min memandu - 1.7 km
Muzium Motosikal Yufuin - 6 min memandu - 1.8 km
Tasik Kinrin - 6 min memandu - 1.7 km
Taman Kijima Kogen - 16 min memandu - 11.2 km
Bergerak
Stesen Yufu - 6 minit memandu
Oita (OIT) - 48 minit memandu
Restoran
鞠智 - 4 min memandu
B-speak - 4 min memandu
Milch - 4 min memandu
田舎庵 - 4 min memandu
日本茶5toku - 4 min memandu
Tentang hartanah ini
Hoshino Resorts KAI Yufuin
Hotel berdekatan Tasik Kinrin
Di Hoshino Resorts KAI Yufuin, anda boleh menantikan sarapan percuma (masakan tempatan), mata air panas mineral tertutup (onsen gaya Jepun) dan beli-belah di tapak. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Wi-Fi percuma dalam bilik, dengan kelajuan 50+ Mbps dan restoran tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
Percuma letak kenderaan sendiri
Sajian kopi/teh di ruang bersama
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hoshino Resorts KAI Yufuin mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
Tandas dengan bidet elektronik, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
Almari pakaian, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Sarapan masakan tempatan percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 9:30
1 restoran
Hidangan Kaiseki
Kopi dan teh di kawasan umum
Aktiviti menarik
Beli-belah
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan waktu terhad
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Kawasan luar
Di pergunungan
Spa
Mata air panas mineral terbuka awam (onsen)
Mata air panas mineral tertutup awam (onsen)
Perkhidmatan spa
Ruang lelaki/wanita berasingan di mandian awam
Urutan
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Laluan bebas tangga ke pintu masuk
Tiada lif
Lain-lain
Kawasan merokok yang dikhaskan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Berus gigi dan ubat gigi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Kertas tandas
Pengering rambut
Syampu
Tandas dengan bidet elektronik
Tuala disediakan
Makanan dan minuman
Bar mini
Lain-lain
Penyaman udara (kawalan suhu)
Peti besi
Sistem pemanasan (kawalan suhu)
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 20:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Kaedah akses
Meja sambut tetamu (waktu terhad)
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak setiap dewasa, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
Cukai bandar raya dikenakan: JPY 250.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Hoshino Resorts KAI Yufuin Yufu
Hoshino Resorts KAI Yufuin Hotel
Hoshino Resorts KAI Yufuin Hotel Yufu
Soalan lazim
Adakah Hoshino Resorts KAI Yufuin mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hoshino Resorts KAI Yufuin?
Setakat 29 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hoshino Resorts KAI Yufuin pada 6 Jul 2025 bermula serendah RM 2,194.58, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Berapakah fi parkir di Hoshino Resorts KAI Yufuin?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Hoshino Resorts KAI Yufuin?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.
Apakah masa daftar keluar di Hoshino Resorts KAI Yufuin?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Hoshino Resorts KAI Yufuin?
Terletak di Mata Air Panas Yufuin, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Showa Retro Park, Muzium Motor Retro Yufuin dan Muzium Norman Rockwell Yufuin. Kampung Rakyat Kyushu Yufuin dan Muzium Seni Ilusi Yufuin Meikyukan juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Yufu sejauh 27 minit berjalan kaki.
Hoshino Resorts KAI Yufuin Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 84 daripada 116 ulasan
10 - Cemerlang
84
Penilaian 8 - Baik. 21 daripada 116 ulasan
8 - Baik
21
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 116 ulasan
6 - Boleh diterima
6
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 116 ulasan
4 - Lemah
3
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 116 ulasan
2 - Teruk
2
9.4/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Lawrence
Mengembara bersama pasangan
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely resort with nice landscaping. Room with private onsen was well furnished. Dinner and breakfast was included in price.
Lawrence
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Chun Man
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
30 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is an extraordinary experience. The quiet and comfortable environment provide a chance to refresh our mind.
I definitely will visit again!
Chun Man
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Tik Kwong
Mengembara bersama pasangan
21 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No
Tik Kwong
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Man Wai Natalie
19 Mei 2025
Man Wai Natalie
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
CHIEN AN
Mengembara bersama keluarga
17 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
很讚
CHIEN AN
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Yin Kiu
7 Apr 2025
Yin Kiu
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
LEUNG YUK DANNY
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
An excellent choice for relaxing.
LEUNG YUK DANNY
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Song hsiang
Mengembara bersama keluarga
18 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Song hsiang
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Yee Wa
12 Mac 2025
Yee Wa
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Shu-Ting
7 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Shu-Ting
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Hoo Chung
Mengembara bersama kumpulan
7 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best resort ever with amazing staff
It was my first time at a Hoshio Resort and i was so amazed and I can't give you enough stars!
Resort itself was super zen and amazing. It was perfect place to relax and enjoy Japanese bath, food, and massage.
Staff was also beyond the moon! We had to put on snowchains on our way out because it was snowing and we were struggling when staff (Kuroiwa) came out and helped us with the hard work. Thank you so much again.
Hoo Chung
Menginap 1 malam pada Feb 2025
2/10 Teruk
HYOJIN
Mengembara bersama keluarga
4 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HYOJIN
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
CHING HAN
Mengembara bersama pasangan
4 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotspring
CHING HAN
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
chow wing
Mengembara bersama keluarga
1 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
很好
chow wing
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Man Nok
28 Feb 2025
Man Nok
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
KA KI
25 Feb 2025
KA KI
Menginap 1 malam pada Feb 2025
4/10 Lemah
Eli
17 Feb 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
What a horrible experience we had
This hotel is a disappointment, especially considering its price and the expectations we had. The service at check-in was negligent, and overall, it felt as though the staff didn’t care about us at all. Here are two of our numerous disappointments:
1. We understand that dinner is part of the package and can’t be avoided. However, why should we be limited to just the early dinner seating at 5:30 PM (even though there’s a second seating at 7:30 PM), which affects our other plans? This caused us to miss our dinner without receiving a refund or credit.
2. We know the restaurant serves only a set menu. But both my wife and I are restricted from eating certain dishes—some of which can even be dangerous to us. I was surprised we weren’t asked if we have any allergies or dietary restrictions. I was even more surprised to hear our server’s response to our inquiry about it: “It’s our hotel’s policy NOT to ask our customers if they have any allergies or preferences.”
This statement encapsulates our experience at this hotel. Never again.
Eli
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
18 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Siu Leung
13 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik