Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel an de Marspoort





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
Sorotan
TV skrin rata
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, Berbilang Katil, Garden View

Standard Twin Room, Berbilang Katil, Garden View
Sorotan
TV skrin rata
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room

Comfort Double Room
Sorotan
Peti sejuk
TV skrin rata
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Junior Suite

Junior Suite
Sorotan
Peti sejuk
TV skrin rata
Kipas siling
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room

Standard Twin Room
Sorotan
TV skrin rata
Kipas siling
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
Sorotan
TV skrin rata
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, Berbilang Katil, Non Smoking

Standard Double Room, Berbilang Katil, Non Smoking
Sorotan
TV skrin rata
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Saluran satelit
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Marsstraße 78, Xanten, 46509
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam untuk orang dewasa; EUR 1.00 semalam untuk tetamu berusia 7-16 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 7 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 9.50 untuk dewasa dan EUR 7.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 7.50 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Marspoort Xanten
Hotel Marspoort
Marspoort Xanten
Hotel an de Marspoort Xanten
Hotel an de Marspoort Bed & breakfast
Hotel an de Marspoort Bed & breakfast Xanten
Soalan lazim
Hotel an de Marspoort Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.2/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
1 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
6/10 Boleh diterima
Kerstin
23 Jun 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Maßlos überteuert!
Kerstin
Menginap 1 malam pada Jun 2020
10/10 Cemerlang
Karen
Pengembara perniagaan
21 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Loved it
Karen
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
PETRONELLA
Mengembara bersama keluarga
17 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
PETRONELLA
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent small boutique hotel
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel an de Marspoort
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Jan 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Hans, Maarssen
25 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hans
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Hartmut, Bad Vilbel
6 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hartmut
Menginap 2 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Walter
5 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantasie und excellentes Farbgefühl
Walter
Menginap 1 malam pada Nov 2018
2/10 Teruk
Luca
16 Ogo 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
De passage à Xanten sur la Vélo 15
Luca
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Ute
1 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Individuelles Hotel mit Wohlfühlfaktor
Ute
8/10 Baik
Martina, Krefeld
27 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Süß
Martina
Menginap 1 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
Joseph L
5 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joseph L
Menginap 2 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Uwe
20 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Uwe
8/10 Baik
Jörg
23 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jörg
10/10 Cemerlang
Andreas
24 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andreas
10/10 Cemerlang
Hans-Jürgen, Hamburg
10 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sehr individuell
Hans-Jürgen
8/10 Baik
Saakia
6 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan