Wyndham Garden Winnipeg Airport

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan kasino, 9-minute walk to Taman Polo

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Kolam
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
Harga semasa ialah RM495
RM586 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Nov - 1 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 22 daripada 22 bilik

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

9.6 daripada 10
Luar biasa
(23 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking

8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

9.2 daripada 10
Hebat
(14 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

King Room-Hearing Accessible-Non-Smoking

  • Boleh menampung 3

King Room-Non-Smoking

  • Boleh menampung 3

2 Queen Beds, Hearing Accessible Room, Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

2 Queen Beds Room, Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

King Suite-Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

Mobility Accessible 2 Queen Room with Bathtub

  • Boleh menampung 4

Mobility Accessible 2 Queen Room with Roll-In Shower

  • Boleh menampung 4

Hearing Accessible King Suite

  • Boleh menampung 4

Mobility Accessible King Suite with Tub

  • Boleh menampung 4

Mobility Accessible King Room with Roll-In Shower

  • Boleh menampung 3

Mobility Accessible King Room with Tub

  • Boleh menampung 3

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
460 Madison Street, Winnipeg, MB, R3J 1J1

Tempat berdekatan

  • Speedworld Indoor Kart Track (Litar Go-kart Tertutup) - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Taman Polo - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Bristol Aerospace Limited - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Kid City - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Muzium Penerbangan Kanada Barat - 20 min berjalan kaki - 1.7 km

Bergerak

  • Stesen Winnipeg Union - 12 minit memandu
  • Winnipeg, MB (YWG-Winnipeg James Armstrong Richardson Intl.) - 7 minit memandu

Restoran

  • ‪One Great City Brewing Co - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Burger King #29436 - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Tim Hortons - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Wyndham Garden Winnipeg Airport

Hotel berdekatan Taman Polo
Kasino, pencucian kering/dobi dan gimnasium 24 jam merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Wyndham Garden Winnipeg Airport. Dapatkan durian runtuh di hotel ini dengan kemudahan seperti 22 mesin slot. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan restoran dan bar/deli snek.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, tempat simpanan bagasi dan dewan bankuet
  • Kakitangan berbilang bahasa, perkhidmatan ATM/perbankan dan kedai hadiah
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Wyndham Garden Winnipeg Airport disertakan dengan manfaat seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan jubah mandi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • 32-inci TV Pintar dengan saluran kabel
  • Setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 22 mesin slot
  • Gimnasium 24 jam
  • Kasino (ruang seluas 186 meter persegi)

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 12 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemberitahuan loceng pintu visual
  • Penggera visual di koridor
  • Tempat duduk pancuran mandi mudah alih
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2015
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Jubah mandi
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 32-inci dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak CAD 20 setiap penginapan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: CAD 250 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: CAD 20 setiap penginapan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap dan sistem keselamatan

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Wyndham Winnipeg Winnipeg
Wyndham Garden Winnipeg Airport Hotel
Wyndham Garden Winnipeg Airport Winnipeg
Wyndham Garden Winnipeg Airport Hotel Winnipeg

Wyndham Garden Winnipeg Airport Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 319 daripada 554 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 125 daripada 554 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 48 daripada 554 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 25 daripada 554 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 37 daripada 554 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Dean

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Jennifer

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lack of cleanliness, walls in the room were patched but not painted, it was very dirty.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean hotel. Excellent service from staff.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Ketankumar

Sukakan: Kebersihan
Room was clean. The bathroom sink, water was not draining. Outlets on side of bed were not working. People were partying until 2am, very loud noise. Staff members were ok, no smile. Amenities were very nice.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Sarah

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was my first stay. Lovely hotel. Nice staff. travel for business often. My biggest reason for being unlikely to return is that the staff do not let food couriers up to the room. After a long day, the last thing I want to do is get dressed, come back downstairs and wait. 99.9% of hotels that I stay at do not have this restriction. They just give the driver a card to the elevator. No issues. The ability to have my dinner delivered or coffee in the morning is a very important part of a good experience. I don’t think I will be back. Hopefully you reconsider this rule. The staff are better than a 3 rating but this is part of the service.
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Debra

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We really enjoyed our stay. The staff is very friendly and service oriented. The rooms are clean and well appointed.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Debra Laura

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were friendly. Hotel was clean and had everything we needed. Our room was nice. Beautifully designed and decorated throughout the hotel. Location actually worked better than we originally thought. We were here for the Grey Cup We will be back.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Daniel

Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Genny

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
All good
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Raff

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Stephanie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

RACHEL I

Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Jason Leonard

On September 23rd, I arrived at Wyndham Garden Inn in Winnipeg with three colleagues. We had four rooms reserved for three nights, all with confirmation numbers from Expedia and the hotel. Despite this, when we arrived around 11:30pm, the front desk clerk informed us that the hotel was overbooked and our reservations would not be honored—even though our bookings were clearly visible in the hotel’s system. What was most aggravating was the staff’s complete lack of concern for our situation. The clerk made no effort to help us find accommodations, nor did he offer any apology or even a bottle of water. When asked if he was checking other hotels, he simply replied, “No,” and returned to whatever he was doing, leaving us stranded in the lobby at midnight. The attitude was matter-of-fact, telling four guests they might have to sleep on the street was just another routine part of the job. To make matters worse, when I sarcastically thanked the clerk for his “help,” a security guard who had appeared laughed at our predicament. When I confronted the guard, he nonchalantly said it wasn’t the clerk’s fault. The clerk then admitted that management was aware this had happened before, but clearly, Wyndham Garden Inn Winnipeg has no interest in addressing these failures or caring for its guests. We spent hours on the phone with Expedia and searching for other hotels, eventually finding two rooms at another property at 4am for the first night and securing accommodation for the rest of our
Menginap 3 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Clifford A

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
very small pool and slide Queen beds were very very uncomfortable Outside the building lots of garbage on the ground all over
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Donna

Sukakan: Kebersihan
Clean spacious rooms close to airport
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Lori

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
excellent
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Nancy

Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Helpful staff, comfortable room.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Kayden

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
👍
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Brenda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Excellent hotel, great food, but being downtown has its downfalls
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Tracy, Split Lake

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Bryron

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
nice and clean
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ryan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pretty good hotel. Pool and small waterslide for the kids. Located in a bit of a strange place. Seemed like it was down an alley. Many of the workers I came in contact with were very polite. Microwave in the room would be nice. Would definitely return.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Roberta

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was clean and the bed and pillows were really comfortable. The staff were very friendly and helpful. We didn’t hear any noise in the hallway. The only thing that I didn’t enjoy were all the cigarette butts outside the hotel and in the parking lot.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Marilyn

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stay was good.

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Leanne, Dalles

Menginap 1 malam pada Ogo 2025