Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Universiti North Carolina di Wilmington

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Pengemasan
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
Harga semasa ialah RM403
RM455 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Dis - 5 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Room, 1 Katil Raja (King)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Bathtub (Mobility)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Meja
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible (Mobility, Roll-In Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Meja
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible (Hearing)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Meja
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(11 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Bathtub (Mobility)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Meja
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible (Hearing)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible (Mobility, Roll-In Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Meja
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
5001b Market Street, Wilmington, NC, 28405

Tempat berdekatan

  • Universiti North Carolina di Wilmington - 3 min memandu - 3.0 km
  • Trask Coliseum - 3 min memandu - 3.6 km
  • Pusat Beli-belah Riverwalk - 7 min memandu - 9.3 km
  • Pusat Konvensyen Wilmington - 8 min memandu - 9.6 km
  • Kapal Perang Carolina Utara - 10 min memandu - 11.9 km

Bergerak

  • Wilmington, NC (ILM-Lapangan Terbang Antarabangsa Wilmington) - 10 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Dunkin' - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Bojangles' Famous Chicken 'n Biscuits - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Sonic Drive-In - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton

Hotel berdekatan Universiti North Carolina di Wilmington
Pertimbangkan penginapan di Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton dan manfaatkan kedai kopi/kafe, bar dan gimnasium. Nikmatilah hidangan di Paloma's at Hotel Lela, di tapak restoran. Akses Internet wayarles percuma dan pusat perniagaan 24 jam tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 97 bilik memiliki keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • 55-inci TV skrin rata dengan perkhidmatan penstriman dan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: USD 10 hingga 15 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Paloma's at Hotel Lela

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Ambal ruang di dalam bilik
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai licin di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 107 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera kebakaran visual
  • Pesawat angkat kolam renang di tapak

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Perkhidmatan penstriman
  • TV skrin rata 55-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 125 setiap penginapan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira USD 10 hingga 15 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 125 setiap penginapan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton Hotel
Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton Wilmington

Soalan lazim

Adakah Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton?

Setakat 28 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton pada 4 Dis 2025 bermula serendah RM 402.84, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton mesra haiwan kesayangan?

Ya, Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD125 setiap penginapan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton?

Terletak di North Kerr, hotel ini sejauh 1.5 mi (2.4 km) from Universiti North Carolina di Wilmington dan 2 mi (3.1 km) from Trask Coliseum. Perkuburan Wilmington Oakdale dan Muzium Tanjung Fear juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ulasan

Hotel Lela Wilmington, Tapestry Collection By Hilton Ulasan

9.4

Luar Biasa

9.6

Kebersihan

9.0

Kemudahan

9.6

Kakitangan & perkhidmatan

9.4

Mesra alam

9.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 113 daripada 144 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 20 daripada 144 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 144 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 144 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 144 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Shawn

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall very godd experience! Great staff, clean rooms, nice amenities.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Anthony

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms were spotless and the room were always cleaned at 10am sharp the front desk was helpful with check in and out and any questions overall would book again
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

william, Dunwoody

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

claudia, Whitehouse Station

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Stephen, Zephyrhills

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Climate in the room was consistently comfortable. Very clean facility all around. Staff were very polite and helpful in area recommendations. Only one disappointment….the shower water was not hot, just warm!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jill

Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Octavia, Charlotte

Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The only complaint would be no microwave to reheat any food I may have ordered. Outside of that the food from the restaurant was very very good. The staff was helpful and the amenities were nice.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ben

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All staff were efficient and very courteous. I will be staying again.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Hernan Mauricio, doral

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms could be cleaner.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Schwanda

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
As soon as we walked in Eugene at the front desk greeted us. Everything about the hotel was clean and update to date. We loved our room. We will definitely be back many times in the near future.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Emily

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Modern and clean and very cozy!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ariel

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Heather

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel was beautiful and the front desk worker was incredibly kind. I believe his name was Eugene? Forgive me if that’s wrong!! He was so helpful, and he even walked us to the elevators and gave us step by step directions on where our room was. The AC was amazingggggg in this room too!!! Highly recommend!!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Trevor

Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Mauricio

Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Jennifer, Newport

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean, great AC, friendly staff, and the pool area was great!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jennifer

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was very clean staff was so accommodating and pleasant. Loved my stay!
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Mary

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Helen

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I was greatly impressed with the quality cleanness and the fragrance smell of your hotel.The service given by your entire staff on Saturday was excellent.Eugene customer service was outstanding.I’ll highly recommend this hotel for the upcoming trips to all of my friends and family.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Marti

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
One thing I didn’t care for is they didn’t have coffee in the morning for their guest
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Aurora, Athens

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
smelled good from the moment i walked in. the staff was very welcoming. the room was amazing, very well updated. it has a lot to offer. will definitely go back!
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kenise

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful experience. Clean hotel and nicely decorated. The staff was very friendly. I will be back in the future!
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Sabra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room. Very nice.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
New property, nice rooms, pleasant staff, decent rates, and an on-site bar for the end of a long day.
Menginap 2 malam pada Sep 2025