Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Blauer Fasan





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM919
RM983 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Ogo - 23 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Wiesmoor menempatkan Hotel Blauer Fasan. Kelab Golf Am Meer dan Kelab Golf Wilhelmshaven-Friesland disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin melakukan aktiviti, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi kawasan ini boleh menerokai Ottermeer dan Pantai di Timmeler Meer. Taman Rhododendron Gristede dan Taman Permainan Südstrand juga disarankan untuk dikunjungi.

Fliederstraße 1, Wiesmoor, 26639
Tempat berdekatan
- Luftkurort Wiesmoor Touristik - 8 min memandu - 6.3 km
- Taman Landskap Reitscharde - 8 min memandu - 6.3 km
- Ottermeer - 8 min memandu - 6.5 km
- Muzium Tanah Gambut dan Penempatan - 9 min memandu - 7.0 km
- Pantai Ottermeer - 10 min memandu - 7.3 km
Bergerak
Restoran
- Columbus - 12 min memandu
- Big Ben - 6 min memandu
- Ostfriesen Bräu - 12 min memandu
- Bahnhof Strackholt 1900
- Jetzlaff GmbH
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Blauer Fasan Wiesmoor
Blauer Fasan Wiesmoor
Blauer Fasan
Hotel Blauer Fasan Hotel
Hotel Blauer Fasan Wiesmoor
Hotel Blauer Fasan Hotel Wiesmoor
Soalan lazim
Hotel Blauer Fasan Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
6 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Klaus
2 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Klaus
Menginap 6 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Brooke
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
26 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Brooke
10/10 Cemerlang
Helmut
Pengembara perniagaan
28 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Helmut
Menginap 1 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
Ted
13 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ted
Menginap 3 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
Pascal
Pengembara perniagaan
25 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pascal
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Sven
Pengembara perniagaan
26 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sven
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
2 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
12 Jun 2019
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Thomas
14 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thomas
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Grete
30 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kjempebra.
Grete
Menginap 2 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Barbara
27 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Barbara
Menginap 4 malam pada Jul 2018
6/10 Boleh diterima
Sascha
29 Jun 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Sascha
Menginap 1 malam pada Jun 2018
6/10 Boleh diterima
Jesper, Hamburg
10 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Sehr hübsches Hotel, aber leider 2 große Mängel.
Jesper
Menginap 1 malam pada Apr 2018
10/10 Cemerlang
Finn
21 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice Hotel
Finn
10/10 Cemerlang
Dmitrij
12 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dmitrij
Menginap 1 malam pada Dis 2017