Galeri foto untuk Hotel Marton Palace Volgograd





Ulasan
7.4 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Comfort Double or Twin Room

Comfort Double or Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Katil siang
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Junior Suite

Junior Suite
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Katil siang
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Bilik tidur berasingan
Katil siang
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Romantic Room

Romantic Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Bedroom

Standard Room, 1 Bedroom
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Profsoyuznaya street, 34, Volgograd, 400001
Tentang hartanah ini
Hotel Marton Palace Volgograd
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: RUB 700.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Warganegara Rusia: Dewasa (berumur 14 tahun dan ke atas) mesti mengemukakan pasport dalaman yang sah ketika daftar masuk (pasport antarabangsa Rusia dan lesen memandu tidak diterima). Sijil lahir mesti dikemukakan untuk semua kanak-kanak Rusia (berumur bawah 14 tahun) ketika daftar masuk. Jika saudara-mara atau penjaga yang sah berwarganegara Rusia (selain daripada ibu bapa) mengembara di Rusia bersama kanak-kanak berumur bawah 14 tahun, saudara-mara atau penjaga yang sah tersebut turut perlu mengemukakan dokumen kebenaran untuk membawa kanak-kanak ketika daftar masuk. Bukan warganegara Rusia: Dewasa dan kanak-kanak mesti mengemukakan pasport yang sah, visa dan kad migrasi ketika daftar masuk.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Marton Palace
Marton Palace Volgograd
Marton Palace
Marton Volgograd Volgograd
Hotel Marton Palace Volgograd Hotel
Hotel Marton Palace Volgograd Volgograd
Hotel Marton Palace Volgograd Hotel Volgograd
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Marton Palace Volgograd Ulasan
7.4
Baik
7.6
Kebersihan
7.2
Lokasi
6.8
Kakitangan & perkhidmatan
9.0
Mesra alam
7.8
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
10 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Sergei
Mengembara bersama keluarga
6 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sergei
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
8/10 Baik
Anastasia
Mengembara bersama keluarga
5 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anastasia
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
1 Nov 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Andrei
5 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Навсе-100.
Andrei
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
ELENA
7 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ELENA
Menginap 1 malam pada Apr 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
30 Mac 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Дёшево
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Andrei
29 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andrei
Menginap 1 malam pada Mac 2019
6/10 Boleh diterima
Anastasia
6 Jan 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Anastasia
Menginap 2 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
Yulia
7 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
За свою цену вполне достойное жилье
Yulia
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
VALERIY
5 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Волгоград. Отель Мартон
VALERIY
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
28 Apr 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
THE WORST HOTEL
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
10 Jan 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2017