Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah di pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel

Kolam renang terbuka
3 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
Pintu masuk hartanah
Pemandangan dari hartanah
Bahagian luar

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Tab Panas
  • Bar
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Spa
  • Gim
Harga semasa ialah RM417
RM492 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Sep - 25 Sep
Bahagian luar

Di pantai

Terletak hotel sejauh di pantai. Berjalan di luar dan berjemur di bawah sinar matahari di pantai berpasir. Tempat makan dengan pemandangan laut menawarkan suasana yang menawan untuk hidangan yang tidak boleh dilupakan di restoran. Denai kembara mendaki/berbasikal ialah aktiviti penting berdekatan yang patut dilawati.

Kolam renang terbuka
Superior Room, 1 Katil Raja (King), Ocean View | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Superior Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Ocean View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premier Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premier Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Suite, 1 Katil Kelamin (Double), Ocean View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
  • 66 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premier Room, 1 Katil Ratu (Queen), Ocean View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Ocean View

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room, 2 Katil Bujang (Single), Ocean View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Visakhapatnam, Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah. Dolphin's Nose Park dan Thotlakonda Buddhist Monastery merupakan tempat menarik tempatan dan keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Pantai Rama Krishna dan Pantai Lawson's Bay. Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti menyeronokkan seperti denai kembara/berbasikal.
Peta
Beach Road, Visakhapatnam, Andhra Pradesh, 530003

Tempat berdekatan

  • Pantai Rama Krishna - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Muzium Kapal Selam INS Kurusura - 3 min memandu - 1.9 km
  • Pantai Yarada - 13 min memandu - 8.1 km
  • GITAM University - 15 min memandu - 14.7 km
  • Kuil Simhachalam - 18 min memandu - 19.0 km

Bergerak

  • Visakhapatnam - 12 minit memandu
  • Visakhapatnam (VTZ) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪Waltair Club - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪The Square - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Neti Vindu - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Food Ex - ‬2 min memandu
  • ‪Infinity Bar & Kitchen - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel

Mewah bagi hotel mesra keluarga dihubungkan dengan pusat membeli-belah
Manfaatkan bar renang naik, bar kolam dan teres atas bumbung di Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel. Manjakan diri anda dengan Balut badan, rawatan badan atau urut di tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Tetamu juga boleh menjangka untuk mencari kedai kopi/kafe, taman dan taman permainan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan bar renang naik
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan penuh (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
Ciri-ciri bilik
Semua 224 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti menu bantal dan ruang kerja komputer riba.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 43-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan peti sejuk mini

Kemudahan hartanah

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 899 seorang
  • 1 bar berenang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 3 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Harbour Vue
  • Red Bowl
  • The Square
  • Zaffran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Pustaka
  • Sauna
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Pemain DVD
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk mini
  • Taman permainan

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 1,027 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Gril barbeku
  • Kebun sayur
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan tangan
  • Kit kebolehcapaian telefon
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pancuran mandi kerusi roda (roll-in) dalam bilik
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera kebakaran visual
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 10 tingkat
  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2012
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok MP3
  • Pemain DVD
  • TV LCD 43-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Skrin tingkap
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 15 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1680.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 899 seorang
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1680.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Novotel Varun
Novotel Varun Hotel
Novotel Varun Hotel Visakhapatnam Beach
Novotel Visakhapatnam Varun Beach
Varun Novotel
Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel
Novotel Varun Beach Hotel
Novotel Varun Beach
Novotel Visakhapatnam Varun
Novotel Visakhapatnam Varun Beach
Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel Hotel
Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel Visakhapatnam
Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel Hotel Visakhapatnam

Soalan lazim

Adakah Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel?

Setakat 7 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel pada 24 Sep 2025 bermula serendah RM 416.76, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel?

Terletak di Visakhapatnam, hotel yang menghadap ke pantai ini terdapat di pusat bandar raya serta dalam jarak 1 bt (2 km) dari Pantai Rama Krishna, TU 142 Aircraft Museum dan Muzium Kapal Selam INS Kurusura. Pantai Lawson's Bay dan Visakha Museum juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Novotel Visakhapatnam Varun Beach Hotel Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 131 daripada 276 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 72 daripada 276 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 31 daripada 276 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 20 daripada 276 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 22 daripada 276 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.2/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Lokesh

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I had a very disappointing experience during my recent stay at Novotel. I booked for just one night and was surprised to be charged an additional amount for what they labeled as “goodwill” items — specifically, 2 beers and a Toblerone chocolate. Not only was this unnecessary, but the charges were excessively high. In my experience, most 3-star hotels offer small tokens of goodwill, such as complimentary snacks, water bottles, or even chocolates, without any additional charges. Even at 5-star properties like The Park, Hilton, and other international chains, I have never been billed for such basic gestures. Instead, those hotels focus on creating a positive guest experience by making customers feel valued. This practice at Novotel felt awkward, misleading, and unprofessional. A goodwill item should never come with a hidden price tag, especially in a reputed hotel. Unfortunately, this left a very negative impression of the brand, and I would caution other travelers to be aware of such hidden charges. Hotels should understand that true goodwill comes from hospitality, not from inflating the bill. Sadly, this stay at Novotel failed to meet even basic expectations.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Anup

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Disappointing Stay – Not Worth the Price I stayed here during a weekday visit and was quite underwhelmed. The hotel clearly shows its age—everything from the furniture to the overall ambience feels outdated. While the staff was friendly and helpful, that’s about the only positive I can highlight. The beds were small and not very comfortable, and the bathroom was in poor condition with visible stains and a generally rundown feel. For the price they’re charging—which is at a five-star level—you’d expect much more in terms of comfort and quality. Honestly, it felt more like a 2.5-star experience. Wouldn’t recommend unless they renovate and reprice accordingly.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Dipankar

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Wendy

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Sameera

Mengembara bersama keluarga
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

JONGGYU

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Dilip k

Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Mukul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Overall it was okay. I wanted a non smoking room but unfortunately got the smoking room which was smelly.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Gilles

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Suresh

Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Parthasarathy

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Check in process

The check in process was so terrible. Initially one gentlemen by name Adbul or Ahamed was there. After spending few minutes he said some one will takecare and left that place and moved to next counter. Then one Mr Lokesh came and he took nearly 10 minutes to give the room key. I asked him is there any issue in the booking and he said no. I told him that i am a silver member of Accor ALL and hardly any response from him. I stayed there only for couple of hours as i check in the Morning and then checked out. May be a proper training to them would help.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Sanghyeon

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Sheik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were friendly,,, helpful and amazing.. Sonali was in particular extremely helpful with very pleasing manners.
Menginap 7 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hyvä hotelli

Ihan hyvä hotelli, luultavasti Visagin paras. Hotellissa useimmat asiat toimivat toivotulla tavalla. Henkilökuntaa kiirehtii joka suuntaan niin paljon, että he jopa törmäilevät toisiinsa. Respassa hyvä palvelu, joskin välillä hidas. Uima-allas alueella ei käytännössä voi ottaa aurinkoa, vain neljä aurinkotuolia ilman patjoja. Kattoterassi on kiva, ravintola katolla on hyvä, juomat tosi kalliita, esim iso paikallinen olut on 12$.
Menginap 5 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Nagavara

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Krishnan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent experience. Great staff.. Very clean...Beautiful location....Efficient service. Smooth check in and check out.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

sreepraveen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice place on the beach with good onsite dining options
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

TERESA, HOUSTON

nt foods need to be more sanitary. italian pasta was awful- chef needs a refresher course on basics of pasta!
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

rk

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Amiya

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Luxury and comfort at its best. Fantastic views of the ocean from the room, superb breakfast buffet and caring staff.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Akshay

Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Fumiaki

Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Gangadharan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good overnight stay
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Kumar

Menginap 5 malam pada Sep 2024