Hotel Schani UNO City

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra haiwan kesayangan dihubungkan dengan pusat konvensyen di Vienna dengan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Schani UNO City

Bahagian luar
Kawasan tempat duduk lobi
Lobi
Kemudahan mesyuarat
Kawasan tempat duduk lobi

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Penyaman udara
  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga semasa ialah RM354
RM473 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Ogo - 24 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Smart Street

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(28 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
  • 19 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Smart Garden

9.0 daripada 10
Hebat
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Smart Family

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin ATAU 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Smart Twin

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Wagramer Straße 16-18, Vienna, 1220

Tempat berdekatan

  • Pusat Antarabangsa Vienna - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pusat Pameran dan Kongres Messe Wien - 4 min memandu - 3.2 km
  • Stadium Ernst Happel - 6 min memandu - 4.2 km
  • Prater - 7 min memandu - 4.2 km
  • Katedral St. Stephen - 9 min memandu - 6.0 km

Bergerak

  • Erzherzog-Karl Street S-Bahn - 4 minit memandu
  • Kaisermuhlen-Vienna International Centre U-Bahn - 6 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Vienna (VIE) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪VIC Cafeteria - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪NH Danube City - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Zur Alten Kaisermühle - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪China Sichuan - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Motto - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Schani UNO City

Mewah bagi hotel berdekatan Prater
Di Hotel Schani UNO City, anda boleh menantikan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Sebagai tambahan kepada bar dan restoran, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti).
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan dewan bankuet
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, perabot luar dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 202 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 43-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 28 sehari)
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk garaj

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; EUR 25 untuk orang dewasa dan EUR 12.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • ATM
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai licin di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 90 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 43-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu disyorkan agar memuat turun aplikasi mudah alih Schani Hotels hartanah sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 19 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR0 sepenginapan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 25 untuk dewasa dan EUR 12.50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 28 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 19 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil bayi: EUR 0 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Schani UNO City Hotel
Hotel Schani UNO City Vienna
Hotel Schani UNO City Hotel Vienna

Soalan lazim

Adakah Hotel Schani UNO City mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR19 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Schani UNO City?

Setakat 16 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Schani UNO City pada 23 Ogo 2025 bermula serendah RM 353.84, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Schani UNO City?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR28 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Schani UNO City?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Schani UNO City?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Schani UNO City?

Terletak di Donaustadt, hotel ini berada beberapa langkah dari Pusat Antarabangsa Vienna, serta dalam 3 batu (5 km) dari Prater dan Katedral St. Stephen. Alte Donau dan Ibu Pejabat Organisasi Pembangunan Industri Persatuan Bangsa-bangsa Bersatu juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Kaisermuhlen-Vienna International Centre U-Bahn sejauh 6 minit berjalan kaki dan Alte Donau U-Bahn sejauh 6 minit berjalan kaki.

Hotel Schani UNO City Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 264 daripada 350 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 66 daripada 350 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 350 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 350 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 350 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Tieme

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Het was schoon en alles was modern
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Noah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a very great stay. Very clean, very quiet. I would definitely stay again.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Viktoriya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent experience!!! Thank you!
Menginap 7 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Patrick

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Prachtig hotel. Alle kamers zijn mooi en ruim opgezet.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jolene, New York

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rajmonda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Liam

Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Stefan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice modern Hotel with good breakfast near the subway.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Olusayo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property is well maintained! I will use it again.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Gary

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Comfortable stay across from the UN and near the Old Danube River.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Tatsushi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Manuel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really liked the greenery and modern/sytlish interior. Great and tasty breakfast buffet.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Brandi

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Cleanliness, helpfulness of staff, overall vibe
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Melanie

Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Mahsa

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Appalling Customer Service—Refused Refund Despite Medical Emergency I rarely write reviews, but this experience was so disgraceful that I feel obligated to warn others. I had booked a trip with Austrian Airline and a stay at Hotel Schani UNO City. Due to an unexpected medical emergency that left me unable to travel, I had no choice but to cancel. Austrian Airline immediately deducted around €400 from my account and flatly refused to refund a single cent. Their customer support was indifferent and robotic, repeating the same scripted replies over and over without any empathy or flexibility. As if that wasn’t enough, Hotel Schani UNO City charged me an outrageous €500 fee and refused to consider any refund, credit, or even a partial voucher for future use. This is especially appalling given that my cancellation was due to illness and not a change of plans. I understand that companies have policies, but any decent business should be willing to look at individual circumstances and show a minimum level of understanding for emergencies. Instead, I was treated like an inconvenience and forced to absorb a €900 loss while dealing with a serious health issue. I strongly advise anyone considering booking with Austrian Airline or Hotel Schani UNO City to think twice. There are many companies out there that treat their customers like human beings and offer at least some goodwill. This was hands-down the most unhelpful, cold, and exploitative experience I have ever had as a traveler.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Muhammad Ali, Richmond

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, clean & spacious room. Accessible via buses & VIC train station
Menginap 4 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

D

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
The hotel has a stylish and clean interior, but unfortunately, the service did not live up to expectations. Basic amenities such as a refrigerator or the ability to make warm drinks in the room are not included—you have to pay extra, which was quite disappointing. The online check-in and check-out process was difficult to navigate. Fortunately, there was still staff available who were helpful during check-in. My room faced the street and was extremely noisy, making it hard to get a proper night's sleep. While the hotel looks good on the surface, the lack of comfort and convenience made my stay less enjoyable than I had hoped.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Kimberly

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
This was a quiet,clean,modern property, very close to the subway. There often wasnt hot water for showers. You had t9 pay extra for in room coffee/tea. There was no fridge in the room.you had to walk through the restaurant to get to the rooms.
Menginap 6 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

YUSSEF, Poway

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Not at expectations
Menginap 5 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Ann

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
A stylish hotel, but, the service doesn't live up to the concept. Before arrival we were bombarded with messages asking us to check-in online. Since they wanted us to input large amounts of personal data on their app, I replied that I would check-in at the hotel and was told this was not possible. On arrival there were terminals to check-in but these still took far more personal info than normal and wanted to make charges for basics such as teabags !! The experience was impersonal and left a bad first impression. We eventually found a staff member to ask about wifi codes, but, they were unable to give us info about data retention policies. The rooms were quirky, but, had comfortable beds, good sound insulation and very effective curtains/blinds. Wifi in the rooms was terrible, I had intermittent connection whilst my colleague had none. Worse on 3 of the nights my power went out leaving me in pitch black - on the worst occasion for 20 minutes. As there are no phones in the room I couldn't tell reception. The hotel seems to run with a skeleton staff; one person on reception, who cannot leave to solve issues. I asked for an iron and was asked to return to collect it. When I did the lady was apologetic that she hadn't had time to get it but would bring it to my room within 30 mins. She did not. The following day I asked again and was told that all irons were in guest rooms and she couldn't get me one. Breakfast was ok - but lacked variety. They did provide gluten free bread.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Evelyn

Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Nicholas

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is probably one of my favorite hotels i have ever stayed at! The staff were all super friendly and just the perfect amount of technology was mixed in but not to the point it prevented you from human interaction. Restaurant was also really tasty and the staff here are just spectacular!
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Jason

Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Christine

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2025