Smart Hotel Holiday

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Mestre terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kedai kopi atau kafe

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Smart Hotel Holiday

Perincian bahagian luar
Gebar bulu kapas, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Depan hartanah
Ruang Istirahat
Bahagian luar

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk parkir
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Economy Double Room (Smart)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Duvet bulu kapas
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Family Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Duvet bulu kapas
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Classic Double or Twin Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Duvet bulu kapas
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Classic Triple Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Duvet bulu kapas
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Economy Double Room Single Use (Smart)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Superior Double Room (Romantic)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Duvet bulu kapas
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Via Dell'Essiccatoio, 38, Mestre, VE, 30173

Tempat berdekatan

  • Piazza Ferretto - 4 min memandu - 2.9 km
  • Pelabuhan Marghera - 7 min memandu - 5.7 km
  • Piazzalle Roma - 11 min memandu - 11.2 km
  • Pelabuhan Venice - 11 min memandu - 11.2 km
  • Dataran St. Mark - 35 min memandu - 12.9 km

Bergerak

  • Stesen Venice Carpenedo - 3 minit memandu
  • Mestre Centro B1 - 4 minit memandu
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪Pizzeria da Michele - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Cafè Royale - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Family & Kebab - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Pasticceria Regina - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Pizzeria da Luca - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Smart Hotel Holiday

Mewah bagi hotel berdekatan Pelabuhan Marghera
Pertimbangkan penginapan di Smart Hotel Holiday dan manfaatkan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Restoran di tapak menawarkan sarapan dan makan malam. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan tempat simpanan bagasi
  • Perkhidmatan dobi, dewan sambutan dan 2 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 97 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 30-inci televisyen dengan saluran digital
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak (surcaj) di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 8 untuk orang dewasa dan EUR 8 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 4 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 30-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Tandas cekap air

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5 seorang setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat dan meminta pengecualian, sila lawati cda.comune.venezia.it.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor (sehingga 8 kg setiap haiwan peliharaan)
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 4 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 3.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.60 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 4.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 2.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 8 untuk dewasa dan EUR 8 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1MLTXZ3PS

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Smart Holiday Hotel
Smart Holiday
Smart Hotel Holiday
Smart Hotel Holiday Mestre
Holiday Hotel Venice
Smart Hotel Holiday Province Of Venice/Mestre, Italy
Smart Holiday Mestre
Smart Hotel Holiday Hotel
Smart Hotel Holiday Mestre
Smart Hotel Holiday Hotel Mestre

Soalan lazim

Adakah Smart Hotel Holiday mesra haiwan kesayangan?

Ya, Smart Hotel Holiday membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 8 kg untuk setiap haiwan kesayangan.

Berapakah fi parkir di Smart Hotel Holiday?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Smart Hotel Holiday?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Smart Hotel Holiday?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Smart Hotel Holiday?

Terletak di Carpenedo, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Piazza Ferretto, Hospital Villa Salus dan Muzium M9 Mestre. Taman San Giuliano dan Forte Marghera juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Venice Carpenedo sejauh 26 minit berjalan kaki.

Smart Hotel Holiday Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 125 daripada 406 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 152 daripada 406 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 78 daripada 406 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 33 daripada 406 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 18 daripada 406 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

David, Spring

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean, modern and a good breakfast
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Antonio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Maria Alejandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Maria Alejandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nos tocó quedarnos esta vez en la parte nueva pero la cama fue terrible! Súper incómoda. Por lo demás limpieza y staff perfecto.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Unprepared

I wasn't very happy as I booked the most expensive room of the hotel, and at arrival i found it unprepared: electricity was off and had to call the reception to fix it, the phone didnt work and I had to go back all the way down to front desk, there were 2 towels randomly in the ceiling, the sofa bed was open with 2 beds despite the booking was for only 2 people and the service was unavailable (as we arrived late) to put it back in place, and finally our double bed was actually made of 2 separate materrasses hence there was a space in between that made the bed uncomfortable. We looked for water and the plastic bottle water in the minibar was used and a left over from the prior guests. The heating control worked but the heating was very weak and we were cold during the night. The hotel staff was very nice and responsive/helpful to these incidents, but those made the arrival and the stay disappointing and not congruent to the description, the 4 stars and the type of room that was sold.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Ronaldo

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

REBECA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente servicio

Excelente servicio y experiencia en Venecia
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Koushik

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Kathleen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was huge with great air conditioning (2 in the room because it was large), skylight in the bathroom and as an added bonus there was an elliptical machine in the corner! Hotel staff were all very nice and helpful. Location was good - quiet, safe, close to airport (taxi €30) and close to tram into Venice (you can buy tickets/passes from front desk). We loved the Smart Hotel in Venice! Thank you for the wonderful stay!
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

frederick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Les bains sont bien mais la douche intégrée va très mal et l’eau va partout en dehors du bains. Moisissure au plan fond de la chambre de bain
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Ed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lugar incrível ; funcionários super preparados ; com certeza votarei .
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Lauren

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our stay was short but sweet! The staff was the kindest we’ve encountered through many travels and SO helpful. The front desk attendant was so nice and available for anything we needed. The rooms were very modern and cozy.

10/10 Cemerlang

Riccardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great choice of hotel at Mestre

We had a very good stay. The room is very comfortable and clean. The location of the hotel is very convenient, we got the tram to reach Venice and the ticket can be bought at the hotel. Andrea and the rest of the staff were very kind and helpful with all our requests. Highly recommend this hotel.
Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Javier

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Marco, Rodalben

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel hat einen Zweck: Ohne durch die Stadt zu fahren von der Autobahn runter, parken und mit der Tram für 1,50€ nach Venedig. Das Personal ist professionell. Fahrkarten im Hotel und Haltestelle um die Ecke. Nachts hört man die Straße nicht. Das Frühstück ist gut, sogar Eier mit Speck.

10/10 Cemerlang

Christian

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles OK super gelegen zum Flughafen
Menginap 1 malam pada Apr 2023

6/10 Boleh diterima

Elisa

Menginap 1 malam pada Jan 2023

4/10 Lemah

Gianluca

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No internet - small room and small bed for children - not a great experience
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

JESUS

Menginap 2 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Tiago

Menginap 1 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Stacey

Menginap 2 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

cami

Menginap 1 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

Josef

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles TOP Sehr freundliches Personal
Menginap 1 malam pada Apr 2022

10/10 Cemerlang

Expedia

Menginap 1 malam pada Apr 2022