Monti Guesthouse

Rumah tamu terletak di Mestre, berhampiran Pelabuhan Marghera

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Monti Guesthouse

Standard Studio | Teres/patio
Pintu masuk dalaman
Standard Studio | Dapur peribadi | Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro, cerek elektrik
Depan hartanah
Standard Studio | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Standard Studio

Sorotan

Halaman
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Suite

Sorotan

Halaman
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Double Room

Sorotan

Halaman
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil berlapik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Via Vincenzo Monti 14, Mestre, VE, 30172

Tempat berdekatan

  • Piazza Ferretto - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Pelabuhan Marghera - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Piazzalle Roma - 9 min memandu - 9.8 km
  • Pelabuhan Venice - 9 min memandu - 9.8 km
  • Dataran St. Mark - 33 min memandu - 11.5 km

Bergerak

  • Perhentian Trem Venezia Mestre - 5 minit berjalan kaki
  • Mestre Centro B1 - 18 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Ristorante Pizzeria da Michele - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Soul Kitchen - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Pasticceria La Partenopea - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Hostaria Vite Rossa - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Monti Guesthouse

Rumah tamu berdekatan Pelabuhan Marghera
Berdekatan Pelabuhan Venice, Monti Guesthouse menawarkan lebih banyak tawaran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Monti Guesthouse disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, tilam berlapik dan gebar bulu kapas
  • Hulu semburan mandi hujan, bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan saluran digital
  • Laman persendirian, almari pakaian dan peti sejuk

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 20 meter
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Mesra keluarga

  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan maya

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (mingguan)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 15 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Pemegang pintu tuil
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Kabinet dapur berkonsep pulau
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Peti sejuk
  • Tisu dapur

Lain-lain

  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan butiran kunci pintar; akses adalah menerusi pintu masuk persendirian
Sebelum tiba, anda mesti melengkapkan pendaftaran dalam talian melalui pautan selamat
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Meja depan maya menyediakan bantuan kepada tetamu
Tetamu disyorkan agar memuat turun aplikasi mudah alih Vikey hartanah sebelum daftar masuk
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Pintu masuk persendirian, kunci pintar

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR20.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 1.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.50 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 1.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 30 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Monti Guesthouse Mestre
Monti Guesthouse Guesthouse
Monti Guesthouse Guesthouse Mestre

Soalan lazim

Adakah Monti Guesthouse mesra haiwan kesayangan?

Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR10 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Monti Guesthouse?

Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Monti Guesthouse?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Monti Guesthouse?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Monti Guesthouse memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR30 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Monti Guesthouse?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, rumah tamu ini sejauh 1 bt (2 km) dari Muzium M9 Mestre dan Pelabuhan Marghera. Piazza Ferretto dan Forte Marghera juga dalam jarak 2 bt (3 km). Perhentian Trem Venezia Mestre hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Venice (Stesen Kereta Api Mestre-XVY) sejauh 7 minit berjalan kaki.

Monti Guesthouse Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 21 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 21 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 21 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 21 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 21 ulasan

6.6/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Okba

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Giorgi

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
La stanza pulita e molto accogliente. Zona tranquilla e facile da raggiungere la citta.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Lady

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Lady

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Too much € for a mid place

Stayed 4n, bed squeaking w every lil movement, dusty pretty much everywhere, floor, table, kitchen, utensils were v dirty have to soaked it w warm water to remove. despite all 4n were only given half a roll tissue. The only good thing was that it’s close to Mestre station
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Ji

Menginap 2 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Marc

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

salvatore

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Lo consiglio

Proprietario molto cortese, risponde sempre e subito al cellulare, molto disponibile e cortese, aiuta gli ospiti nelle varie esigenze.
Menginap 3 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Morgan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
We got there and couldn’t reach anyone to let us in. So needless to say we had to find other accommodations.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Stuart

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not much near the house. But nearer the station there were restaurants. Fairly quiet and residential. Not scary.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Johan

Menginap 1 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Aidee

Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Sergio

Menginap 3 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Henrietta

Menginap 3 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Arijana

Menginap 3 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Sônia Regina

Parabéns ao atendimento da recepção

Minha estadia perfeita.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Siwei

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They arranged a hotel room for me instead, the hotel is called Camelia Rooms. The room was small, facilities were old, there is a door separate the next room, I could hear the couple next door talking. The only good thing is it has 24 hours front desk.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Igor

Menginap 3 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

Freya

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s kind of hard to give this property a proper review, as we were notified day of that there was a “problem” with the toilet. We were moved to a different property that was owned by the same guy, and it wasn’t great at all. There were stains on the bedding, the room was tiny, and the walls were paper thin. I wouldn’t recommend booking with him.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

2/10 Teruk

Alexandra

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

8/10 Baik

Sijo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2023