Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel la Forcola





Ulasan
7.8 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Suite, Canal View

Suite, Canal View
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Lihat semua foto untuk Superior Double Room, Canal View

Superior Double Room, Canal View
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Ausonia Hungaria
Lido
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 239 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Cannaregio 2353, Venice, VE, 30121
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Tiepolo
Hotel Tiepolo
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Bar
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 672 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel la Forcola
Hotel la Forcola Venice
la Forcola
la Forcola Venice
La Forcola Hotel
Hotel Forcola Venice
Hotel Forcola
Forcola Venice
Forcola
Hotel la Forcola Hotel
Hotel la Forcola Venice
Hotel la Forcola Hotel Venice
Soalan lazim
Hotel la Forcola Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
8.0/10
Kebersihan
7.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
28 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Feb 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Guglielmo, Piedimonte S.G.
12 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Guglielmo
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
ELMAS
Mengembara bersama kumpulan
12 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
mükemmel konum
ELMAS
Menginap 4 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Davide
10 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Piacevole soggiorno
Davide
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
myeongmin
7 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
myeongmin
Menginap 2 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
David, Firenze
Mengembara bersama pasangan
20 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 4 malam pada Nov 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
18 Nov 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Nov 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
16 Nov 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Richard
9 Nov 2019
Richard
Menginap 4 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
4 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
23 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
10 Okt 2019
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A night and day in Venice
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Michael, Melbourne Australia
10 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Sharon
7 Okt 2019
Sharon
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Heather
Mengembara bersama kumpulan
7 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Max Trefler
Heather
Menginap 3 malam pada Sep 2019
6/10 Boleh diterima
Luis
1 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Luis
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
4/10 Lemah
Flavia
21 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Duas alegrias: quando chega e quando vai embora!
Flavia
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
31 Jul 2019
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
23 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
kai
22 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
挺好的
kai
Menginap 2 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
22 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019