Best Western Hotel Tritone

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, berhampiran Pelabuhan Marghera

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Best Western Hotel Tritone

Bufet
Superior Room, Berbilang Katil (Converts to 2 Twin Beds) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Meja sambut tetamu
Teres/patio
Pintu masuk hartanah
VIP Access

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM377
RM446 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Nov - 3 Nov

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Classic Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Bed is French Bed)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.2 daripada 10
Hebat
(10 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(33 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Room, Berbilang Katil (Twin bed on request)

7.8 daripada 10
Baik
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 1 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Converts to 2 Twin Beds)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, Berbilang Katil (Converts to 2 Twin Beds)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Superior Room, Berbilang Katil, Connecting Rooms

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Family Room, 2 Katil Ratu (Queen) (Converts to 2 Twin Beds)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Viale Stazione 16, Mestre, VE, 30171

Tempat berdekatan

  • Piazza Ferretto - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Pelabuhan Marghera - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Ospedale dell'Angelo - 5 min memandu - 3.9 km
  • Piazzalle Roma - 9 min memandu - 10.1 km
  • Pelabuhan Venice - 9 min memandu - 10.2 km

Bergerak

  • Venice (Stesen Kereta Api Mestre-XVY) - 1 minit berjalan kaki
  • Mestre Centro B1 - 4 minit memandu
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Da Michele - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Arcimboldo - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Soul Kitchen - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Juice Bar - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Best Western Hotel Tritone

Mewah bagi hotel berdekatan Pelabuhan Marghera
Best Western Hotel Tritone menyediakan pencucian kering/dobi dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan surat khabar percuma
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, lif dan tempat simpanan bagasi
  • Perkhidmatan rencam, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk sarapan, kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 81 bilik disertakan dengan keselesaan seperti filem tayangan pertama dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran digital dan filem tayangan pertama
  • Mentol lampu LED, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (EUR 14 sehari); diskaun tersedia
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 8 untuk orang dewasa dan EUR 8 untuk kanak-kanak

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dibina pada 1956
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem tayangan pertama
  • TV skrin rata dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5 seorang setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat dan meminta pengecualian, sila lawati cda.comune.venezia.it.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.20 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.10 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.60 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 8 untuk dewasa dan EUR 8 untuk kanak-kanak
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 14 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan We Care Clean (Best Western)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1WKGLY4TU

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Tritone
Hotel Tritone Mestre
Tritone Hotel
Tritone Mestre
Best Western Hotel Tritone Mestre
Golden Tulip Mestre
Hotel Tritone Province Of Venice/Mestre, Italy
Best Western Tritone Mestre
Best Western Tritone
Best Western Tritone Mestre
Best Western Hotel Tritone Hotel
Best Western Hotel Tritone Mestre
Best Western Hotel Tritone Hotel Mestre

Soalan lazim

Adakah Best Western Hotel Tritone mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Best Western Hotel Tritone?

Setakat 4 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Best Western Hotel Tritone pada 2 Nov 2025 bermula serendah RM 377.42, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Best Western Hotel Tritone?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Best Western Hotel Tritone?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Best Western Hotel Tritone?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Piazza Ferretto dan Pelabuhan Marghera. Forte Marghera dan Taman San Giuliano juga dalam jarak 3 bt (5 km). Venice (Stesen Kereta Api Mestre-XVY) dan Perhentian Trem Venezia Mestre berada dalam lingkungan 2 minit berjalan kaki.

Ulasan

Best Western Hotel Tritone Ulasan

8.8

Cemerlang

9.0

Kebersihan

8.2

Lokasi

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

8.4

Mesra alam

8.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 525 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 340 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 85 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 30 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 22 daripada 1002 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Don

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Internet was good. Bathroom tub/shower physically challenging to get in/out Breakfast was erxcellent
Menginap 4 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Sandra

Mengembara bersama kumpulan
It was a perfect location for catching the train into Venice as the station was across the street, but the hotel was very tired, the carpet had stains and the rooms were very tiny, including the shower, which was almost impossibleto maneuver in. I assumed booking a Best Western was a safe bet, but i would look for accommodations elsewhere next time.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Naoshi

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
清潔でベットの寝心地も良く、駅近で立地も良かったです。
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Efrain

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved everything about BW Tritone. Its location is unbeatable . The breakfast is very very good, with a good variety of everything. The rooms are comfortable and clean. We even used their parking lot, for our rental car, and the lot is next door. You have to pay a fee for parking your car but it’s a very reasonable price. We would not hesitate to the Best Western Tritone, if we return to Venice. And also all the staff we dealt with were super friendly, attentive & helpful.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Dinh, CORONA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The location is very convenient and the staff are friendly and helpful
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Steve

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tout était parfait
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kelly

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff wete excellent and breakfast was well worth the stay
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Jared

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The front desk ladies were extremely helpful and very nice. The location is across from the train and an airport bus so very convenient. Not much in the way of restaurants nearby or an area you’d want to walk around but perfect otherwise. The hotel and rooms are clean, not roomy for big suitcases but we figured it out. The continental breakfast is one of the best I’ve ever seen. Huge variety, excellent presentation and delicious. I wish I had more room to try more things!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

VADIM, BROOKLYN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Mike, Redondo Beach

Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Antony

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
The staff were very helpful upon arrival. The building was clean and very close to the train station. The only issue we had with our stay was the cleanliness of our room. Unfortunately there were some stains along the walls and the mattress protector. There also appeared to be a leak on the bathroom ceiling which was visible from the discolouration of the ceiling.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kaj

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Susan, Green Cove Springs

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Shower floor was very slippery
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

sabrina

Menginap 12 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Talean, Mississauga

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Good location nice staff
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Dieudonne

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff, closed to train station to Venezia
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

??

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Natasa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
None
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Chelsey

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms are updated, industrial modern and clean. Lobby area could use a freshen up. Most of the staff is courteous and friendly. Outside the hotel is a bit sketchy. Cab to airport is expensive.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Baharul

Good service
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Nosheen

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

John

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We choose the Best Western Tritone in Mestre because it was a 4-stars hotel and assumed it would have been a pleasant stay for 2 weekend night (August 8 and 9). he bathroom in our room had a lot of black mold. We asked to change room, but there was no 3-people room available. They sent somebody from maintenance to clean the mold with special products, but he could not remove anything. They told us we could possibly move to another room the next day. On Sunday we looked at 5 different rooms, in ALL of them the bathroom had mold, we did not change. When we asked to speak to a manager, we were told that no manager works on the property during the weekend, only on weekdays! We were told to write our complaint using the portal we used for the reservation (Expedia) and somebody would be in touch. We did so the second day of our stay, but to this day (10 days later) nobody has replied. We also noticed that the wallpaper on the wall was torn apart, nobody fixed that either. The staff on duty during our stay was kind and polite, acknowledging the issues and apologizing that they could not resolve them. They reimbursed us for the breakfast and the parking, and that was nice. The location of the hotel is excellent (right in front of the train and bus station) but the hotel itself is not properly maintained or run. It should definitely not be ranked 4 stars.
Black mold in the tub
Balck mold in the tub
damaged wallpaper
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Nigel, Calgary

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bed was very comfortable & many options at the breakfast buffet
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Khawar, Rancho Cucamonga

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was courteous and guided us anytime we asked any questions. I had a small complaint against cleaning staff who weren't very pleasant to deal with. They didn't clean our room even with a tag hanging out which says "make my room" provided by hotel. Overall good experience and recommended for a stay.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025