Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Varanasi dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi

Bahagian luar
Restoran
Kawasan BBQ/berkelah
Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking (Club Floor) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Lobi

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM362
RM405 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Family Suite, Berbilang Katil

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Twin Room, Non Smoking

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
  • 33 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, Non Smoking

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Bujang (Single), Accessible, Non Smoking (Mobility)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking (Club Floor)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Varanasi, Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi dihubungkan dengan pusat membeli-belah. Tempat menarik terkenal di kawasan ini termasuk Ghat Dasaswamedh dan Assi Ghat.
Peta
The Mall, Cantonment, Varanasi, Uttar Pradesh, 221002

Tempat berdekatan

  • JVH Mall - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Ghat Dasaswamedh - 5 min memandu - 5.2 km
  • Kuil Kashi Vishwanath - 5 min memandu - 5.2 km
  • Hanuman Ghat - 6 min memandu - 6.3 km
  • Assi Ghat - 8 min memandu - 7.6 km

Bergerak

  • Sarnath Station - 9 minit memandu
  • Varanasi (VNS-Lal Bahadur Shastri) - 39 minit memandu

Restoran

  • ‪Hotel Surya - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Varuna - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Shri Ram Bhandar - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi

Mewah bagi hotel berdekatan Kuil Kashi Vishwanath
Pertimbangkan penginapan di Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi dan manfaatkan kedai mudah beli, teres dan pusat beli-belah di tapak hartanah. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan taman.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan Eropah (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, dewan bankuet dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 120 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 42-inci televisyen dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 1,180 untuk orang dewasa dan INR 884 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • The Palate

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Kolam kanak-kanak
  • Pusat beli-belah
  • Sauna
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 1,128 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau di pancuran mandi
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2006
  • Dinding tumbuhan hidup
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 42-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Tetamu yang memberikan rekod vaksin mestilah telah menerima Vaksinasi COVID-19 sekurang-kurangnya 3 hari sebelum daftar masuk
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 10 Januari 2025 sehingga 31 Mac 2026 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Luaran
  • Ruang depan
Kerja pengubahsuaian hanya akan dijalankan semasa waktu perniagaan. Segala usaha akan diambil untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Kanak-kanak berumur 5 tahun ke bawah mendapat sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2360.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 3540
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 3540 (dari 6 hingga 11 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira INR 1180 untuk dewasa dan INR 884 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1365 setiap kenderaan (maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: INR 1365
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2360.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Pesta dan acara dibenarkan di hartanah
Hartanah ini menggunakan sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Makanan luar tidak dibenarkan di premis ini.
Sarapan disertakan untuk kanak-kanak berumur 5 tahun dan ke bawah. Pengenalan yang dikeluarkan oleh kerajaan adalah wajib untuk menentukan umur kanak-kanak.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

JHV
Ramada JHV
Ramada Plaza JHV
Ramada Plaza JHV Hotel
Ramada Plaza JHV Hotel Varanasi
Ramada Plaza JHV Varanasi
Ramada Hotel Varanasi
Ramada Plaza Jhv Varanasi Hotel Varanasi
Ramada Varanasi
Varanasi Ramada
Ramada Hotel Varanasi
Ramada Varanasi
Varanasi Ramada
Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi Hotel
Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi Varanasi
Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi Hotel Varanasi

Soalan lazim

Adakah Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi?

Setakat 13 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 361.73, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1365 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel mewah ini berada beberapa langkah dari JVH Mall, serta dalam 3 batu (5 km) dari Bharat Mata dan Alamgir Mosque. Kuil Kashi Vishwanath dan Kaal Bhairava Mandir juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ramada Plaza by Wyndham JHV Varanasi Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 103 daripada 348 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 115 daripada 348 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 62 daripada 348 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 37 daripada 348 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 31 daripada 348 ulasan

7.8/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.2/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Shrimant K

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The bathrooms were really tiny, and the furniture in the bathroom needs an upgrade
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

richard

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This property was under renovation at lacked atmosphere. Rooms despite the upgrade were unfinished. Staff limited and the worse service we experienced throughout our time in India . It was overpriced for the experience however when highlighting issues the management were not interested. Intermittent hot water in the shower either scolding or cold. Despite being fairly empty unable to serve 4 meals at the same time. One person finished before the 4th person received their food , this happened twice. Generally disappointing. Not value for money compared with other stays.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Radhika

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Aditya

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Yosuke

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kind staff
Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Fahim

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Pankaj

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Vinay

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
I was put up in the newly refurbished room, had iron board but no iron. When they provided iron it sparked and trip the circuit breaker if my room. It took them half an hour at 1130pm to sort out. Again it tripped at 4am. I stayed I. The room for 4 hours with two beaker trip. Seems they have pushed the new room without proper check. Disappointing experience.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Thomas, Sawston

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent price for the package - if you’re doing a couple of days in Varanasi for sight-seeing, then the included breakfast, high tea and 2 pieces of laundry are very helpful. Frustratingly, the hotel has a “no outside food” policy, but the dining options are pretty reasonable, so it’s not too bad. You’re quite far from any of the tourist spots, so you’ll need to get autos/ taxis from the hotel every time. The overall standard of the hotel is high - much higher than I was expecting for the price. Recommended.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

KADARNATH

Menginap 2 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Ashish

Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Uma

Menginap 4 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Uma

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
First time trying Ramada and me and my kids enjoyed the stay. Will stay again if we come to kasi. WiFi was poor inside the rooms and hence my daughter had to go to the lobby to work on demand. Better WiFi connections will benefit those who needs to work as part of these personal trips. Loved the shower head even-though the tub was too old.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

PRODIP

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Too bad for stay as services are very bad,even after reminder not taken care.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Overall excellent stay
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Vasu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Kshitij

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kemudahan
The rooms were noisy - we were able to hear the washroom sounds (flush) from the room next door every single time they used it. It is also a very old property it seems and so the washrooms felt like old and repaired. Lastly they have some construction still going on so that adds a bit of not so good flavour to the property.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Chandrasekar

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
My biggest regret staying at this hotel was not listening to other guests poor reviews of this hotel and not choosing another hotel for our 5 night stay in Varanasi. The only positives for our stay was the dining was above average regarding the breakfast buffet. The front desk staff has no interest in customer satisfaction. We had a 3 week stay in India and all other five hotels we stayed at were excellent. We had to contact the front desk multiple times to receive hot water in the room. We also had to get our room key reactivated several times to get into our room. The front desk staff was never apologetic for these inconveniences and in fact, acted as if I was a nuisance to them for contacting them. The last and most egregious act by the front desk staff was actually after we had already checked out. We were waiting for our transport to go to our next destination and the front desk staff person asked my wife to come to the desk and informed her that we would be charged an extra fee for extra dirty towels that they would not be able to launder. We had a coffee spill in the room during out stay and we cleaned the spill ourselves with 2 small hand towels. The front desk manager told us that it was our fault for cleaning the spill ourselves and should have contacted the housekeeping staff. We were charged an extra 700 rupees for the cost of these towels. Clearly , the hotel's priorities are to capture every cost they can from the customer rather than customer satisfaction.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Cynthia

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I was extremely unhappy with my stay. The room was clean and new enough, albeit with no frills (on par with a two star property in America). The cleaning staff and door staff were fantastic, and the food at the restaurant was very good. I had no hot water for the entirety of my stay. The front desk staff were rude, entirely unapologetic, and unhelpful. I was having trouble with Ubers canceling and asked the front desk to assist in booking a taxi for me. The guy was rude and refused to call a taxi service for me, saying that he could give me their phone number. Which obviously wasn’t helpful, as I was having difficulty managing the language barrier with other drivers. The service staff at breakfast were also rude and insolent and showed no competence in helping me navigate the menu around my food allergy. One of the chefs was very helpful at breakfast, and the rest of the staff were actively rude. This property has obviously ignored ongoing issues with hot water, so I was shocked that I had no hot water for my entire stay. There was no explanation and no apology. This hotel cost significantly more than others in Varanasi, and was not worth half of what I paid. It did not come close to five stars in any way. I spoke with a manager on my way out, and he was also unapologetic and made some empty excuses for their rude and poorly trained staff. This hotel provided little in the way of comfort and nothing in the way of service. I couldn’t even shower. Brutal. Avoid at all costs.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Adarsh

Menginap 2 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Adarsh

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lacks basic facilities and courtesy

Stayed there for 4 days and the AC didn’t work for 2 days and 1 day there was no hot water available in the bathroom. Nobody took the ownership and everyone was just clueless. Forget 5 star, even the basic hotel will have such basic facilities which Ramada JHV failed to provide. We can understand that sometimes systems fail, but how you own it up and communicate clearly with the customer that matters. Was absolutely not worth the money I paid.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Sudarshana

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Please never ever stay in this hotel . My most worst experience after paying so Much money . Very old bathrooms, no hot water , internet sucks , front desk people are in no mood to help. Please please don’t stay in this hotel ever.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

uday

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel servi e could be improved

The hotel is really good with great amenities. The travel desk were really helpful in meeting all our travel within Varanasi. The grumble I have is with check in where we had to repeatedly ask for the 3rd bed and towels and more than one door key all of which had been prebooked and paid for The restaurants are very good but the waiting staff seem reluctant to serve us and ordering seemed to take for ever , additional drinks orders or food required us to track down the waiting staff to place the order
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Isaac

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

DAN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025