Auberge Du Bon Fermier
Hotel di Valenciennes terdapat 2 restoran dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk Auberge Du Bon Fermier





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Standard Double Room
9.0 daripada 10
Hebat
(17 ulasan)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Kipas mudah alih
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Chambre Charme
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Kipas mudah alih
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

64 rue de Famars, Valenciennes, 59300
Tentang hartanah ini
Auberge Du Bon Fermier
Hartanah serupa

In Situ Hotel
In Situ Hotel
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, 167 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 3.30 peratus akan dikenakan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 14 untuk dewasa dan EUR 14 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 11 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Auberge Bon Fermier Hotel Valenciennes
Auberge Bon Fermier Hotel
Auberge Bon Fermier Valenciennes
Auberge Bon Fermier
Auberge Du Bon Fermier Hotel
Auberge Du Bon Fermier Valenciennes
Auberge Du Bon Fermier Hotel Valenciennes
Soalan lazim
Ulasan
Auberge Du Bon Fermier Ulasan
9.0
Hebat
9.0
Kebersihan
8.0
Lokasi
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
8.4
Mesra alam
9.0
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
18 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
Stefania
Mengembara bersama keluarga
11 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stefania
Menginap 1 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
Martha
23 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Martha
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Michael
3 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastisk sted




Michael
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Peter
19 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Et helt speciel og autentisk hotel
Peter
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Jakob Roland
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jakob Roland
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Christophe
Pengembara perniagaan
10 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christophe
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Martin
Mengembara bersama keluarga
7 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Martin
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Craig
9 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Craig
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Brian
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Brian
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Carole
Mengembara bersama pasangan
14 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Carole
Menginap 3 malam pada Apr 2025
4/10 Lemah
Travers-Pitrou
Pengembara perniagaan
4 Apr 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Grosse déception
Travers-Pitrou
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Emmanuel
Pengembara perniagaan
27 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Au bon fermier


Emmanuel
Menginap 3 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
David
Mengembara bersama pasangan
24 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
MARTIAL
Pengembara perniagaan
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan
MARTIAL
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Sylvie
Pengembara perniagaan
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon sejour
Sylvie
Menginap 2 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Dhana
17 Feb 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Dhana
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Analia
10 Feb 2025
Analia
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Laurent
Pengembara perniagaan
5 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Laurent
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Marine
Pengembara perniagaan
21 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marine
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
ludovic
Pengembara perniagaan
20 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ludovic
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Caroline
31 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Caroline
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
ludivine
Pengembara perniagaan
20 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ludivine
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Marie
15 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik




Marie
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
GILLES
Pengembara perniagaan
27 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un petit voyage dans le temps
GILLES
Menginap 1 malam pada Nov 2024








