Galeri foto untuk Fairfield by Marriott Tochigi Utsunomiya





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM386
RM467 jumlah
14 Okt - 15 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(8 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(9 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Air botol percuma
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

260-1 Nissatomachi Hei, Utsunomiya, Tochigi, 321-2118
Tentang hartanah ini
Fairfield by Marriott Tochigi Utsunomiya
Hartanah serupa

CANDEO HOTELS UTSUNOMIYA
CANDEO HOTELS UTSUNOMIYA
- Spa
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, 929 ulasan
Harga ialah RM476
RM523 jumlah
20 Okt - 21 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan bayaran mudah alih; wang tunai tidak diterima
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Alipay dan WeChat Pay
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Fairfield by Marriott Tochigi Utsunomiya Hotel
Fairfield by Marriott Tochigi Utsunomiya Utsunomiya
Fairfield by Marriott Tochigi Utsunomiya Hotel Utsunomiya
Soalan lazim
Fairfield by Marriott Tochigi Utsunomiya Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.6/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
10 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Mami
Mengembara bersama keluarga
2 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mami
Menginap 1 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
Katsuyuki
29 Sep 2025
Katsuyuki
Menginap 3 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Yoshimi
17 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Yoshimi
Menginap 1 malam pada Sep 2025
6/10 Boleh diterima
???
Mengembara bersama pasangan
9 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
???
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
TAKAMITSU
17 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
TAKAMITSU
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Tomoyo
Mengembara bersama keluarga
24 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tomoyo
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
HIROKI
Mengembara bersama keluarga
22 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
HIROKI
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
MITSUHIRO
11 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
MITSUHIRO
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
???
Mengembara bersama pasangan
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
???
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
NAOKO
Mengembara bersama kumpulan
21 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NAOKO
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Yuko
17 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Yuko
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Noriko
Mengembara bersama keluarga
17 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
最高
Noriko
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
???
17 Mei 2025
???
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Norihiro
Pengembara perniagaan
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Norihiro
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pei Yuin
7 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pei Yuin
Menginap 2 malam pada Apr 2025
2/10 Teruk
n
3 Apr 2025
n
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Hidekuni
28 Mac 2025
Hidekuni
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Jittiporn
Pengembara perniagaan
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jittiporn
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Dean, Honolulu
Mengembara bersama keluarga
14 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dean
Menginap 10 malam pada Feb 2025
4/10 Lemah
Srinivas
Pengembara perniagaan
5 Feb 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Srinivas
Menginap 6 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
WAI MAN
Mengembara bersama pasangan
15 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
WAI MAN
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Kei
12 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kei
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Hidekuni
3 Jan 2025
Hidekuni
Menginap 1 malam pada Dis 2024