Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Kawasan luar
Taman
Teres
Kebolehcapaian
Tiada lif
Lain-lain
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Pancuran mandi
Tuala disediakan
Lain-lain
Penyaman udara
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 17
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Pengubahsuaian dan penutupan
Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 40 setiap bilik (perjalanan pergi balik)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah juga dikenali sebagai
Taste Bali Hostel Ungasan
Taste Bali Hostel
Taste Bali Ungasan
Taste of Bali Hostel Ungasan
Taste of Bali Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Taste of Bali Hostel Hostel/Backpacker accommodation Ungasan
Soalan lazim
Adakah Taste of Bali Hostel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Taste of Bali Hostel?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Taste of Bali Hostel?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.
Apakah masa daftar keluar di Taste of Bali Hostel?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Adakah Taste of Bali Hostel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR40 setiap bilik dikenakan.
Di manakah terletaknya Taste of Bali Hostel?
Terletak di Ungasan, hostel ini sejauh 0.8 mi (1.2 km) from Taman Kebudayaan Garuda Wisnu Kencana dan 2.8 mi (4.5 km) from Pantai Jimbaran. Universiti Udayana dan Samasta Lifestyle Village juga dalam jarak 3 bt (5 km).
Taste of Bali Hostel Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 7 ulasan
10 - Cemerlang
4
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 7 ulasan
8 - Baik
1
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 7 ulasan
6 - Boleh diterima
1
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 7 ulasan
4 - Lemah
1
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 7 ulasan
2 - Teruk
0
7.8/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
5.0/10
Mesra alam
Ulasan
8/10 Baik
Siham
10 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Honestly great surprise
some comments were harsh I was expecting something bad but it turned out really fine!
It was better than the pictures, bathroom was clean and there was a balcony which I was not expecting
Although the bedsheets had been cleaned there was a few stains on it, which is annoying but just like every other hotels I stayed for this price
Oh and the bathroom carpet was gross. Stains on towels too, even if they were washed before.
Other than that it was great, better than other hotels this price
Siham
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Patrick
10 Apr 2024
Patrick
Menginap 1 malam pada Apr 2024
6/10 Boleh diterima
Ignacio
14 Jan 2024
Buena opcion
Hotel céntrico con excelente relación precio calidad. Sin servicios comunes pero muy aceptable. Quizá un poco fuera de un núcleo, aunque hay restaurantes en el entorno.
Ignacio
Menginap 2 malam pada Jan 2024
4/10 Lemah
Penny
13 Jun 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Room smelled of smoke, mouldy curtains and damp
Very disappointed with our stay here, the room was not clean and smelled extremely strongly of smoke. We tried everything to get rid of the smell but nothing helped. There was also damp on the walls and the curtains were mouldy. Would avoid staying here again in the future.
Penny
Menginap 2 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Gopala
4 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing
Gopala
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Anthony
4 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anthony
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik