Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk ibis Ulm City





Ulasan
7.8 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM319
RM342 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Sep - 8 Sep
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
7.0 daripada 10
Baik
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Neutorstr. 12, Ulm, BW, 89073
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 17 untuk dewasa dan EUR 8.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 12 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 8 semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar keluar lewat: EUR20 (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Jerman. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 2 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 2.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Hotel Ulm City
ibis Ulm City
ibis Ulm City Hotel
ibis Ulm City Ulm
ibis Ulm City Hotel
ibis Ulm City Hotel Ulm
Soalan lazim
ibis Ulm City Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
8.0/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.6/10
Mesra alam
Ulasan
12 Jul 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Gary
25 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gary
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Laura
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Laura
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Hartmut
18 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hartmut
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Claus
12 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Claus
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Orhan
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Orhan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Ralf
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ralf
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 8 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Silke
Pengembara perniagaan
26 Feb 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Nicht nochmal
Silke
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Swen
Pengembara perniagaan
20 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan
Swen
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Thomas
Pengembara perniagaan
14 Feb 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Thomas
Menginap 1 malam pada Feb 2025
2/10 Teruk
Helena
Pengembara perniagaan
28 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Helena
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Martin
25 Jan 2025
Martin
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Jens
22 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jens
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
joseph
Mengembara bersama keluarga
18 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
joseph
Menginap 4 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Misa
Mengembara bersama kumpulan
16 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Misa
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Keith
Mengembara bersama kumpulan
11 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Keith
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Dunja
10 Dis 2024
Dunja
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Michael
27 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Jun
25 Nov 2024
Jun
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Christian
9 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christian
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Eckhard
Pengembara perniagaan
18 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eckhard
Menginap 4 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Dieter
7 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan
Dieter
Menginap 3 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
TAE JONG
Pengembara perniagaan
3 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TAE JONG
Menginap 6 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Monika
23 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gute Lage
Monika
Menginap 2 malam pada Sep 2024