ibis Ulm City
Hotel di Ulm terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan bar/ruang istirahat
Galeri foto untuk ibis Ulm City





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM319
RM341 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Nov - 1 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
7.0 daripada 10
Baik
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Neutorstr. 12, Ulm, BW, 89073
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Centro Hotel Stern, Trademark Collection by Wyndham
Centro Hotel Stern, Trademark Collection by Wyndham
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Sarapan tersedia
- Parkir tersedia
7.8 daripada 10, Baik, 495 ulasan
Harga ialah RM268
RM287 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Nov - 1 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 17 untuk dewasa dan EUR 8.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 12 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 8 semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar keluar lewat: EUR20 (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Jerman. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 2 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 2.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Hotel Ulm City
ibis Ulm City
ibis Ulm City Hotel
ibis Ulm City Ulm
ibis Ulm City Hotel
ibis Ulm City Hotel Ulm
Soalan lazim
ibis Ulm City Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.0/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.2/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.6/10
Mesra alam
Ulasan
21 Okt 2025
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Anton, Truckee
18 Okt 2025
Anton
Menginap 1 malam pada Okt 2025
6/10 Boleh diterima
Noriyoshi
Mengembara bersama kumpulan
4 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

Noriyoshi
Menginap 5 malam pada Sep 2025
6/10 Boleh diterima
Heidrun
Mengembara bersama pasangan
30 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Heidrun
Menginap 2 malam pada Sep 2025
6/10 Boleh diterima
Christian
3 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Christian
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Frank
20 Ogo 2025
Frank
Menginap 3 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Susanne
15 Ogo 2025
Susanne
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Serkan
14 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Serkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
2/10 Teruk
Maryam
6 Ogo 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maryam
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Christian
1 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christian
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Ronny
Pengembara perniagaan
22 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan
Ronny
Menginap 1 malam pada Jul 2025
4/10 Lemah
Ralph
12 Jul 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ralph
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Niclas
5 Jul 2025
Niclas
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
30 Jun 2025
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Beavan
Mengembara bersama kumpulan
26 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Beavan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Gary
25 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gary
Menginap 2 malam pada Jun 2025
4/10 Lemah
Phyllis
20 Jun 2025
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Phyllis
Menginap 1 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
FABIEN
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
FABIEN
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Laura
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Laura
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Bridgette
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bridgette
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
René
4 Jun 2025
René
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Hartmut
18 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hartmut
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Claus
12 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Claus
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Orhan
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Orhan
Menginap 1 malam pada Apr 2025








