Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Nanjo Ryokan





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, Non Smoking (Japanese Style, for 5 Guests)

Standard Room, Non Smoking (Japanese Style, for 5 Guests)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Cerek elektrik
Ruang komputer riba
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

212 Besshoonsen, Ueda, Nagano, 386-1431
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

besshoonsen midoriya
besshoonsen midoriya
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Dobi
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 20 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: JPY 150.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah akses ke mata air panas dan akses ke permandian awam
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Kanak-kanak berumur 17 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Nanjo Ryokan Ueda
Nanjo Ueda
Nanjo Ryokan Ueda
Nanjo Ryokan Ryokan
Nanjo Ryokan Ryokan Ueda
Soalan lazim
Nanjo Ryokan Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.6/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
29 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
6/10 Boleh diterima
YOSHIMASA
20 Ogo 2022
YOSHIMASA
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
YOSHIHISA
23 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YOSHIHISA
Menginap 1 malam pada Mei 2022
4/10 Lemah
hiroyuki
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
30 Sep 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
hiroyuki
Menginap 1 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Kyoko
12 Mei 2021
Kyoko
Menginap 1 malam pada Mei 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2021
6/10 Boleh diterima
Hironori
24 Ogo 2020
Hironori
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
27 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
18 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
サービスが暖かい
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
sei
26 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sei
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
7 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quaint village
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Suk Chong
21 Mac 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Suk Chong
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
CC
14 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CC
Menginap 3 malam pada Jan 2019