Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Mesra keluarga
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Mesin layan diri
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Kawasan luar
Teres
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pancuran mandi
Pengering rambut
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Peti sejuk
Lain-lain
Kemasukan kunci mudah alih
Meja
Penyaman udara
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 14 hari sebelum daftar masuk
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah juga dikenali sebagai
Nine Mansion Hotel Ubon Ratchathani
Nine Mansion Hotel
Nine Mansion Ubon Ratchathani
Nine Mansion
The Nine Mansion Hotel
The Nine Mansion Ubon Ratchathani
The Nine Mansion Hotel Ubon Ratchathani
Soalan lazim
Adakah The Nine Mansion mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di The Nine Mansion?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di The Nine Mansion?
Daftar masuk bermula jam 14:00.
Apakah masa daftar keluar di The Nine Mansion?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya The Nine Mansion?
Terletak di Ubon Ratchathani, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pusat Seni & Budaya Ubon Ratchathani, Wat Phra That Nong Bua dan Wat Ban Na Meuang. Universiti Ubon Ratchathani Rajabhat dan Pasar Malam Sunee juga dalam jarak 1 bt (2 km).
The Nine Mansion Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 2 ulasan
10 - Cemerlang
1
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 2 ulasan
8 - Baik
0
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 2 ulasan
6 - Boleh diterima
1
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 2 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 2 ulasan
2 - Teruk
0
10/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
15 Apr 2021
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2021
10/10 Cemerlang
Daniel
28 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik