Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ibis Styles Hyères Rooftop & Spa





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM571
RM646 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(8 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

45 Avenue Edith Cavell, Hyères, Var, 83400
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.86 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13.90 untuk dewasa dan EUR 6.95 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 8 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi kemudahan: EUR20 seorang, sehari dan termasuk penggunaan: sauna; tab panas; spa
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Best Western Europe Hyères
Best Western Europe Hyères HYERES
ibis Styles Hyeres Centre Gare Hotel
Best Western Hotel Europe Hyères HYERES
ibis Styles Hyeres Centre Gare Opening January 2016 Hotel
ibis Styles Gare Opening January 2016 Hotel
ibis Styles Hyeres Centre Gare Opening January 2016
ibis Styles Gare Opening January 2016
ibis Styles Hyeres Centre Gare (Opening January 2016)
Soalan lazim
Ibis Styles Hyères Rooftop & Spa Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
6 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
GILLES
Pengembara perniagaan
26 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan
Décevant
GILLES
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Sabrina
Pengembara perniagaan
5 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Breve viaggio di lavoro
Sabrina
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Philippe
11 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philippe
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
jacqueline
10 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel agréable
jacqueline
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Thorsten
Pengembara perniagaan
4 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Toulon
Thorsten
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
francoise
1 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sans plus.
francoise
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Cecile
17 Ogo 2024
Cecile
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
JACQUES
11 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JACQUES
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Monique
26 Mei 2024
Monique
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
MARTINE
8 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je recommande cet hôtel
MARTINE
Menginap 3 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
RYOSUKE
27 Apr 2024
RYOSUKE
Menginap 7 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
CLAUDE
25 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CLAUDE
Menginap 2 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
francesco
Pengembara perniagaan
5 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
francesco
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Jacques
Pengembara perniagaan
15 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacques
Menginap 1 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
jean-luc
Pengembara perniagaan
18 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon compromis
jean-luc
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Vincent
4 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vincent
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Gérard
29 Sep 2023
Gérard
Menginap 1 malam pada Sep 2023
6/10 Boleh diterima
Laurent
29 Sep 2023
Laurent
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Véronique
25 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Véronique
Menginap 4 malam pada Sep 2023
4/10 Lemah
Christophe
23 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Décevant
Christophe
Menginap 3 malam pada Ogo 2023
4/10 Lemah
Vincent
Pengembara perniagaan
6 Ogo 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vincent
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Cécilia
23 Jul 2023
Cécilia
Menginap 1 malam pada Jul 2023
2/10 Teruk
Carine
29 Mei 2023
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Carine
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Thierry
17 Mei 2023
Thierry
Menginap 1 malam pada Mei 2023