Urbain Tokyo Haneda Kamata

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Tokyo terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Urbain Tokyo Haneda Kamata

Bahagian luar
1 bilik tidur, meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Bilik dobi
Koridor
Lobi

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Twin Room, Non Smoking (Room Size 15mยฒ / Bed Size 100cm x 2)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
Tandas dengan bidet elektronik
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Twin Room, Smoking (Room Size 15mยฒ / Bed Size 100cm x 2)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
Tandas dengan bidet elektronik
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premium Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Smoking (Room Size 15mยฒ / Bed Size 140cm)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
Tandas dengan bidet elektronik
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premium Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking (Room Size 15mยฒ / Bed Size 140cm)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
Tandas dengan bidet elektronik
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
7-25-10, Nishi-Kamata Ota-ku, Tokyo, Tokyo-to, 144-0051

Tempat berdekatan

  • Taman Nishikamata - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Shinagawa Aquarium - 5 min memandu - 5.4 km
  • Tokyo Institute of Technology - 8 min memandu - 6.8 km
  • Menara Tokyo - 13 min memandu - 14.3 km
  • Lintasan Shibuya - 14 min memandu - 17.5 km

Bergerak

  • Kamata Ikegami Line Station - 5 minit berjalan kaki
  • Stesen Hasunuma - 6 minit berjalan kaki
  • Tokyo (HND-Haneda) - 12 minit memandu

Restoran

  • โ€ชใชใ‹ๅฏ่ฅฟ่’ฒ็”ฐๅบ— - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ช็‰›ใ‚ฟใƒณใจใƒขใƒ„็„ผใ ๅคงๅฟ— - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ชๆ–ฐๆฉ‹ใ‚„ใใจใ‚“ ่ฅฟ่’ฒ็”ฐๅบ— - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ชใƒ”ใ‚ถใƒผใƒฉ ่ฅฟ่’ฒ็”ฐๅบ— - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชใ—ใชใใฐ ๅคฉๅ‘ณ - โ€ฌ1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Urbain Tokyo Haneda Kamata

Hotel berdekatan Tokyo Bay
Urbain Tokyo Haneda Kamata menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), tempat simpanan bagasi dan lif
  • Mesin layan diri dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memuji tentang keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 98 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, serta manfaat seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tandas dengan bidet elektronik dan gabungan pancuran/tab mandi
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (JPY 1,000 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tandas dengan bidet elektronik
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LED dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal menerusi telefon untuk menempah parkir di hartanah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 1 Disember 2025 sehingga 28 Februari 2026 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Luaran
  • Tempat letak kenderaan
Semasa pengubahsuaian, segala usaha akan diambil oleh hotel untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY100-200 seorang, semalam berdasarkan kadar inapan bilik satu malam. Cukai tidak dikenakan kepada kadar satu malam di bawah JPY10,000. Harap maklum bahawa pengecualian lanjut mungkin dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri: JPY 1000 semalam
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

Urbain Haneda Kamata
Urbain Haneda Kamata Hotel
Urbain Haneda Kamata Hotel Tokyo
Urbain Tokyo Haneda Kamata
Urbain Tokyo Haneda Kamata Japan
Urbain Tokyo Haneda Kamata Hotel
Urbain Haneda Hotel
Urbain Haneda
Urbain Tokyo Haneda Kamata Hotel
Urbain Tokyo Haneda Kamata Tokyo
Urbain Tokyo Haneda Kamata Hotel Tokyo

Soalan lazim

Adakah Urbain Tokyo Haneda Kamata mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Urbain Tokyo Haneda Kamata?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak JPY1000 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Urbain Tokyo Haneda Kamata?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Urbain Tokyo Haneda Kamata?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Urbain Tokyo Haneda Kamata?

Terletak di Ota, hotel ini sejauh 2.7 mi (4.4 km) from Tokyo Bay dan 2.9 mi (4.6 km) from Shinagawa Aquarium. Menara Tokyo dan Tokyo Big Sight juga dalam jarak 9 bt (15 km). Kamata Ikegami Line Station hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen Hasunuma sejauh 6 minit berjalan kaki.

Urbain Tokyo Haneda Kamata Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 88 daripada 285 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 135 daripada 285 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 51 daripada 285 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 285 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 285 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

ROBERT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice; staff very polite and helpful.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

SHINYA

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
็”ทๆ€งใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๅฏพๅฟœใŒใ‚ˆใ‹ใฃใŸ
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Shioko

Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Kieran Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was clean and the staff were very friendly i am already considering staying here again next year
Menginap 13 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

YOSHIMI

Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Takaaki

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
็ถบ้บ—ใงใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๅฏพๅฟœใ‚‚ไธๅฏงใงใ—ใŸใ€‚ ใ”้ฃฏใฏๅค–ใซ้ฃŸในใ‚‹ใจใ“ใ‚ใŒใŸใใ•ใ‚“ใ‚ใ‚Šใพใ™ใ€‚
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

YOKO

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan
็ฆ็…™ๅฎคใŒใจใ‚Œใชใ‹ใฃใŸใฎใงใ€ๅ–ซ็…™ๅฎคใซๅฎฟๆณŠใ—ใพใ—ใŸใŒใ€ๆ€ใฃใŸใปใฉ่‡ญใใชใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

tanaka

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ๆ™ฎ้€šใฎใƒ“ใ‚ธใƒใ‚นใƒ›ใƒ†ใƒซ ใŠ้ขจๅ‘‚ใŒLIXILใงใจใฆใ‚‚่‰ฏใ‹ใฃใŸใ€‚ ใŠ้ขจๅ‘‚ใฎใŠๆนฏใŒ็†ฑใ่‰ฏใ„ใ€‚ ใ—ใ‹ใ—็ซๅ‚ทใ—ใชใ„ใ‚ˆใ†ใซๆณจๆ„ใ€‚
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Junko

Menginap 4 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Junko

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pros: -- Very nice staff. We asked them to keep multiple large and heavy pieces of luggage till our departure after checkout, but they were very accommodating. -- Very clean and kept nicely although the facility shows its age. -- Free laundry use (need to pay for the detergent if you don't bring any) Two washers and dryers. -- Supermarket next door. Very convenient for takeout food/drink. -- Close to Kamata station and shops nearby. Many choices for eateries and shopping. Cons: -- Our room was pretty small. It was hard to go around for two people with two large suitcases on the floor. -- One of the routes to/from the station has quite a few hostess bars and there were people standing outside in the evening (to lure customers in?). We were OK with it, but a female guest may feel uncomfortable walking by herself in the evening.

8/10 Baik

Yoshiaki

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
ๅฎ‰ใ‹ใฃใŸ
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

HIroshi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Rie

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ๅ†ท่”ตๅบซใŒๆฎ‹ๅฟตใงใ—ใŸใ€‚
Menginap 3 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

????

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
็ฆ็…™่€…ใซใ€ๅ–ซ็…™ใฎ้ƒจๅฑ‹ๆไพ› ่ฟ‘ใใซ้Šญๆนฏใ‚ใ‚Šใ€€่‰ฏใ„
Menginap 1 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Eriko

Menginap 3 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๅฎฟๆณŠ่ฒปใŒ่‹ฅๅนฒ้ซ˜ใ‚ใ‹ใชใจๆ€ใ„ใพใ—ใŸใ€‚

ๅฎฟๆณŠ่ฒปใŒ้ซ˜ใๆ„Ÿใ˜ใพใ—ใŸใ€‚ใƒฌใƒผใ‚นใฎใ‚ซใƒผใƒ†ใƒณใŒใ‚ใ‚Œใฐ่‰ฏใ„ใชใจๆ€ใ„ใพใ—ใŸใ€‚ใ‚ซใƒผใƒ†ใƒณใ‚’้–‰ใ‚ใ‚‹ใจๆš—ใ„ใฎใงใ€‚ใŠ้ƒจๅฑ‹ใฏๆธ…ๆฝ”ใงใ—ใŸใŒใ€ใƒ™ใƒƒใƒ‰ใฎไธŠใซๆŽ›ใ‹ใฃใฆใ„ใ‚‹ๅธƒใŒใกใ‚‡ใฃใจๆฑ—่‡ญใๆ„Ÿใ˜ใพใ—ใŸใ€‚ๅ€‹ไบบใฎๆ„Ÿๆƒณใงใ™ใ€‚ไบบใซใ‚ˆใฃใฆใฏๆ„Ÿใ˜ใชใ„ใ‹ใ‚‚ใ—ใ‚Œใพใ›ใ‚“ใ€‚
Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Mitsuhiro

Menginap 3 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

JEOUNG GEOUN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
๋ฐค๋น„ํ–‰๊ธฐ๋กœ ์ƒˆ๋ฒฝ3์‹œ์ฏค์— ์นด๋งˆํƒ€์—ญ ่ฅฟๅฃ์— ๋„์ฐฉํ–ˆ๋Š”๋ฐ์š”. ์—ญ์—์„œ ๋„๋ณด3๋ถ„์ •๋„์˜ ๊ฐ€๊นŒ์šด ๊ฑฐ๋ฆฌ์—, ๊ทธ ์‹œ๊ฐ„์—๋„ ์ฒดํฌ์ธ์ด ๊ฐ€๋Šฅํ•ด์„œ ์ข‹์•˜์–ด์š”. ํ”„๋ŸฐํŠธ ์ง์›๋ถ„๋“ค๋„ ์นœ์ ˆํ•˜์‹œ๊ณ , ๋ฐฉ๋„ ๊น”๋”ํ–ˆ์–ด์š”. ์—ญ์ฃผ๋ณ€์— ๋ˆํ‚คํ˜ธํ…Œ, ์‡ผํ•‘๋ชฐ, ์ƒ์ ๊ฐ€๊ฐ€ ์žˆ์–ด ์‡ผํ•‘๋„ ํŽธํ–ˆ๊ณ , ๆฑๅฃ์—์„œ ํ•˜๋„ค๋‹ค๊ณตํ•ญ๊นŒ์ง€ ์ผ๋ฐ˜๋ฒ„์Šค๋กœ 15๋ถ„์ „ํ›„(์„ธ๋„ค์ •๊ฑฐ์žฅ) ๊ฑฐ๋ฆฌ๋ผ์„œ ๋Œ์•„๊ฐˆ๋•Œ๋„ ํŽธํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.
Menginap 3 malam pada Okt 2023

6/10 Boleh diterima

Terumasa

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
้ƒจๅฑ‹ใŒ็ถบ้บ—ใ€‚้™ใ‹ใ€‚
Menginap 2 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Chan

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Namie

Menginap 1 malam pada Ogo 2023