Hotel The Glanz

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, dengan jarak berjalan kaki ke Roppongi Hill

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel The Glanz

Meja sambut tetamu
Lobi
Depan hartanah - siang/malam
Peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas, peti besi dalam bilik
0B | Bilik Mandi | Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri percuma

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM875
RM963 jumlah
29 Jun - 30 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Deluxe Room, Smoking (long stay, Checkin 2PM/Checkout noon)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2-21-3 Azabu Juban, Minato-Ku, Tokyo, 106-0045

Tempat berdekatan

  • Roppongi Hill - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Taman Shiba - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Menara Tokyo - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Tokyo, Jepun - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Lintasan Shibuya - 4 min memandu - 3.6 km

Bergerak

  • Stesen Tamachi - 3 minit memandu
  • Stesen Azabu-juban - 3 minit berjalan kaki
  • Tokyo (HND-Haneda) - 25 minit memandu

Restoran

  • ‪Oslo Coffee - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪元祖久留米らーめん 福ヤ - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪牛たん焼き仙台辺見麻布十番店 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Dumbo Doughnuts and Coffee - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪羊SUNRISE - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel The Glanz

Hotel berdekatan Roppongi Hill
Berdekatan Menara Tokyo dan Taman Shiba, Hotel The Glanz menawarkan lebih banyak tawaran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan Inggeris (surcaj), lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel The Glanz menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti filem tayangan pertama dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, tandas dengan bidet elektronik dan tab mandi atau pancuran
  • 50-inci TV skrin rata dengan saluran digital, pemain DVD dan filem tayangan pertama
  • Almari pakaian, peti sejuk dan komputer tablet

Bahasa

Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari Sarapan Inggeris tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran

Mesra keluarga

  • Pemain DVD
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tandas dengan bidet elektronik

Hiburan

  • Filem tayangan pertama
  • Komputer tablet
  • Pemain DVD
  • TV skrin rata 50-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 20

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 3 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY100-200 seorang, semalam berdasarkan kadar inapan bilik satu malam. Cukai tidak dikenakan kepada kadar satu malam di bawah JPY10,000. Harap maklum bahawa pengecualian lanjut mungkin dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Fi pembersihan: JPY0 setiap penginapan, semalam
  • Bayaran tuala: JPY 0 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini hanya menerima wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

HOTEL GLANZ Tokyo
HOTEL GLANZ
GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel
HOTEL THE GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel Tokyo

Soalan lazim

Adakah Hotel The Glanz mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel The Glanz?

Setakat 27 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel The Glanz pada 29 Jun 2025 bermula serendah RM 875.4, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel The Glanz?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel The Glanz?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel The Glanz?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel The Glanz?

Terletak di Minato, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari International House of Japan dan Roppongi Hill. Menara Tokyo dan Taman Shiba juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Azabu-juban hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Akabanebashi sejauh 10 minit berjalan kaki.

Hotel The Glanz Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 16 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 16 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 16 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 16 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 16 ulasan

8.4/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Talia, SIMI VALLEY

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I recently stayed at the Glanz hotel that exceeded my expectations with its impeccable cleanliness and outstanding service. The staff was friendly and attentive, ensuring a comfortable experience throughout my visit, even though english speaking was a bit hard for them to understand they tried to communicate. I definitely would have liked to learn in their language if I knew it…maybe next time…While the breakfast was decent, I highly recommend sticking to the traditional Japanese options, which were satisfying and flavorful. The hotel's proximity to the train station made it incredibly convenient for exploring the area. Overall, I had a lovely stay and would definitely return!
Menginap 7 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

KENGO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

快適

Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We Found Panties under Our Sheets They Moved Us To Another Room And It Was Nasty Dirty Sheets
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Alejandro

Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Sheldon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I booked this hotel for a night to receive my luggage from Osaka because it was nearby another place I was staying. When I checked in I found the room to be of a superior quality compared to where I was already staying. I decided to switch to this hotel for another night. The room was very comfortable with a large TV, a great bathroom, and plenty of amenities. They also provided free breakfast every morning. It was near the Azabu Jaban train station, and there were several restaurants in the neighborhood. This was the only hotel where I stayed in Tokyo that offered room service. They also had a mini-bar. It seems like they were less modern than some other hotels, but still had great facilities for the price. The only downside was while they have forms for Yamato luggage shipping, they don't offer the service. I had to ship my luggage to Hiroshima, and I I had to complete the form myself and pay for the service in Hiroshima. Nevertheless, I would stay at this hotel again next time I come to Tokyo.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Min-Jean

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Free breakfast is amazing, staffs are super nice. Very close to subway station to go around.
Menginap 8 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Matt, Lehi

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The amenities in the rooms here are fantastic! Wireless cell phone charging pads, a variety of lighting options controllable on the bedside table, an incredible shower room, deep tub with jets and a rainfall shower head, big tv, a lot of tech in the toilet, seating area and lots of toiletries. The staff was incredible as well. Definitely recommend!
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

nicholas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Tomoko

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Akira

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
物書いたら、PCでタイプするような机はありませんでした。あと、買ってきた物を冷やす冷蔵庫もありませんでした。多分宿泊目的がミスマッチだっただけ。サービスはおしなべてよかった。部屋も快適。
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Jonghoon

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 5 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

CHI MING

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Reasonable priced

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

ホテルズドットコムて、、

駐車場がないのと、完全にラブホテル、、、
Menginap 1 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Matthew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A nice, recently refurbished hotel in a nice area. Really good bathroom and free room service breakfast!
Menginap 5 malam pada Okt 2017