Samir Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Percutian ski di kawasan pergunungan yang terdapat restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Samir Hotel

Suite, 1 Bedroom | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
Meja sambut tetamu
Sarapan dihidangkan, masakan tempatan dan antarabangsa
Tangga
Depan hartanah

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Spa
  • Termasuk sarapan
  • Penyaman udara
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Suite, 1 Bedroom

Sorotan

Ruang makan berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 80 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double or Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Triple Room, Berbilang Katil

Sorotan

Penyaman udara
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang XL (Large Single)

Standard Double or Twin Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rakatboshi 73, Tashkent, 100041

Tempat berdekatan

  • Teater Alisher Navoiy - 2 min memandu - 2.0 km
  • Muzium Seni Halus Uzbekistan - 3 min memandu - 2.7 km
  • Dataran Kemerdekaan - 3 min memandu - 2.7 km
  • Muzium Amir Timur - 4 min memandu - 3.1 km
  • Bazar Chorsu - 6 min memandu - 4.2 km

Bergerak

  • Kosmonavtlar Station - 15 minit berjalan kaki
  • Tashkent (TAS-Lapangan Terbang Antarabangsa Tashkent) - 10 minit memandu

Restoran

  • ‪B&B Coffee House - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪John Dillinger Live Bar - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Ristorante Affresco - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Кофейня «ЧайКов» - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪MONA - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Samir Hotel

Hotel berdekatan Dataran Kemerdekaan
Terletak berdekatan Menara TV dan Tashkent Oliy Majils, Samir Hotel menyediakan sarapan bufet percuma, khidmat beli-belah runcit percuma dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Peluncur ski dan peluncur papan salji boleh meluangkan masa di cerun hotel ini yang menampilkan pengangkutan ulang-alik ke tempat ski. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti Aromaterapi atau Urutan sukan. Restoran di tapak menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan bantuan pelancongan/tiket
  • Kedai hadiah, perkhidmatan perkahwinan dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Samir Hotel mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jepun, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 6:00 hingga 12:00 tengah malam atas permintaan
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik ke tempat ski (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik taman tema (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan beli-belah runcit percuma
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Porter/tukang angkut

Spa

  • 1 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Urutan sukan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2010
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran

Lain-lain

  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 16

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: 100 peratus daripada kadar bilik

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor (sehingga 20 kg setiap haiwan peliharaan)
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 12 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD20.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: USD 2.93 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 20 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: 100 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 20.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Nombor Pendaftaran Hartanah 305805322

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Sila ambil perhatian bahawa apa-apa bayaran kepada pihak hotel (sama ada urus niaga tunai atau bukan tunai) hendaklah dibuat dalam USD atau EUR, mana-mana yang diterima oleh hartanah
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Samir Hotel Tashkent
Samir Tashkent
Samir Hotel Hotel
Samir Hotel Tashkent
Samir Hotel Hotel Tashkent

Soalan lazim

Adakah Samir Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, Samir Hotel membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 20 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD10 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Samir Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Samir Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Samir Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak 100% (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Samir Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 6:00–12:00 tengah malam (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD20 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Samir Hotel?

Terletak sesuai berhampiran lereng bukit ski, hotel Daerah Yakkasaroy ini terdapat di pusat bandar raya dalam jarak 2 bt (3 km) dari Menara TV, Tashkent Oliy Majils dan Dataran Kemerdekaan. Muzium Seni Halus Uzbekistan dan Muzium Amir Timur juga dalam 3 bt (5 km). Kosmonavtlar Station sejauh 15 minit berjalan kaki.

Samir Hotel Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 25 daripada 66 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 25 daripada 66 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 66 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 66 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 66 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Daiho

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Anatoliy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice small private hotel
Menginap 13 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Feyza

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

OYBEK

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great boutique hotel. Feel free to recommend friends.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Sofiane, Oran

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
La cuvette des toilettes n’était pas propre la prise à côté du lit nest pas pratique il faut déplacer le lit pour charger de téléphone manque d’éclairage dans la chambre sinon personnels à l’écoute serviable et souriant dans l’ensemble ça va un 6/10
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Отдыхали 10 дней в начале ноября 2024. От отеля осталось хорошее впечатление. Номер 206 Deluxe Twin Room всё как на фото. Естественно были небольшие неудобства, но это ведь отель не супер класса. Не новый, но приятный интерьер, а также всё время освежают ремонт. Завтрак более чем скромный. Поэтому завтракали в номере, иногда брали яйца и чай. Главное достоинство отеля это услужливый персонал ( особенно Мирзо), любые вопросы решали быстро и с улыбкой. На отдыхе это немало важно. Долго выбирали отель, и не ошиблись в выборе. Улица не шумная, магазины рядом, на такси в любую точку центра 2-3 доллара. Можно и пешком прогуляться. Уборка номера по требованию. Ну так - на троечку. Но если не сильно привередливые, то нормально. Спасибо персоналу.
Menginap 10 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Renata

Menginap 14 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Matthias

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Unfreundliches Personal, Boiler in den Nachbarzimmern so störend, dass man aufwacht wenn jemand im Hotel duscht. Für die Neu-Programmierung einer verlorenen Chipkarte für das Zimmer „Strafgebühr“ von 200.000 Som. Nie wieder.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Ma'ruf

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Manager good reception helpful and handsome
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Urban

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

MIYUKI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Mishuan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All around are good and great. Staff and manager very friendly, we just stay couple of hours only because next early morning we have to catch early morning trains to Samarkand.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Cynthia

Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Cynthia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice area with quiet streets, cafes and nearby attractions. My room was fine, but didn't have a window and was in a basement, which I would have upgraded if I had known The staff were the absolute best!

4/10 Lemah

Naoko

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Our room was basement ,had a very tiny window only.So the room was always dark,even In the morning. The door of shower booths was broken. There was no toilet paper and pillows when we had checked in. Staffs were kind,but nobody spoke English.
Menginap 3 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Vera, Miami

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was close to everything we needed. It was very quiet, the beds were comfortable. The staff was friendly and helpful.
Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

George, Silver Spring

Sukakan: Kebersihan
This hotel is OK. Not real fancy, but the room is comfortable. The lobby and breakfast room are somewhat dingy, but the staff are nice. The closest Metro station is about a 20-minute walk, so not so convenient if you plan to use the Metro much. Taxis are cheap, but you can't just hail one on the street. You need to use an app. And if you don't have a SIM card...
Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Mario

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Hrachya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall, great boutique hotel with very friendly and supportive staff. The property is in a good condition as it was recently renovated. It is also competitively priced. I would recommend this hotel.

4/10 Lemah

QAISER RAZA

Tidak sukakan: Kebersihan
The room given to us was in the basement of the. building, very poor ventilation. Insufficient hot water in the washroom, could not take shower properly. Overall, the room was unacceptable.
Menginap 1 malam pada Mei 2023

4/10 Lemah

Richard, Hyattsville

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Lazy attitude by management and staff toward guests. Absolutely no check of the room before guest checks in. Broken fridge, broken tv remote, broken window screens. No thought put into room design. Staff is not trained to react to a guest’s problems. Nice location.
Menginap 6 malam pada Apr 2023

8/10 Baik

guo dong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2022

6/10 Boleh diterima

Richard, Hyattsville

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
When I entered my room I had to plug in the TV, refrigerator and lights myself, which was strange. The refrigerator did not work. The TV remote did not work, and they had no replacement for it. Also were unable to fix it. So it was necessary to switch channels and adjust volume manually on the device. Sleepy staff at the front desk and in the restaurant.
Menginap 4 malam pada Sep 2022

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Nice hotel, but bad for remote work

The room is spacious, but requires minor repairs. The breakfast is very good. The main problem is that wifi was not working in our room and it was hard to find electric sockets.
Menginap 4 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

Edward

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2022