Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Radisson Blu Hotel, Tashkent





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM518
RM622 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Sep - 14 Sep
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Junior Room

Junior Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Katil Tempur-Pedic
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Business Room (Class)

Business Room (Class)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Katil Tempur-Pedic
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Katil Tempur-Pedic
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Amir Temur Street 88, Tashkent, 100084
Tentang hartanah ini
Radisson Blu Hotel, Tashkent
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: UZS 61800.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 16 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira UZS 160000 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: UZS 395500 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
- Bayaran katil lipat simpan: UZS 380000 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan lampu luar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Sila ambil perhatian bahawa apa-apa bayaran kepada pihak hotel (sama ada urus niaga tunai atau bukan tunai) hendaklah dibuat dalam USD atau EUR, mana-mana yang diterima oleh hartanah
Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Kolam bermusim akan dibuka dari Jun hingga Ogos
Akses kolam renang tersedia dari 8:30 hingga 20:30
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Radisson Blu Hotel Tashkent
Radisson Blu Tashkent
Radisson Tashkent
Tashkent Radisson
Radisson Blu Hotel, Tashkent Hotel
Radisson Blu Hotel, Tashkent Tashkent
Radisson Blu Hotel, Tashkent Hotel Tashkent
Soalan lazim
Ulasan
Radisson Blu Hotel, Tashkent Ulasan
8.6
Cemerlang
9.2
Kebersihan
8.8
Lokasi
9.0
Kakitangan & perkhidmatan
8.6
Mesra alam
8.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
14 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Abraham
Mengembara bersama pasangan
3 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Abraham
Menginap 11 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Hena
Mengembara bersama keluarga
30 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hena
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Farkhad
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
23 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Farkhad
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
reuven
7 Jul 2025
reuven
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Emanuele
6 Jun 2025
Emanuele
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
JANOS, Budapest
Mengembara bersama pasangan
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
JANOS
Menginap 6 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Denier
Mengembara bersama pasangan
27 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Denier
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Stephen
Pengembara perniagaan
6 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stephen
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
reuven
5 Apr 2025
reuven
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Timur
14 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Timur
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
talha
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
6 Jan 2025
talha
Menginap 3 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Tatiana
Pengembara perniagaan
13 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tatiana
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Ian
Pengembara perniagaan
18 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Business trip
Ian
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
NGOK CHAU
31 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NGOK CHAU
Menginap 5 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Leif Bredgaard
Pengembara perniagaan
14 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leif Bredgaard
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Svetlana
6 Okt 2024
Svetlana
Menginap 2 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
KAMIL
Mengembara bersama keluarga
4 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
KAMIL
Menginap 8 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Louis
1 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Louis
Menginap 2 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
MASANOBU
19 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
MASANOBU
Menginap 3 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Roderick
15 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
A good hotel at a moderate price
Roderick
Menginap 3 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Anna
13 Ogo 2024
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Anna
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Jan
14 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bra lägge
Jan
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
David
12 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super hôtel, super personnel, super service !
David
Menginap 2 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Philip
Pengembara perniagaan
25 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philip
Menginap 7 malam pada Mei 2024