Anvar's Guests
Rumah tamu Art Deco yang terdapat sarapan percuma dan pengangkutan ulang-alik kawasan
Pilih tarikh untuk melihat harga
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Economy Double Room, 2 Katil Kelamin (Double)

Economy Double Room, 2 Katil Kelamin (Double)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Economy Shared Dormitory, Mixed Dorm

Economy Shared Dormitory, Mixed Dorm
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

City Palace Hotel
Daerah Yunusobod
- Kolam
- Tab Panas
- Termasuk sarapan
- Spa
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 180 ulasan
Harga ialah RM550
RM658 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Ogo - 3 Ogo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

26/2 Vosit Vakhidov Street, Tashkent, Yakkasaray District, 100031
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Diamond Tashkent Hotel
Diamond Tashkent Hotel
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Pengemasan
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 4 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: USD 3.25 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 16 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 15.00 setiap bilik (sehala)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Sila ambil perhatian bahawa apa-apa bayaran kepada pihak hotel (sama ada urus niaga tunai atau bukan tunai) hendaklah dibuat dalam USD atau EUR, mana-mana yang diterima oleh hartanah
Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Kolam bermusim akan dibuka dari Mac hingga Oktober
Fi untuk makan malam gala Tahun Baru mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 31 Disember
Hartanah juga dikenali sebagai
Anvar's Guests House Tashkent
Anvar's Guests House
Anvar's Guests Tashkent
Anvar's Guests Guesthouse Tashkent
Anvar's Guests Guesthouse
Anvar's Guests Tashkent
Anvar's Guests Guesthouse
Anvar's Guests Guesthouse Tashkent
Soalan lazim
Anvar's Guests Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.0/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
9 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ulrich
22 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ulrich
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
TAKEUCHI
5 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
TAKEUCHI
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
keisuke
18 Ogo 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
keisuke
Menginap 6 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anvar's Guests
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Thomas Hardeberg
27 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thomas Hardeberg
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
yudai, Yotukaido
30 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
yudai
Menginap 1 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
HIRAKU
2 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
HIRAKU
Menginap 2 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Maxym
24 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maxym
Menginap 3 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Paulo Gerson
17 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gran estadía
Paulo Gerson
Menginap 3 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Koen
3 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Highly Recommend for any traveler.
Koen
Menginap 3 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Eran
Pengembara perniagaan
8 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eran
Menginap 2 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Anu
31 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A nice little guesthouse


Anu
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
NO, 日本
12 Okt 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
NO
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
JPkai, Yokohama, Japan
29 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
JPkai
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Patrick
17 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 2 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Yu
11 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
very friendly staff
Yu
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Olga
19 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Гостевой дом
Olga
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Anton
19 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anton
Menginap 8 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Satoshi, 東京
13 Ogo 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
バックパックが集う宿
Satoshi
Menginap 2 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Brocation, Genève
16 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Brocation
Menginap 1 malam pada Apr 2018
10/10 Cemerlang
Aleksey
11 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Отличный семейный гостевой дом
Aleksey
Menginap 2 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Svetlana
26 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik