Hôtel Lyla confort

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pantai yang terdapat 20 restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hôtel Lyla confort

Kawasan hartanah
Bahagian dalam
Standard Double Room | Peralatan tempat tidur premium, Wi-fi percuma
19 bar/ruang istirahat
Kawasan hartanah

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Double Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Single Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Restinga-smir, Route de sebta, Allyene, 90000

Tempat berdekatan

  • Taman Air Smir - 2 min memandu - 2.9 km
  • Pantai Kabila - 3 min memandu - 3.3 km
  • Kabila Marina - 6 min memandu - 6.9 km
  • Pantai Fnideq - 9 min memandu - 10.9 km
  • Pelabuhan Ceuta - 20 min memandu - 18.5 km

Bergerak

  • Stesen Ksar Sghir - 39 minit memandu
  • Tangier (TNG-Ibn Batouta) - 87 minit memandu

Restoran

  • ‪Restaurant Olas - ‬12 min memandu
  • ‪Troya - Pâtisserie Boulangerie Salon De Thé - ‬9 min memandu
  • ‪Extrablatt Marina Smir - ‬2 min memandu
  • ‪Caféteria Pizzeria Nelson - ‬9 min memandu
  • ‪Golden Beach Hotel - ‬9 min memandu

Tentang hartanah ini

Hôtel Lyla confort

Sorotan hartanah
Teres, 20 kedai kopi/kafe dan taman merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hôtel Lyla confort. Nikmatilah hidangan di mana-mana 20 tapak restoran, yang menampilkan masakan antarabangsa dan tempat makan di kawasan terbuka. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman permainan dan 19 bar.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan (surcaj), 2 gelanggang tenis terbuka dan hartanah bebas asap rokok
  • Tempat simpanan bagasi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hôtel Lyla confort mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV LED dengan saluran satelit
  • Balkoni dan telefon

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan tersedia dengan bayaran: MAD10 untuk seorang
  • 19 bar/ruang istirahat
  • 20 kedai kopi/kafe
  • 20 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • L assiette

Aktiviti menarik

  • 2 gelanggang tenis terbuka
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: MAD 13.20 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi sarapan: kira-kira MAD 10 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

Hôtel Lyla confort M'diq
Lyla confort M'diq
Hôtel Lyla confort
Hôtel Lyla confort Allyene
Lyla confort Allyene
Hôtel Lyla confort Hotel
Hôtel Lyla confort Allyene
Hôtel Lyla confort Hotel Allyene

Soalan lazim

Adakah Hôtel Lyla confort mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.

Berapakah fi parkir di Hôtel Lyla confort?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hôtel Lyla confort?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hôtel Lyla confort?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hôtel Lyla confort?

Terletak di Allyene, hotel pantai ini sejauh 1.5 mi (2.4 km) from Taman Air Smir dan 1.5 mi (2.5 km) from Pantai Kabila. Kabila Marina dan Pantai Fnideq juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Hôtel Lyla confort Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 30 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 9 daripada 30 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 30 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 30 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 30 ulasan

6.6/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.8/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.8/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Naoual

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
À fuir
Menginap 10 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

asya

Menginap 2 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Karin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Hotel Lyla

A localização é boa, o quarto com vista para o maravilhoso Mediterrâneo, na segurança de condomínio residencial, foi muito bom. Faltou + opção de frutas frescas no café da manhã. Lugar maravilhoso ?
Menginap 1 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Nimer

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We had to check out after 1 day only, moldy room, made reservation for 3 people, provided only a comforter to put on the floor for our Child (no bed or mattress). We are Requesting refund for the balance . Had to go to another nearby hotel.
Menginap 2 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Ahmed

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

L'hotel n'a pas été rénové de puis longtemps

Menginap 4 malam pada Mei 2023

8/10 Baik

Jebry

Menginap 1 malam pada Mei 2023

8/10 Baik

Manal

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Le personnel est aimable et le cadre est magnifique.
Menginap 2 malam pada Apr 2023

2/10 Teruk

Beatriz

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yo había hecho una reserva y al llegar mi esposo y yo nos pidieron certificado de matrimonio, mi esposo de marruecos y yo cubana. Fuimos de vacaciones con la familia. Obvio no teníamos el acta de matrimonio. Nos dijeron que no podíamos quedarnos en la reservación que solo había una solución y era reservar una habitación extra, que eran órdenes del gerente del hotel y si nos preguntaban nos habíamos conocido en el hotel, era cerca de la media noche estábamos agotados y no tuvimos opción, reservamos dos habitaciones. La ropa de cama con olor a húmedo uno de los baños inundados de agua, con mucho moho y manchas de óxido todo viejo y en muy malas condiciones. Habíamos pagado desayuno para una de las habitaciones y no pudimos nunca tener el desayuno en la terraza de la habitación, no hubo limpieza en los cuartos y solo dejaron dos toallas. Cabe destacar que la reserva la hice en expedia donde no advierten que debes demostrar tu estado civil y las fotos del hotel son buenas pero la realidad es otra.
Menginap 3 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Achraf

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Agréable séjour à refaire. Personnels qualifiés.
Menginap 4 malam pada Jun 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tout était parfait Accueil chaleureux chambre propre avec petit déjeuner copieux personnels très accueillant. La plage a deux minutes à pied.
Menginap 2 malam pada Jun 2021

8/10 Baik

taha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Super

Tranquille et calme , j’aime l’emplacement
Menginap 1 malam pada Sep 2020

8/10 Baik

zakia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

zakia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Confortable

Très belle situation (vue sur mer) Personnel agréable
Menginap 3 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très déçu de ce choix

Accueil non professionnel. On me demande de payer l hôtel a l entrée alors que j ai déjà prépayé par carte, ...Après toute une galère ou j ai appelé hotels.com (appel international) pour reclamer, et longues discussions a 8h du matin le lendemain on m a remboursé le deuxième payement. J ai demandé un grand lit double on m a donné deux lits simple juxtaposés pour former un grand lit... c est vrai que les draps et couvertures sont propres mais le sol est plein de taches et de traces de moisissures et d'humidité, pas joli a voir et ceci n est pas visibles dans les photos. Pas de buffet au petit dej comme indiqué lors de la réservation, donc pas trop de choix...
Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

LOTFI, RHODE ISLAND USA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
very good,excellent restaurant and cafeteria nice water view and wonderful Mediterranean beach
Menginap 2 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Service nest pas au norme. Un personnel inutile. Une intrusion sans prevenir d’un membre du personnel a 3h du matin.
Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

taha

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Problématique des coffres forts et les cartes des chambres , fallait demander la femme de ménage ou la réceptionniste pour ouvrir la porte
Menginap 4 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

위치만? 괜찮음

조식이 가격대비 별로다. 뚜벅 여행자는 그냥 저냥 택시타고 메디나까지 거리는 보통 화장실에 물 안빠짐.
Menginap 1 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Ovidiu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Muy hermoso

Muy bonito el paisaje, cerca de la playa. Todos muy amables. Lo recomiendo a todos
Menginap 1 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

taha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Happy

Tranquille

4/10 Lemah

Abdellatif

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
chambre quelconque, eau chaude que si on demande à la réception, chambre non chauffée (clim très faible)......
Menginap 2 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

un responsable est demandé à l'accueil

Il manque un manager pour cet hôtel. C'est vraiment dommage pour ce bel hôtel avec sa situation et son architecture et sa situation devant la mer, de ne pouvoir être géré naturellement et sufisamment Pourtant le personnel y donnent du sien mais aucune cohésion le plus souvent et ça donne pas de savon dans les salles de bains du restaurant , plus de matieres premieres en cuisine, des chambres qui se degradent, les telecommandes a changer, les tables du restaurant a nettoyer entre chaque client , du personnel pas formé sur leur machine, les oublis de commande etc... Ca reste une tres belle destination mais sans âme.
Menginap 3 malam pada Ogo 2017

2/10 Teruk

A. G. , RABAT

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

CERRADO

NO PUDE ALOJARME, SE ENCONTRABA CERRADO O ALGO EXTRAÑO. NO CONFIRMARON LA RESERVA, NI COGÍAN EL TELÉFONO NI ATENDÍAN POR NINGÚN MEDIO POSIBLE. NO ESTÁ SITUALO EN LA LOCALIZACIÓN QUE INDICAN POR INTERNET. DESEARÍA ME DEVOLVIERAN EL DINERO QUE ME COBRARON.
Menginap 1 malam pada Jun 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan