Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
Mesra keluarga
Bilik kalis bunyi
Kemudahan
Buku panduan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kakitangan berbilang bahasa
Perkhidmatan rencam
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Laluan bebas tangga ke pintu masuk
Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
Lif
Lain-lain
3 tingkat
Dibina pada 2015
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kertas tandas
Pengering rambut
Selipar
Syampu
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata dengan saluran digital
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Cerek elektrik
Panduan makan restoran
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Meja
Penyaman udara
Seterika/papan seterika atas permintaan
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: TWD 1300 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini tidak menyediakan item peribadi pakai buang seperti sikat, loofah, pencukur, pengasah kuku dan pengelap kasut
Nombor Pendaftaran Hartanah 臺北市旅館627號
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Goodmore Hotel
Goodmore Shida
Goodmore Hotel Hotel
Goodmore Hotel Taipei
Goodmore Hotel Hotel Taipei
Soalan lazim
Adakah Goodmore Hotel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.
Apakah masa daftar masuk di Goodmore Hotel?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).
Apakah masa daftar keluar di Goodmore Hotel?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).
Adakah Goodmore Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak TWD1300 setiap kenderaan dikenakan.
Di manakah terletaknya Goodmore Hotel?
Terletak di Daan, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Yongkang Street dan Taman Hutan Daan. Menara Taipei 101 dan Arena Taipei juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Guting sejauh 11 minit berjalan kaki dan Stesen Taipower Building sejauh 12 minit berjalan kaki.
Goodmore Hotel Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 388 daripada 993 ulasan
10 - Cemerlang
388
Penilaian 8 - Baik. 413 daripada 993 ulasan
8 - Baik
413
Penilaian 6 - Boleh diterima. 130 daripada 993 ulasan
6 - Boleh diterima
130
Penilaian 4 - Lemah. 41 daripada 993 ulasan
4 - Lemah
41
Penilaian 2 - Teruk. 21 daripada 993 ulasan
2 - Teruk
21
8.4/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
YOSHIMI
14 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No labby, No rest area,
Pak
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Wendy, Rockville
Mengembara bersama pasangan
7 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A small and clean hotel in a convenient location. Easy to take buses to the places you need to go.
Nice and polite front desk people..
Wendy
Menginap 9 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Blanca
5 Jun 2025
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Excellent customer service but my room did not have a window.
Blanca
Menginap 12 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Caroline
5 Jun 2025
Good customer service but the room did not have a window.
Caroline
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Lee Ling
Pengembara perniagaan
29 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan
Pros:
1) There's a communal space for free tea, coffee, and some snacks.
2) It's close to many cafes and restaurants.
Cons:
1) The room was very humid and smelled due to the high humidity. The fact that it has no windows makes things worse.
2) The wifi was fairly unstable. I had to travel and work during my time there, and it did not allow stable connections. You might need to reconsider if you need good wifi for meetings online.
3) One has to walk about 1km to go to the closest MRT station. You don't have to do that unless you use Uber or take buses all the time.
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I had an excellent experience with Goodmore.
Location, staff attitude and price are so satisfying.
?
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Samantha
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Exceeded my expectations. Very happy with my stay here. The room was clean, nice bathroom, friendly and helpful staff, and in a great location with easy access to public transportation.
Samantha
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
HISAE
14 Apr 2025
HISAE
Menginap 12 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
YISHAN
Pengembara perniagaan
13 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YISHAN
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Man Chun
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
整體表現滿意,下午約2時到達,職員表示已可入住,不用寄存行李,加分。
Man Chun
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
YU
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
7 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Thanks for good time
YU
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Hailey
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hailey
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Hartanto
26 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect but one detail
Everything was grewt nut the pillows are too flow even with two i can feel the mattress.
Hartanto
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Chiaoi
20 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chiaoi
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Jen
6 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jen
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
ISA
1 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan