Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Red Point





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

1 Hrncírská, House, Tabor, 390 01
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

HOTEL SMRŽ
HOTEL SMRŽ
- Kolam
- Tab Panas
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
10.0 daripada 10, Luar Biasa, 4 ulasan
Harga ialah RM294
RM340 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Fi pembersihan berbeza mengikut tempoh penginapan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: CZK 200.0 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Pengemasan tersedia dengan fi tambahan dan berbeza-beza mengikut tempoh penginapan dan saiz unit
- Bayaran katil lipat simpan: CZK 50.0 semalam
- Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 3 peratus
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil lipat simpan/tambahan dan katil sofa
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Red Point Motel Tabor
Red Point Tabor
Red Point Tabor
Red Point Pension
Red Point Pension Tabor
Soalan lazim
Red Point Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
21 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
Ilona
12 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ilona
Menginap 2 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
22 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Piotr
Mengembara bersama keluarga
19 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Piotr
Menginap 1 malam pada Jul 2020
6/10 Boleh diterima
Jirí
Mengembara bersama keluarga
7 Jul 2020
Jirí
Menginap 16 malam pada Jun 2020
10/10 Cemerlang
Renáta
Mengembara bersama keluarga
15 Jun 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vše na 1*
Renáta
Menginap 2 malam pada Jun 2020
8/10 Baik
Dana
Mengembara bersama keluarga
20 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dana
Menginap 1 malam pada Dis 2019
2/10 Teruk
Jan
27 Sep 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Laurent
23 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A good place in a nice location ! Très bien situé
Laurent
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Stepanka
4 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stepanka
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Hana
30 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hana
Menginap 2 malam pada Okt 2018