Hotel pangsapuri

StiLLel Retreat

Hartanah 3.5 bintang
Hotel pangsapuri di Teluk St. Paul terdapat teres atas bumbung dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk StiLLel Retreat

Sarapan, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; lautan
Royal Suite, 2 Bedrooms, Kitchen, Courtyard View | Dapur peribadi
Depan hartanah
2 bilik tidur, kalis bunyi, Wi-fi percuma, cadar katil
Meja sambut tetamu
VIP Access

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Ruang Terbuka
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM265
RM288 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Okt - 2 Okt

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Royal Suite, 2 Bedrooms, Kitchen, Courtyard View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Mesin basuh
2 bilik tidur
2 bilik mandi
  • 50 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Elite Suite, 1 Bedroom, Kitchen, City View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Mesin basuh
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 50 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Exclusive Room, 1 Bedroom, Ensuite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
  • 25 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Suite, 1 Bedroom, Kitchen, Courtyard View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Mesin basuh
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 50 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Suite, 2 Bedrooms, Kitchen, Sea View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Mesin basuh
2 bilik tidur
2 bilik mandi
  • 50 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Triq Il-Korp Tal-Pijunieri, St. Paul's Bay, SPB2809

Tempat berdekatan

  • Dataran Bugibba - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pantai Bugibba - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Koleksi Kereta Klasik Malta - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Akuarium Negara Malta - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Teluk Mellieha - 12 min memandu - 10.1 km

Bergerak

  • Luqa (MLA-Malta Intl.) - 42 minit memandu

Restoran

  • ‪The Brothers Bulgarian restaurant - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Monavale Pub - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Fat Harry's Pub - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪O'Reilly's Irish Pub - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

StiLLel Retreat

Hotel pangsapuri di Teluk St. Paul terdapat teres atas bumbung dan restoran
Hotel pangsapuri bebas asap rokok ini menyediakan restoran, teres atas bumbung dan kemudahan dobi.Akses Internet wayarles percuma disediakan percuma. Selain itu, bantuan pelancongan/tiket, perkhidmatan perkahwinan dan peti simpan meja/kaunter hadapan terdapat di tapak hartanah. Setiap pangsapuri menawarkan Wi-fi percuma, TV Pintar dengan saluran digital dan pengering rambut. Kemudahan turut merangkumi pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma. Tuala salinan tersedia atas permintaan.
StiLLel Retreat menawarkan 35 bilik penginapan berhawa dingin serta pengering rambut dan kelengkapan dandanan diri percuma. TV Pintar 32-inci disertakan dengan saluran digital premium.

Bilik mandi terdapat pancuran mandi. Hotel pangsapuri di Teluk St. Paul ini menyediakan akses internet wayarles percuma. Khidmat pengemasan ditawarkan setiap hari, manakala tuala salinan boleh diminta agar disediakan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Pantai

  • Pantai berpasir berdekatan

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja

Restoran di tapak hartanah

  • Stillel SkyLounge

Tempat makan

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 15 untuk orang dewasa dan EUR 8 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Bilik tidur

  • 2 bilik tidur
  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tisu tandas
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV Pintar 32-inci dengan saluran digital premium

Kawasan luar

  • Kawasan hiburan luar
  • Perabot luar
  • Teres atas bumbung

Dobi

  • Kemudahan dobi

Ruang bekerja

  • Kerusi meja

Keselesaan

  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Tiada lif
  • Hartanah bebas asap rokok

Perkhidmatan dan kemudahan

  • ATM
  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Buku panduan
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Pakej lamaran/romantik disediakan
  • Pengemasan (harian)
  • Penyesuai elektrik
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Peta tempatan
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Sorotan lokasi

  • Di kampung
  • Di kawasan hiburan

Aktiviti menarik

  • Bingo

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)

Umum

  • 35 unit
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Kalis bunyi
  • Kitar semula
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tingkap dwilapisan
  • Tuala (ditukar atas permintaan)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 17

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 22:00
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 72 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan kod akses; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan pasport anda selepas membuat tempahan

Arahan daftar keluar

The host requires you complete the following before checking out:
Remove personal items and remove leftover food and drinks
Turn off the lights, lock the doors, and return the keys

Kaedah akses

Kod akses, meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 untuk dewasa dan EUR 8 untuk kanak-kanak
  • Fi perkhidmatan: 5 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

StiLLel Retreat Aparthotel
StiLLel Retreat St. Paul's Bay
StiLLel Retreat Aparthotel St. Paul's Bay

Soalan lazim

Adakah StiLLel Retreat mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di StiLLel Retreat?

Setakat 28 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di StiLLel Retreat pada 1 Okt 2025 bermula serendah RM 264.69, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di StiLLel Retreat?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di StiLLel Retreat?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya StiLLel Retreat?

Terletak di Bugibba, hotel pangsapuri ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Dataran Bugibba, Pantai Bugibba dan Dusun Kennedy. Kasino Oracle dan Taman Negara Salina juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

StiLLel Retreat Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 57 daripada 104 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 34 daripada 104 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 104 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 104 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 104 ulasan

9.2/10

Kebersihan

8.6/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Kevin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Camera accogliente e pulita. Colazione buona ma non grandissima scelta. Personale molto gentile.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kristinna, Preston

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff helpful and friendly. Regular clean rooms and fresh towels.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Heinrich

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Keine Sitz gelegenheit im Zimmer, kein Spiegel. Sonst alles okay. Besonderes: Die Freundlichen Menschen im Hotel. Sehr Bemüht einen weiter zu helfen und fragen zu beantworten.
Menginap 11 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Inga

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel was very clean and the staff helpful at all times. Hotel is located in very lively area of town. Close to busses
Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Hassan

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were informative and handle everything well. Great environment and amenities.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Amal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bien placé, calme, idéal pour les familles. Personnel très accueillant et à l'écoute. Magnifique rooftop en libres accès. Le petit déjeuner manque peut-être un peu de variété mais cela ne retire rien à la qualité de l'établissement.
Menginap 14 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Roxana, Liederbach m Taunus

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 8 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Lorena Ambre

That was a good experience, but the cleaning was not very well done although it was not very dirty, but some areas especially in the kitchen and some nooks and crannies should have been better cleaned
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Yirong

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Saibu issah

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Na

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Guter Lage, viele Restaurant unten von Hotel
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jatin

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything is good but no have there reception guy thats problm only there no one guide
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Gabriele

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The day before we checked out we put the sign “please clean up my room” on the door. We came back to the hotel and it was not done. They told us they took a picture of the sign being “do not disturb”. I believe they wouldn’t clean the room a day before the checkout, making me look stupid. Despite this, it was a good stay.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Omar

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan
Could have easily been rated 5 stars had it not been for a few instances. Firstly the owner/manager was quite rude on two occasions, unnecessarily due to his lack of communication and customer service skills. I stayed at this accommodation with a few very easy going friends, for quite a lengthy period and felt like we were not valued for whatever reason. Huge AC problems as it can/was being controlled from downstairs. Some nights we had no AC in the living room as it was switched off by owner/receptionist staff. This was raised a few times and we went back and forth with it working then not. Humidity can and does occur with paint from ceiling falling off onto kitchen section, however this could have been cleaned up before our arrival - first impressions count. I can go into detail about the toilet not working on the first night and the power cut of the whole building one instance, which could have been brushed off had the owner not left a sour taste in our mouth. The apart hotel is very well placed in St Pauls and we actually did enjoy it and its facilities but we were definitely not valued and spoken to poorly by the owner. They say we can use the rooftop in evening after hours, however all the lights are turned off so it is pitch black, pointless. We gave this establishment a very decent amount of money but will not be coming again. No communal bins to throw our waste and rubbish bins as we preferred no one to enter room. No vending machines in building, shops close early
Menginap 14 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Alex

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We really enjoyed this hotel/apartment. It was perfect for our stay. The staff were friendly, the space roomy, the buffett breakfast delicious, location central, the washing machine a life saver. Next time we stay in Bugibba, we’d stay here again.
Menginap 7 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Igor

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
In großen in ganze ist gute Unterkunft aber Frühstück ist nichts da kann Mann was machen.
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Deirdre Frances

Menginap 11 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Jamie

Menginap 7 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Homs

Mengembara bersama kumpulan
Goed geregeld, goede communicatie en luisteren naar uw problemen,
Menginap 7 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The apartment was very nice
Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Alexandra

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Nina, Krefeld

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The apartment was nice and very clean, and the staff were kind and helpful. I really appreciated that. But unfortunately, there was loud construction work starting every morning around 7am, which made it hard for me to rest properly. It would’ve been nice to know about it before booking, or at least be offered another room. Also, there was a door in my apartment that connected to another room or apartment — it was locked, but the key was left on the other side, which didn’t make me feel fully safe as a solo traveler. Overall, it was a good stay, but a few things could definitely be improved.
Menginap 5 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Ethan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
It was good, I wish the cleaners would knock before entering your room at 8-10 in the morning, apart from that great hotel
Menginap 6 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Robert

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr schöne und moderne Unterkunft in einer guten Lage - Supermärkte, Bars/Restaurants, ATM, Meer/Strand, Busstation etc. vor der Haustüre bzw in wenigen Gehminuten zu erreichen. Alle Räume waren sehr sauber und wurden auch regelmäßig gereinigt. Nettes und hilfsbereites Personal. Hatte ein Problem mit der Klimaanlage im Schlafzimmer, welches sofort behoben wurde. Alle Geräte wie zb Kühlschrank, Klimaanlagen und Waschmaschine sind neu und in einem top Zustand. Es gibt eine schöne Dachterrasse mit Meerblick. Ich kann die Unterkunft auf jeden Fall weiterempfehlen.
Menginap 7 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Neftali

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I really like the price of this stay. The price is phenomenal for the things it offers. What i didn’t like was the restaurant in the 8th floor. We had some trouble with the food, and the manager (not the waiters) was a bit a aggressive when we told him the food we ordered wasn’t the right one. It was bad the customer service there.
Menginap 4 malam pada Jun 2025