Sandman Signature St. John's Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di St. John's terdapat 2 restoran dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Sandman Signature St. John's Hotel

Bahagian luar
Kolam renang tertutup
Meja sambut tetamu
Lobi
Teres/patio
VIP Access

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Kolam
  • Bar
  • Tab Panas
  • Gim
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga semasa ialah RM480
RM578 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Room

9.0 daripada 10
Hebat
(59 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil sofa - kelamin
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen)

9.0 daripada 10
Hebat
(64 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Standard Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Kitchenette

9.2 daripada 10
Hebat
(24 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
TV skrin rata
  • 39 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Suite, 1 Katil Raja (King), Kitchen

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(22 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur
Peti sejuk
Meja makan
TV skrin rata
  • 41 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa

9.2 daripada 10
Hebat
(47 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

9.2 daripada 10
Hebat
(105 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
227 Kenmount Road, St. John's, NL, A1B 3P9

Tempat berdekatan

  • Avalon Mall (Pusat Beli-belah) - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Universiti Memorial Newfoundland - 5 min memandu - 4.3 km
  • The Rooms - 6 min memandu - 5.7 km
  • George Street - 6 min memandu - 5.7 km
  • Pelabuhan St. John's - 8 min memandu - 7.2 km

Bergerak

  • St. John's, NL (YYT-Lapangan Terbang Antarabangsa St. John's) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Mary Brown's Chicken & Taters - ‬4 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬2 min memandu
  • ‪Tim Hortons - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Tim Hortons - ‬3 min memandu
  • ‪The Rec Room - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Sandman Signature St. John's Hotel

Hotel berdekatan The Rooms
Perkhidmatan pencucian kering/dobi, pendiangan di lobi dan bar merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Sandman Signature St. John's Hotel. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab panas. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium dan pusat perniagaan 24 jam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, meja/kaunter hadapan 24 jam dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Tempat simpanan bagasi, mesin layan diri dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 200 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan gabungan pancuran/tab mandi
  • 42-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, kitar semula dan peti sejuk

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Denny's
  • Moxies

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 6 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2018
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 42-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 48 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kad kredit yang digunakan untuk menempah tempahan perlu ditunjukkan oleh pemegang kad semasa daftar masuk bersama-sama dengan pengenalan foto yang sepadan serta aturan lain perlu diselaraskan dengan hartanah sebelum ketibaan
Untuk tempahan lima malam atau lebih, kad kredit dalam fail akan diberi prakebenaran serta-merta selepas membuat tempahan, yang bayaran untuk penginapan akan dibuat di tapak dan bukannya semasa membuat tempahan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak CAD 30 setiap penginapan, semalam (maksimum CAD 150 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: CAD 30 setiap penginapan, semalam (maksimum CAD 150 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Sandman Signature St. John's
Sandman Signature St John's
Sandman Signature St. John's Hotel Hotel
Sandman Signature St. John's Hotel St. John's
Sandman Signature St. John's Hotel Hotel St. John's

Soalan lazim

Adakah Sandman Signature St. John's Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Sandman Signature St. John's Hotel?

Setakat 14 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Sandman Signature St. John's Hotel pada 1 Sep 2025 bermula serendah RM 480.14, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Sandman Signature St. John's Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, Sandman Signature St. John's Hotel membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak CAD30 setiap penginapan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Sandman Signature St. John's Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Sandman Signature St. John's Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Sandman Signature St. John's Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Sandman Signature St. John's Hotel?

Terletak di Kenmount Barat, hotel ini sejauh 1.2 mi (2 km) from Avalon Mall (Pusat Beli-belah) dan 3 bt (5 km) dari Kenmount Terrace Dog Park dan Universiti Memorial Taman Botani Newfoundland. Universiti Memorial Newfoundland dan Pusat Kecergasan Aquarena juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Sandman Signature St. John's Hotel Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 1247 daripada 2090 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 550 daripada 2090 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 163 daripada 2090 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 74 daripada 2090 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 56 daripada 2090 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

francis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
bon séjour
Menginap 5 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Sherri

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Kim

Sukakan: Kebersihan
It was a great location for us!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Karine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice and clean, great location
Menginap 4 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Allan, Bishop's Falls

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Comfortable and quiet
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Cheryl

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room cleaning was poor. Did not get room freshened up daily & coffee supplies were not re stocked
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Byron

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was convenient
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Christine

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Clean room, quick check in
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Joseph

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean and tidy. We felt very comfortable and at home there.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Cyndi

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Great staff. The bathroom door needed oil I told them. He mark it down but didn’t get done. The noise was loud and woke up my partner Not enough coffee for for the 2 night stand. Only enough for 1 morning
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Jeffrey

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect stay!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

william

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and modern.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Hai Shu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Wonderful property
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Claudia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Quiet and not alot of people. Room was dirty though. Crumbs on table, dirt/,fingerprints on doors
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Julie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I like how easily accessible everything is within the location! Denny’s is also a perfect breakfast option!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

ron

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beds were great
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Chyrell

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Servicing of the room was poor. Did not make bed daily & did not replenish coffee & teas supplies- disappointed by that
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Samantha

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was exactly what we were looking for.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Monika

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Comfortable and convenient location. Could use an additional elevator.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Anna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We had an amazing time staying at the Sandman Hotel.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Monte

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Id stay there again.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Pearl

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We thoroughly enjoyed our staff at Sandman Signature in St. John's. Rooms were clean and comfortable. Staff were welcoming and friendly!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Alexander

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The pool was like swimming in a bucket of chlorine the rooms were very warm ac only in the bed room :(
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Hai Shu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Denny restaurant which opens 24/7 just on the property.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Brian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Housekeeping was unavailable in the evening. A feather allergy was not accommodated. Hallways had dirty dishes with foood when we checked in and were still there when we checked out. There was vomit in the elevator and on the hallway floor when we checked in. The hallway was still dirty when we left.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025