Hotel Royal Arabia

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Tasik Dal

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

5.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Dapur
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), City View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 156 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Khayam Colony, Behind Khyber Hospital, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001

Tempat berdekatan

  • Kathi Darwaza - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Tasik Dal - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Lal Chowk - 2 min memandu - 2.3 km
  • Lal Chowk Ghantaghar - 2 min memandu - 2.3 km
  • Rainawari - 2 min memandu - 2.3 km

Bergerak

  • Stesen Mazhom - 22 minit memandu
  • Srinagar (SXR-Lapangan Terbang Antarabangsa Sheikh Ul Alam) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪Krishna Vaishno Dhaba - ‬2 min memandu
  • ‪Cafe Liberty - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Ahdoo's Hotel - ‬2 min memandu
  • ‪Punjabi Darbar - ‬2 min memandu
  • ‪Mughal Darbar - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Royal Arabia

Hotel berdekatan Tasik Dal
Manfaatkan sarapan bufet percuma, teres atas bumbung dan kedai kopi/kafe di Hotel Royal Arabia. Sebagai tambahan kepada pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, dewan bankuet dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua 54 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan dapur

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Dapur dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi percuma

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Surat khabar harian percuma
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 1655.26
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1655.26 (dari 5 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2800.00 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Royal Arabia Srinagar
Royal Arabia Srinagar
Royal Arabia
Hotel Royal Arabia Hotel
Hotel Royal Arabia Srinagar
Hotel Royal Arabia Hotel Srinagar

Soalan lazim

Adakah Hotel Royal Arabia mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Royal Arabia?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Royal Arabia?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Royal Arabia?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Royal Arabia memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR2800.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Royal Arabia?

Terletak di Srinagar, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Kathi Darwaza dan Tasik Dal. Pir Dastgir Sahib dan Roza Bal Shrine juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Ulasan

Hotel Royal Arabia Ulasan

5.0

5.0

Kebersihan

4.0

Lokasi

6.0

Kakitangan & perkhidmatan

6.0

Mesra alam

5.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 2 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 2 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 2 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Lokesh Kumar

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Bathrooms need to be properly cleaned. White plastic plates and cups provided in Breakfast were not clean and were dirty. Kitchen hygiene was not good. Staff were supportive though and turnaround time was quick for other areas. Hotel was reachable by cabs and autos were only few steps away which was good.
Menginap 3 malam pada Sep 2023

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Power outage/ heating issues

No heating and rarely hot water. Constantly power outage. While power outage hotel wouldn’t turn on the generator. I had to request and wait 15 minuets before generator would be on. Staff was pleasant to talk to.
Menginap 3 malam pada Nov 2017