Galeri foto untuk Split Bliss Apartments





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Classic Studio

Classic Studio
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Superior Studio

Superior Studio
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Deluxe Studio

Deluxe Studio
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Manuska poljana 11, Split, 21000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Luxury Room Ana 3 in the Heart of Split
Luxury Room Ana 3 in the Heart of Split
- Dapur
- Wi-fi percuma
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 1 ulasan
Kemudahan hartanah
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 31 Mac, EUR 1.86 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.93 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 September, EUR 2.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.25 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Split Bliss Apartments Apartment
Bliss Apartments
Split Bliss s
Split Bliss Apartments Split
Split Bliss Apartments Apartment
Split Bliss Apartments Apartment Split
Soalan lazim
Split Bliss Apartments Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
29 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
25 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Anna
25 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Split
Anna
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Claire
24 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claire
Menginap 3 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Julie, France
Mengembara bersama pasangan
20 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Julie
Menginap 6 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
17 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Parker's Europe Tour
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Diana
7 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Diana
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Osvaldo y
4 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Osvaldo y
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
4 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
4/10 Lemah
laurent jean
2 Sep 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
pas à la hauteur
laurent jean
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Al, Milano
Mengembara bersama pasangan
14 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Al
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Olli
28 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Olli
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Jul 2019
6/10 Boleh diterima
Patrick
18 Jul 2019
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Patrick
Menginap 7 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
18 Jul 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
28 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Robert
19 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good stay
Robert
Menginap 3 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Francisca
7 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very very good!!
Francisca
Menginap 2 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Ah Choo
1 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ah Choo
Menginap 2 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Seong Woo
28 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
조용한 아파트먼트
Seong Woo
Menginap 2 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Guillermo
26 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Guillermo
Menginap 2 malam pada Sep 2018
4/10 Lemah
ASHA
22 Sep 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
not so good
ASHA
Menginap 3 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Jared
7 Sep 2018
Jared
Menginap 3 malam pada Sep 2018
8/10 Baik
Siv Marianne
26 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Flott beliggenhet og flott lite rom.
Siv Marianne
Menginap 5 malam pada Ogo 2018
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
10 Ogo 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 9 malam pada Jul 2018