The Windsor Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, 5-minute walk to Sliema Promenade

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Tab panas
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM141
RM156 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Jan - 3 Jan 2026

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Superior Twin Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Bar mini
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Double or Twin Room (Single use)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Windsor Terrace, Sliema, Malta, SLM 1854

Tempat berdekatan

  • Pantai Exiles - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Tower Road - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Sliema Promenade - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Teluk Saint Julian - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Teluk Balluta - 8 min berjalan kaki - 0.8 km

Bergerak

  • Luqa (MLA-Malta Intl.) - 12 minit memandu

Restoran

  • â€ȘParadies Exiles - ‬6 min berjalan kaki
  • â€ȘSurfside Bar and Grill - ‬3 min berjalan kaki
  • â€Șdixie`s Kiosk - Snack Bar - Restaurantes - ‬6 min berjalan kaki
  • â€ȘWord Of Mouth - ‬2 min berjalan kaki
  • â€ȘGabbana - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Windsor Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Sliema Promenade
Pertimbangkan penginapan di The Windsor Hotel dan manfaatkan pencucian kering/dobi, bar dan sauna. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab panas. Akses Internet wayarles percuma dan restoran tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka bermusim bersama dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), penjagaan anak/bayi (surcaj) dan bantuan pelancongan/tiket
  • TV di lobi, dewan bankuet dan 1 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 94 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan bar mini.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Balkoni, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 8 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Sauna
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 50 sepenginapan
  • Deposit Kerugian Barang Pecah: EUR 50 sepenginapan
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 8 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari Mei hingga Oktober
Akses kolam renang tersedia dari 9:30 hingga 18:30

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Malta. Hotel ini diberikan penarafan bintang 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Windsor Hotel Sliema
Windsor Sliema
The Windsor Hotel Hotel
The Windsor Hotel Sliema
The Windsor Hotel Hotel Sliema

Soalan lazim

Adakah The Windsor Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 9:30–18:30.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Windsor Hotel?

Setakat 27 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Windsor Hotel pada 2 Jan 2026 bermula serendah RM 141.12, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Windsor Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Windsor Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di The Windsor Hotel?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di The Windsor Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya The Windsor Hotel?

Terletak di tengah-tengah Sliema, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Tower Road dan Sliema Promenade. Pantai Exiles dan Teluk Saint Julian juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Ulasan

The Windsor Hotel Ulasan

6.0

6.4

Kebersihan

7.8

Lokasi

6.6

Kakitangan & perkhidmatan

5.8

Mesra alam

5.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 85 daripada 713 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 194 daripada 713 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 175 daripada 713 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 135 daripada 713 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 124 daripada 713 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Ali

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The service at reception was terrible. The room was awful; there was no hot water in the bathroom, the bed shook, and there was a water leak in the bathroom. I told them about it, but they didn't seem to react or care. Overall, I wouldn't recommend it to anyone.
Menginap 14 malam pada Dis 2025

2/10 Teruk

Pierre

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Reception staff friendly, but useless when it's about to solve problems. House keeping knocking at your door before 8am. Beds are old and unstable. Walls are thin. Water gets cold after 5 mins. Sometimes there's no pressure in showers. And sink stinks. Elevator is noisy if you're staying on the upper floors. Staircase between floor 3 and 4 smells cat piss. Wi-fi is bad or non-existent in the upper floors. Sauna isn't working. Poolside not too bad but no views and surrounded by higher buildings. Breakfast is fine and the only thing worth the price in this hotel, and the staff there are really friendly and professional. You'd better pay twice the price and go somewhere else, they know the building is old, they know many things are not functional and they just don't care.
Menginap 14 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Cathal

An hour to find me a room thag i had pre booked, no shower door and shower kept goimg off and on. Horrendous cold and dark room. Never again.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Mario

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
4 stelle? L’hotel ù un due stelle al massimo. Vecchio, sporco, maltenuto, doccia pessima! Mi chiedo come si possa classificare una struttura del genere come 4 stelle, non esiste una normativa comune in tutta l’Unione europea?
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Paul

Menginap 8 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

DIANA, BOGOTA

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Willy

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Dit hotel is amper 2 sterren waard,kamer hopeloos verouderd,badkamer hangt aaneen met siliconen en gaf een vieze indruk (douche/bad geen gordijn ,douche kop los in het bad).Ontbijt miserabel.Personeel was wel vriendelijk maar dat maakt de rest niet goed.Liften ,bij ons zouden ze deze verbieden nog te gebruiken,ronduit versleten.Met 2sterren te geven ben ik nog mild.
Menginap 5 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Marcello

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Disastro totale – un “hotel” da incubo! Peggiore esperienza mai avuta in un albergo. Struttura fatiscente, sporca e trascurata, sembra uscita dagli anni ’70 e mai piĂč toccata da una mano di manutenzione. Avevamo prenotato e pagato in anticipo, ma al nostro arrivo ci Ăš stato detto che l’hotel era pieno e che la nostra prenotazione “non esisteva”. Il tizio alla reception, completamente impreparato e menefreghista, ha finto di non capire. Dopo pochi minuti Ăš arrivato un altro gruppo con lo stesso identico problema, prenotato tramite un altro sito. È evidente che questo posto vive di truffe e overbooking, prendendo soldi senza garantire camere. Un comportamento vergognoso, scorretto e da denuncia. Evitatelo come la peste — ci sono ostelli che trattano meglio i clienti!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Heikki, Helsinki

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Mukava sijainti. Kylpyhuone haisi pahalta. Hissi toimi hitaasti ja piti yötÀ pÀivÀÀ kauheaa meteliÀ Breakfast oli hyvÀ.
Menginap 10 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Miss

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

No pool and spa facilities as advertised.

I stayed here as there was meant to be a pool and jacuzzi and sauna but on my arrival I discovered both the sauna and jacuzzi were out of action. This was very disappointing. Reception said they might be ok tomorrow. They weren't and even worse the pool area was locked with a sign saying the pool was closed due to works. No works occurred all day so to lock us out of using the sunbeds was outrageous.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Manon

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chambre sale , piscine sale ! Je dĂ©conseille vraiment Ă  fuir ! 4 Ă©toiles ??? Inadmissible ça Ă©quivaut mĂȘme pas Ă  1 Ă©toile en France La piscine est pleine de saletĂ© ( cailloux , bĂ©tons ..) Des bĂȘtes dans la salle de bain Les portes qui ne ferment pas .. Le sĂšche cheveux qui ne fonctionne pas Je dĂ©conseille fortement ! L’hygiĂšne n’y est pas du tout
Menginap 2 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Savannah

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nous sommes restĂ© 10jours dans l’hĂŽtel et nous ne reviendrons pas. La premiĂšre chambre que nous avons eu Ă©tait horrible et trĂšs sale. Heureusement nous avons pu changer de chambre grĂące au rĂ©ceptionniste qui Ă©tait comprĂ©hensif et trĂšs gentil, la 2 eme chambre Ă©tait mieux mais le nettoyage restait Ă  dĂ©sirer. La piscine Ă  fuir ! Pas de nettoyage ni de remise Ă  neuf de la piscine. Il y avait un projecteur qui se dĂ©tacher de la piscine et la piscine Ă©tait vraiment trĂšs sale, celle de l’intĂ©rieur Ă©tait plus propre.
Menginap 9 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Joseph

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 8 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Erkin

Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

David

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Disappointing yet you get used to it. 2 lifts are provided but 1 was out of order and the second is slow and stops at every floor or sometimes stopping at wrong floor. It is a 4 star hotel for the services yet you really cannot use the services such as bar, we'll I didn't bother trying to us. I really wanted to use the jacuzzi and swimming pool, but they were too dirty to use and Jacuzzi out of order. Room was tidy but the condition was not clean enough. Each floor had mould smell, they were trying to mask the smell and the mould with painting. The breakfast building had strong smell of mould that hurt my throat for 3 days. Half the time the provision was not provided by concierge because they didn't have what we needed. The noise was not good as the noise of the lift was constant, you can hear it operating. No sound proof as people in corridors talking, you can hear. Aside from the bad stuff, these are the good things: tv works, air con works, water and toilet works well. Room door key works well, I love it as it is easy to lock and unlock. They provided things we needed the next day. Breakfast food were right temperature and abundance supplied. A HD smart TV was added on my last day of the breakfast. Staff were nice, they did their job and cleaned well. This is clearly NOT a 4 star hotel, it is a 2 star hotel. Strange thing is I started growing custom to the hotel, or getting used to it.
Breakfast building, mould in ceiling
Swimming pool, not fit to swim
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Alberto

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Delusione

Hotel segnalato 4 stelle, in realtĂ  2. In terrazza, la vasca idromassaggio non funziona da mesi e l'acqua della piscina non sembra molto pulita. Nella stanza, anzichĂ© box doccia c'Ăš la vasca senza perĂČ maniglie per usare la doccia in sicurezza. Tv non utilizzabile, i canali non sono accessibili. Chiesto letto matrimoniale, invece ho trovato 2 letti separati. Chiesto alla reception altro cuscino, ma niente. L'unica nota positiva, la posizione e la gentilezza del portiere (ma inutile in quanto non in grado di accontentare il cliente).
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Marjorie

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

TrÚs décevant

TrĂšs dĂ©cevant concernant l’état de la chambre : pas de draps Ă  l’arrivĂ©e (on a dĂ» attendre le lendemain), serviettes mouillĂ©es, abattant des toilettes cassĂ© et trop petit, fuites au lavabo et au flexible de douche, porte fenĂȘtre cassĂ©e, rideau de douche degueulasse ainsi que la cuvette des toilettes et les matelas, pas de piles dans la tĂ©lĂ©commande, sommier cassĂ©... Heureusement nous avons Ă©tĂ© bien accueillies par Yendi et Genti qui ont Ă©tĂ© trĂšs sympathiques et Ă  l’écoute. Nombreux services mis en avant sur le site hors service : bar, jaccuzzi, hamman et piscine non entretenue (eau trouble, bord moisis).
Menginap 11 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Nassif

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Moyen mais passable

Plus : Bon accueil, personnel courtois, à l'écoute. Séjour agréable. Moins : La propreté générale est à améliorer. La connexion wifi n'est pas bonne.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Kashish

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Leider wurde der Zimmer Service nicht richtig gemacht. Es wurden höchstens HandtĂŒcher ausgetauscht und das Bett gemacht, aber man musste mehrmals nachfragen und die Toilette war nach wie vor dreckig und wurde nicht gesĂ€ubert. Die TĂŒr der Toilette war komplett kaputt bzw der Griff, sodass wir uns garnicht getraut haben diese zu schließen.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Yann

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

J’ai prĂ©fĂ©rĂ© changer d’hĂŽtel : Horrible !

J’ai prĂ©fĂ©rĂ© changer d’hĂŽtel pour rattraper mon sĂ©jour. Piscine sale, on n’y voit pas ses pieds ! Literie avec des planches. DĂ©bit de la douche (aprĂšs une journĂ©e de visite) : faible. Personnel bruyant- qui nous rĂ©veille ! À Ă©viter Ă  tout prix !
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Marjo

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotellihuoneessa haisi kosteus ja home ja se myös nÀkyi katossa. Pyysimme huoneenvaihtoa, mutta rmmr saaneet. Yksi sÀngyistÀ hajosi. Suihkusta ei tullut lÀmminyÀ vettÀ kuin joka toinen kerta. Vessanpönttö oli likainen ja vessapaperia oli niukasri. KÀsipyyhkeitÀ ei ollut. Terassin ovi oli rikki. Hissi oli epÀilyttÀvÀ ja pelotti, ettÀ jÀisimme sinne jumiin. Hotelli oli todella vanhanaikainen eikÀ voida ymmÀrtÀÀ miten hotelli oli arvioitu neljÀn tÀhden hotelliksi. Hotellin taso vastasi yhtÀ tÀhteÀ. Ulkouima-allas oli ok, sisÀallas erittÀin likainen. Aamiaishuoneen henkilökunta ystÀvÀllistÀ ja aamiainen aivan ok. Hotellin henkilökunta oli pÀÀasiassa ystÀvÀllistÀ, mutta vÀlillÀ vadtaanottovirkailijan piti viihdyttÀÀ ystÀviÀÀn.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Manuele

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Dilan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

meget fint

meget fint, det eneste var at rengÞringsdamerne ville fortsat blive ved med at banke pÄ selvom vi sov indtil vi svarede. ellers meget behagelig senge rent toilet dog var brÊttet lÞs.
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DÄligt med varmvatten i duschen, trÄngt i korridorerna. Viss personal var inte seviceminded. Lyhört, störande nÀr andra gÀster gick i korridoren
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Felix

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 8 malam pada Ogo 2025