Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Palazzo Capua





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Deluxe Suite (Single)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Superior Suite (Single)

Superior Suite (Single)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Superior Suite

Superior Suite
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Deluxe Suite

Deluxe Suite
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Gorg Borg Olivier Street, Sliema, Central Region, SLM 1802
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
- Bayaran destinasi: EUR 0.50 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi sarapan: kira-kira EUR 10 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 22 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 2 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
- Fi letak kenderaan valet: EUR2 sehari
- Fi daftar masuk awal: EUR 50 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi daftar keluar lewat: EUR50 (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah umur 14 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kemudahan kecergasan atau tab panas tanpa pengawasan orang dewasa
Tetamu di bawah 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam spa manakala tetamu di bawah 14 tahun hanya dibenarkan masuk dengan pengawasan orang dewasa
Hartanah juga dikenali sebagai
Palazzo Capua Hotel
Palazzo Capua Hotel Sliema
Palazzo Capua Sliema
Palazzo Capua Malta/Sliema
Soalan lazim
Palazzo Capua Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
12 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 8 malam pada Okt 2020
2/10 Teruk
MINORU
Mengembara bersama keluarga
15 Ogo 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
このような4つ星ホテルは初めてです
MINORU
Menginap 5 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Peter
Mengembara bersama keluarga
27 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peter
Menginap 3 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
jarmo
12 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
jarmo
Menginap 7 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Claudio
27 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claudio
Menginap 4 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Alberto
26 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alberto
Menginap 2 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
clem, pas de Calais
5 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel romantique
clem
Menginap 2 malam pada Mac 2018
10/10 Cemerlang
Alicia, spain
26 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nivel hotel really confortable.
Alicia
Menginap 7 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
Erika
27 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Serene and exuberant place
Erika
10/10 Cemerlang
submarine, Japan
5 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
城を使ったホテル
submarine
8/10 Baik
Massimo
13 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel Confortevole anche per un lungo soggiorno
Massimo
8/10 Baik
JC, London
10 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful old building
JC
2/10 Teruk
Michelle, Huddersfield
6 Mei 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Double Booked - Very unhappy customers!
Michelle
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
24 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
HOWARD, Bath
1 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Treat yourself to a stay at a proper Palace
HOWARD
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
31 Dis 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
大きな部屋!
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
21 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Romantisches Hotel in guter Lage
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
KAZUHIKO, エチオピア
30 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
たとえ、ダブルブッキングでも・・・
KAZUHIKO
8/10 Baik
gary, Lahndahn
30 Nov 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great Hotel but not quite perfect.
gary
10/10 Cemerlang
Janis, Edinburgh
27 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Delightful Hotel
Janis
8/10 Baik
andrew, Vancouver
26 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Last night
andrew
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Anne, Göteborg
28 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anne
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Anne, Macclesfield
23 Sep 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan