Hotel Les Chenes
Hotel di Sisteron terdapat kolam renang terbuka bermusim dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Les Chenes





Ulasan
7.6 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Single Room
Sorotan
Katil bayi/kot percuma
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
Lihat semua foto untuk Superior Triple Room

Superior Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room

Standard Double or Twin Room
Sorotan
Katil bayi/kot percuma
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room (Air conditioning)

Standard Double or Twin Room (Air conditioning)
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
Lihat semua foto untuk Superior Double or Twin Room

Superior Double or Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

300, route Gap-Grenoble, N85 Sisteron Nord, Sisteron, Alpes-de-Haute-Provence, 04200
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

ibis budget Sisteron
ibis budget Sisteron
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 305 ulasan
Harga ialah RM279
RM318 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Jul - 17 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 5.50 peratus akan dikenakan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10.00 untuk dewasa dan EUR 10.00 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 6.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 6 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Les Chenes
Hotel Les Chenes Sisteron
Les Chenes Sisteron
Hotel Chenes Sisteron
Hotel Chenes
Chenes Sisteron
Hotel Les Chenes Hotel
Hotel Les Chenes Sisteron
Hotel Les Chenes Hotel Sisteron
Soalan lazim
Hotel Les Chenes Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
8.2/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
6 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Chantale
15 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chantale
Menginap 1 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
Anders
9 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anders L, HUDIKSVAL
Anders
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
4/10 Lemah
Anders
17 Jun 2017
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anders
Menginap 1 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Umberto
6 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Soggiorno a Sisteron
Umberto
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Viviane, Ales gard
20 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel sympathique agréable restaurant au top
Viviane
6/10 Boleh diterima
Olivier
7 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bien dans l'ensemble
Olivier
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Dominique
7 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dominique
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
28 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
19 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Et la piscine?
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
guillaume, valence
12 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
soiree etape
guillaume
6/10 Boleh diterima
philippe R, Avignon
22 Apr 2016
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
hôtel de passage
philippe R
8/10 Baik
martine
15 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
martine
10/10 Cemerlang
Mickaël, soissons
14 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
détente
Mickaël
6/10 Boleh diterima
guy
20 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
guy
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
5 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel sympathique
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pelle
27 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pelle
8/10 Baik
Nadine Jean, Feignies
20 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nous y reviendrons si l'occasion se présente.
Nadine Jean
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Erling, Odense,
26 Ogo 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
En engangs oplevelse
Erling
8/10 Baik
Robert, la valette du var
25 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
en general
Robert
8/10 Baik
sandrine, SENS
21 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Détente, bien situé, excellente cuisine
sandrine
8/10 Baik
Didier, Meyzieu
14 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik