ibis Sinop

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Sinop terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk ibis Sinop

Bar (di hartanah)
Lobi
Bahagian luar
Depan hartanah
Standard Apartment, 2 Katil Bujang (Single) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Parkir tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM219
RM228 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Apartment, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Apartment, Berbilang Katil

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Standard Apartment, 1 Katil Kelamin (Double)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(15 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Avenida Dos Jacarandas 4120, Setor Industrial Norte, Sinop, MT, 78550-000

Tempat berdekatan

  • Museu Historico De Sinop - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Estadio Gigante do Norte - 2 min memandu - 2.2 km
  • Katedral Sacred Heart - 3 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Sinop (OPS-Presidente Joao Figueiredo) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪Chale do Italiano - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Passarelle - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪DonaZetti - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Chiquinho Sorvetes - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Lanchonete Machado Primaveras - ‬14 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Sinop

Sorotan hartanah
Anda boleh menantikan taman, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar di ibis Sinop. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Ibis Kitchen, menyajikan makan malam. Akses Internet wayarles percuma dan pusat perniagaan tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan penuh (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Perkhidmatan rencam, lif dan tempat simpanan bagasi
  • TV di lobi, hartanah bebas asap rokok dan stesen komputer
Ciri-ciri bilik
Kesemua 114 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan berbumbung selamat di tapak hartanah (BRL 15.60 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: BRL 46.80 untuk orang dewasa dan BRL 23.40 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Ibis Kitchen
  • Ibis Kitchen Lounge

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 6 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: 50 peratus daripada kadar bilik
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 62.40 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 15 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira BRL 46.80 untuk dewasa dan BRL 23.40 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: BRL 15.60 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 62.40 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar masuk awal:: 50 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping sistem kitar semula air
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Sinop Hotel
ibis Sinop Hotel
ibis Sinop Sinop
ibis Sinop Hotel Sinop

Soalan lazim

Adakah ibis Sinop mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 15 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL62.40 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Sinop?

Setakat 29 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Sinop pada 20 Jul 2025 bermula serendah RM 219.09, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis Sinop?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak BRL15.60 sehari.

Apakah masa daftar masuk di ibis Sinop?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari. Fi sebanyak 50% dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di ibis Sinop?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ibis Sinop?

Terletak di Sinop, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Museu Historico De Sinop, Katedral Sacred Heart dan Estadio Gigante do Norte. Kilang Wain Familia Masiero adalah 11 bt (17.7 km) jauhnya.

ibis Sinop Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 157 daripada 279 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 67 daripada 279 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 31 daripada 279 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 279 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 10 daripada 279 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Luciane

Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

André

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Ibis em Sinop

Bom custo benefício, excelente café da manhã. O atendimento é simpático e eficiente, porém o hotel poderia melhorar as amenidades do quarto. Shampoo pessimo.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Caroline

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Caroline

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Renata

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Precisa melhorar

Razoável, muito burocrático Banheiro com pia entupida e gotejava em alguns pontos do teto
Menginap 3 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Rodrigo

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Thayse C

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Euda

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

DANILO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Incrível
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Bruno

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Sandra

Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Andre

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
muito boa
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Neuza

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Mary

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Uagner Rogério

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tudo certo com a estadia. Quarto espaçoso, aconchegante, bem limpo.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Danubia Poliana

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente local e atendimento
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Robson

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

DENIS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente
Menginap 1 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Ricardo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Kemersson

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Rebeca

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Camila

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Infelizmente a coberta estava suja e com cabelos
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

thiago c f

Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Amarildo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Uagner Rogério

Menginap 2 malam pada Jan 2025