Hotel Na Półboru
Hotel di Sieradz terdapat pusat kecergasan dan sauna
Galeri foto untuk Hotel Na Półboru





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Stawiszcze 39a, Sieradz, 98-200
Tentang hartanah ini
Hotel Na Półboru
Hartanah serupa

Prudentia Hotels Adler
Prudentia Hotels Adler
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-Fi percuma
- Restoran
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 7 ulasan
Harga ialah RM293
RM317 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Jan - 15 Jan 2026
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira PLN 30 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Na Półboru Sieradz
Hotel Na Półboru
Na Półboru Sieradz
Na Półboru
Hotel Na Półboru Hotel
Hotel Na Półboru Sieradz
Hotel Na Półboru Hotel Sieradz
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Na Półboru Ulasan
9.2
Hebat
9.6
Kebersihan
7.4
Lokasi
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
8.4
Mesra alam
9.6
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
23 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Peter
Pengembara perniagaan
15 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice motel in the forest
Peter
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Richard
13 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Richard
Menginap 2 malam pada Dis 2021
6/10 Boleh diterima
Troels Kjær
7 Dis 2021
Troels Kjær
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Peter
Pengembara perniagaan
12 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Trevligt hotell på landsbygden
Peter
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
philippe
1 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel impeccable, excellent rapport qualite prix
philippe
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Mei 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2020
10/10 Cemerlang
Alena
Mengembara bersama kumpulan
30 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alena
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Helge
23 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Helge
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Marek
12 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marek
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Peter
29 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peter
Menginap 1 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Ewa
16 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ewa
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Grzegorz
1 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
W podróży słuzbowej
Grzegorz
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
22 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Markus
29 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Schönes Hotel, nicht weit von der S8
Markus
Menginap 1 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
ANDRZEJ
11 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
POD LASEM, PRZY SZOSIE
ANDRZEJ
Menginap 1 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Sally
21 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cheap comfortable hotel
Sally
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
RICHARD
2 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
RICHARD
Menginap 2 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Ilona, Kołobrzeg
29 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ilona
8/10 Baik
Michal
9 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michal
8/10 Baik
Stéphane, Paris
26 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik








