Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Sidi Bouzid terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts

1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik
Bahagian dalam
Bahagian dalam
Dapur peribadi
Ruang Istirahat Lobi

Ulasan

3.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Suite

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Suite

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite, 3 Bedrooms

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Televisyen LED
  • 280 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Standard Double Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Quadruple Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Triple Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang XL (Large Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Sidi Bouzid menempatkan Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts.
Peta
Complexe touristique et commercial, Mouldi Centre -Boulevard Mohamed Bouaziz, Sidi Bouzid, 9100

Tempat berdekatan

  • Sufetula - 46 min memandu - 50.9 km

Bergerak

  • Stesen Jelma - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪Pizzeria Roxy - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Café Jardins - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Pause Café - ‬2 min memandu
  • ‪Café Samar9and - ‬2 min memandu
  • ‪ديار زمان - ‬8 min memandu

Tentang hartanah ini

Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts

Sorotan hartanah
Sarapan Eropah percuma, teres dan kedai kopi/kafe merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perpustakaan dan pusat perniagaan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), kakitangan berbilang bahasa dan tempat simpanan bagasi
  • Gril barbeku, TV di lobi dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi hujan atau tab mandi rendaman dalam serta kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 10:00
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Pustaka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik tidur berasingan

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tab mandi rendaman dalam atau hulu semburan mandi hujan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Pengecualian atau pengurangan boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.38 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 135.00 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hôtel Ksar Dhiafa Plaza Hotels Resorts Sidi Bouzid
Hôtel Ksar Dhiafa Plaza Hotels Resorts
Ksar Dhiafa Plaza Hotels Resorts Sidi Bouzid
Hôtel Ksar Dhiafa Plaza s s
Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts Hotel
Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts Sidi Bouzid
Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts Hotel Sidi Bouzid

Soalan lazim

Adakah Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR135.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts?

Terletak di Sidi Bouzid, hotel ini sejauh 41.8 km dari Sufetula.

Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts Ulasan

Ulasan

3.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 13 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 13 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 13 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 13 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 10 daripada 13 ulasan

4.4/10

Kebersihan

3.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Charlotte

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Deserves the great review!

We arrived late, after a long journey. Hotel had no notice of our booking…. This could have been a disaster but thanks to the amazing lady on reception, it wasn’t. With her limited English and our limited French, we explained the situation, she found us a room, arranged for a chef to come in and cook us dinner, found us towels, toiletries etc and generally looked after us really well. We had a fantastic stay and it was very comfortable and relaxing. Strongly recommend. I just wish I had got the receptionist’s name so I could thank her personally here.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

martina

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

DISASTRO..

Orribile.. dopo aver preso tutto il giorno del freddo siamo arrivati presso la struttuta intorno alle 20.15 e ci è stato comunicato che non era possibile effettuare la cena. quindi cia siamo cercati una pizzeria.. al nostro rientro appena saliti in camera il riscaldamento non funzionava e siamo rimasti al freddo praticamente tutta la notte .. (la temperatura fuori era di 4/5 gradi ). ci siamo docuti fare la doccia la freddo. il ragazzo alla reception ha fatto di tutto per non farci stare al freddo .. ma l'impianto non funzionava.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Mei 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Jun 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
불친절하고 최악임
Menginap 5 malam pada Mei 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Mei 2019

2/10 Teruk

taeseop

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Terrible
Menginap 5 malam pada Mei 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 4 malam pada Mac 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
My stay here was initially complicated due to the hotel staff saying the payment was not received. First we dealt with a man who was okay, but then we dealt with a lady who was very rude and has absolutely no place in the hospitality industry. I opened a chat with Expedia and they were able to rectify the situation but the hotel didn't answer them for several minutes. My fiancé (a Tunisian man) noticed that the lady went behind the counter to take the phone call and was extremely quiet on the matter until the news came to the owner. I finally got into my room after a long travel from Sousse to Sidi Bouzid. The following day, my fiancé was waiting for me downstairs and was informed about the taxes that should be paid. He acknowledged it and informed me about it and we carried on with our day. The following day, I was confronted by the male staff member about said taxes and I informed him I was aware of them. When I tried to leave for some daily activities, a different lady demanded that I pay taxes and informed me that I had to pay them on check in despite this not being made clear beforehand (as opposed to any time or check out). I got a rash and flaky dry skin after showering at this hotel. I don't know if it was to do with the water quality or the quality of the detergent used for the towels. There was also a cockroach in my bathroom. The cafe attached to the hotel serves below average coffee and doesn't have a professional barista. A very disappointing experience indeed.
Menginap 4 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Charles, Bretagne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon accueil , rapport qualité prix imbattable .
Menginap 1 malam pada Okt 2018