The Oberoi Cecil, Shimla

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Oberoi Cecil, Shimla

Premier Room, Valley View | Pemandangan dari bilik
Bahagian dalam
Depan hartanah - siang/malam
Bahagian dalam
Kolam renang tertutup

Ulasan

9.8 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
Harga semasa ialah RM760
RM896 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Sep - 1 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Deluxe Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Jubah mandi
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Luxury Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Jubah mandi
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Jubah mandi
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 37 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room, Valley View

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Jubah mandi
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 39 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 51 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Suite

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 55 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Chaura Maiden, Shimla, Himachal Pradesh, 171 004

Tempat berdekatan

  • Kali Bari Temple - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Viceregal Lodge (Kediaman Wizurai) - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Mall Road - 2 min memandu - 1.9 km
  • Gereja Christ - 2 min memandu - 2.2 km
  • Lakkar Bazar - 3 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Stesen Shimla - 7 minit berjalan kaki
  • Shimla (SLV) - 38 minit memandu

Restoran

  • ‪Indian Coffee House - ‬3 min memandu
  • ‪Wake and Bake Cafe - ‬3 min memandu
  • ‪Ashiana Restaraunt - ‬3 min memandu
  • ‪Scandal Delights - ‬3 min memandu
  • ‪Honey Hut - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

The Oberoi Cecil, Shimla

Mewah bagi hotel bersejarah berdekatan Mall Road
Di The Oberoi Cecil, Shimla, anda boleh menantikan salun rambut, bilik arked/permainan dan perpustakaan. Nikmatilah urut, rawatan muka dan rawatan Ayurveda di tapak spa. Di restoran hartanah, The Restaurant, terdapat menu kanak-kanak. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan penuh (surcaj) dan penjagaan anak yang dipantau (surcaj)
  • Bantuan pelancongan/tiket, surat khabar percuma dan meja biliard atau pool
Ciri-ciri bilik
Semua 75 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan tab mandi rendaman dalam
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Kot/katil bayi percuma, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Anugerah dan gabungan

Hartanah ini merupakan ahli Hotel Warisan India.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma; Internet berwayar (INR 1,000 sehari)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (INR 1,000 sehari); Internet berwayar (surcaj)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 1,534 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • The Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kelab kesihatan
  • Meja biliard/pool
  • Pustaka
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bilik permainan/arked
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Di pergunungan

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1884
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Tetamu yang memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 mestilah telah melakukan ujian itu tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Pelanggan mungkin diminta oleh pihak hartanah untuk menyediakan dokumentasi sejarah perjalanan baru-baru ini (seperti cop imigresen pasport) dan/atau melengkapkan pengisytiharan kesihatan.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 10620
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 5310 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 10620
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 5310 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 1534 seorang
  • Bayaran untuk Internet berwayar dalam bilik (berwayar): INR 1000 sehari (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet wayarles di tempat awam: INR 1000 sehari (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet berwayar di tempat awam: INR 1000 sehari (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 3000 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Harap maklum: Katil tambahan disediakan untuk 1 kanak-kanak berumur melebihi 8 tahun dan kurang daripada 12 tahun yang menginap di bilik dengan ibu bapa. Untuk lebih daripada 1 kanak-kanak antara umur 8 dengan 12 tahun, bilik tambahan diperlukan pada kadar terdiskaun.

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 21:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Cecil Oberoi
Cecil Oberoi Shimla
Cecil Shimla
Oberoi Cecil
Oberoi Cecil Hotel
Oberoi Cecil Hotel Shimla
Oberoi Cecil Shimla
Oberoi Shimla
Oberoi Shimla Cecil
Shimla Oberoi
Oberoi Cecil Shimla Hotel
Oberoi Cecil - Shimla Hotel Shimla
The Oberoi Cecil, Shimla Hotel
The Oberoi Cecil, Shimla Shimla
The Oberoi Cecil, Shimla Hotel Shimla

Soalan lazim

Adakah The Oberoi Cecil, Shimla mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup. Akses kolam dari 9:00–21:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Oberoi Cecil, Shimla?

Setakat 27 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Oberoi Cecil, Shimla pada 30 Sep 2025 bermula serendah RM 759.7, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Oberoi Cecil, Shimla mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Oberoi Cecil, Shimla?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di The Oberoi Cecil, Shimla?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Oberoi Cecil, Shimla?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah The Oberoi Cecil, Shimla memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR3000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Oberoi Cecil, Shimla?

Hotel mesra keluarga di Shimla ini terletak di kawasan bersejarah, dalam jarak 1 bt (2 km) dari Gurkha Gate dan Mall Road. Muzium Negeri dan Shimla Heritage Walk juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Shimla sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen Summer Hill sejauh 25 minit berjalan kaki.

Ulasan

The Oberoi Cecil, Shimla Ulasan

9.8

Luar Biasa

9.8

Kebersihan

9.0

Lokasi

9.8

Kakitangan & perkhidmatan

9.6

Mesra alam

9.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 136 daripada 154 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 154 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 154 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 154 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 154 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Hasan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel with lovely ambience and dedicated staff. Close to the viceregal lodge and mall road.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

GAGAN JOT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Its a very nice property
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Rahul

Excellent hotel which tries to keeps its heritage intact pop
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Purvi

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Neena

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hospitality
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

James, Campbell River

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is a great hotel. The breakfast buffet is terrific and all of the staff are great. We were given a free upgrade both times we stayed at the Oberoi. The hotel is within easy walking distance of Mall Road and other areas of interest
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Kunal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It's truly a 5-star hotel in Shimla. Rooms are super spacious and neatly kept. The hotel has its English architecture still very well maintained. The food served was super delicious. We had our infant with us; he was provided with the right and tasty baby food. I will definitely come again.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

James, Campbell River

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Oberoi Cecil is absolutely terrific. Both times we stayed we were given an upgrade...the last time to a full suite! All of the staff in the hotel are tremendous and the morning buffet is absolutely fantastic! Mall Road is easily walkable, and there are many interesting connecting roads lined by interesting shops. I am celiac, and the chef Rajiv went out of his way to ensure that I had lots of special menu options. Arti and the assistant manager Raghav were invaluable at the front desk, as were a number of other people. The manager Swati also proved to be very kind and helpful!
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Raghinder

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Beelawal Singh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Suman

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
They seated us as we arrived to check in at a seating area where the coffee table was littered with dirty dishes that had not been cleared. I found hair on my sheets. Food service was very slow. Dinner took too much time.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

PerOla

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Gaurav

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

rupinder, Fresno

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Bhupinder, Tracy

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Location and convenient
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Ashvin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff and experience . Well looked after and Would definitely visit again.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pankaj

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had an awesome stay and enjoyed the Oberoi hospitality at it's best. Dining was great. It was nice to go to the sister property and dine there as well.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Ravi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible customer service. Would not accommodate any changes - even due to weather emergencies. I would look elsewhere. Don't stay here.
Menginap 5 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Dinesh

Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Vimal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Anshika

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Best place to stay in Shimla.
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Peter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Samantha, Leatherhead

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Little map would have been useful as got a bit lost finding my way back but otherwise brilliant
Menginap 2 malam pada Apr 2024